středa 17. listopadu 2021

#ShoppingTime No. 49

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný sváteční den a vítám Tě u dnešního článku s mými nákupy, za poslední týden.



Začnu asi touto podzimní kytičkou s jarní tématikou pro kolegyni, která měla narozeniny. Byl to spíš takový symbolický dárek, ale snad splnit účel a kytí se líbila. ☺

#gift #kytkyodpepy #flowers


Na Olšanském nám. na Žižkově v Pemi drogérii, o které jsem již jednou psala jsem si tak trochu plánovaně/neplánovaně pořídila tuto vůni La Rive Destinée, která mi připomíná Hugo Boss BOSS The Scent. 


Vůni jsem nějaká obyč. do kabelky potřebovala a tato byla tak trochu po ruce a když mi nebude vonět, tak mě to nebude tolik bolet. 👍


Nejsem příznivce napodobenin, ale prostě se mi nechtělo nyní investovat (po vydání za zuby v řádu 20tis) do nové vůně na běžné nošení, dokonce jsem Ethernity od Calvina Kleina zrušila - zrušila jsem objednávku. 

Tato vůně má tedy 90 ml a stála pouhých 159,- Kč. 


V Alza boxu jsem si po menších "peripetiích" vyzvedla opožděnou objednávku dvou litrových šampónů Kallos, které jsem si vybrala z jejich rozšířené nabídky. 


No ale primárně jsem tam kupovala bezdrátová sluchátka na běhání. 
M. mi vybral tyto APW na základě recenzí. Jsou to AlzaPower Shpunty černé za 499,- Kč. 


Sluchátka jsem nabila, vyzkoušela a uvidím, jak se budou tvářit při běhu, jak budou pohodlné a komfortní. Jsou klasicky na USB kabel a Bluetooth. 

S vlasovou kosmetikou Kallos jsem spokojená, objednávám celkem pravidelně na Alze. Produktů mám slušnou spotřebu a z nové nabídky jsem si vybrala dvě litrová balení šamponu s vůní čokolády - bude ideální na zimu a pak mne oslovil jasním. Cena jednoho je okolo 80Kč,-.


V Pemi drogérii jsem ještě vzala dva tyto obyčejné respirátory, když už jsem tam byla a bohužel také musím napsat, že se budou hodit. 


Ale pro co jsem do drogérie Pemi šla byly tyto Brit care granulky v malém balení. Číčám na Letné chutnají, tak jsem variantu Chicken vzala i Izince a dvě kapsičky Brit, aby měla změnu. 


#cat #brit #shopping


Nové nehty, nová manikúra, kterou jsem se snažila ladit do podzimních - studených tónů, po celkem delším vybírání jsem si zvolila šedo/modrou, takovou až pastelovou a doplnila jsem to světlým prsteníčkem. Chodím nově do Dany Nails na Milady Horákové a jsem spokojená. Dokonce se chci objednat i na pedikúru. 
Do Lidlu o víkendu (prakticky jindy tam nyní nechodím, protože přes týden prostě není kdy), tak jsem M. vzala proteinový puding, který má 20g proteinu a nový tvaroh, který má dokonce 24g proteinu v sobě. 

Nějaká rajčata a pomazánkové máslo k čerstvému Opatovskému chlebu z Mlékárny v Heřmanově ulici. Chleba jsme zkusili, protože se na něj u M. v Třebíči doslova stojí fronta a i zde jsme si ho museli objednat. Je to celkem běžný, chuťově nevýrazný chleba, který vyjde na 70,- Kč/celý velký pecen. Zkusili jsme, ale já jsem konstatovala, že pro mne to není věc, za kterou bych musela dávat dvojnásobek běžné ceny chleba, který mi stačí. 

Pedro a jeho želé bonbony, které doma nastražil Kenny tak šikovně, že jsem si je musela objednat taky, protože jsou tak dobré, chutné a jedlé. Že i sousedi, které K. hojně obdaroval si byli s námi doobjednat. No co vám budu povídat, máme doma v tuto chvíli asi 30kg želé bonbonů. 🙈🙃 Jen upřesním, že toto jedno balení obsahuje 1kg. 
Na skok v Delmartu, kde jsem ulovila super  sýr s modrou plísní v akci o 30% levnější La Brique, který je výraznější a mazlavější chuti i konzistence. Créme Fraiche, čili kysaná tučnější smetana s obsahem tuku 15% mi velmi chutná a občas si ji tam pořídím. 
No a vyzkoušela jsem i máslové sušenky 
M. mi u nich v Třebíči v Action shopu pořídil tuto keratinovou masku na vlasy, protože v Praze je snad jen jediný obchod...👎, který mám krapet z ruky.  Těším se na ni, až Ji vyzkouším. 
Plus jsem dostala tyto gelová pera, jelikož jsem jedno u voleb ztratila,  tak mi M. daroval další z jeho velké sbírky. Děkuji lásko!

Toť mé poslední nákupy, no a co pěkného/nového je u Tebe? :-)

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



12 komentářů:

  1. Eri; já momentálně nic. Kurýruji se v posteli a štve mě to. I přes veškerou opatrnost jsem někde čapla tu potvoru.
    Ale poslední dobou utrácíme za rekonstrukci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, tak to mě moc mrzí, brzké uzdravení přeji, ale Tvůj vitální, zdravý a stále mladý organizmus si s tou potvorou jistě poradí, ale i tak, zdraví je jen jedno. Drž se. ☺♥♥♥♥

      Vymazat
  2. Ahojky,
    kytička je moc hezká, já minulý týden kupovala babičce, chodím na ně do Kauflandu, kde mají teď za pakatel docela hezké vazby.Na pedikúře jsem byla v pondělí poprvé v životě díky poukazu, co jsem dostala ke svátku. Dostala jsem dva, takže se musím pak objednat na další sezení. Jo to já bych doma mít nemohla takového sladkého - jsem pak jak kdybych měla tasemnici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové dárky jsou moc fajn, různé beauty poukazy mám ráda, snad jsi si to užila. Na Kaufland jsem zrovinka dneska slyšela reklamu na YTB music, který mi hraje při běhu, Kaufland máme až na Vypichu, což je trochu z ruky, ale v Třebíči je nedaleko. Já měla nyní celkem dost náročné měsíce, hodně stresové, takže jsem se stravovala přes den, prac. týden prakticky jen sladkostmi a pořádné jídlo měla vlastně až pozdě odpoledne. Ze mě si nikdo prosím příklad neberte, neumím to. Měj prima odpoledne. ☺☺

      Vymazat
  3. Já také občas kupuji obyčejné levné vůně. Kolikrát mi dokonce voní víc, než ty drahé. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, člověku jí není tolik líto, když např. lahvička spadne..., nakonec mám vůni v práci v zásuvce, ale je moc fajn. ☺

      Vymazat
  4. Proteinové pudinky jsem kupovala teď v týdnu taky. Konečně je měli i v tom našem (dřív jsem si je kupovala vždycky cestou na chatu ve Stříbře). Sýr vypadá zajímavě a respirátory ještě bohužel nějaký čas užijeme. My fasujeme v práci - na každý pracovní den jeden, takže jich tolik nekupuju (sedím v kanceláři sama, takže ho nosím jen po chodbě, na cestu do a z práce a případně na nákup, tak mi jeden na den stačí)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my na respiratory v práci čekáme, ale zjistila jsem, že se mi po jednom druhu z Lidlu dělají neuvěřitelné bolaky na obličeji 👎😬😥. Takže vsazim na nano šátky od Respilonu. Krásné dny přeji.

      Vymazat
  5. Eri,
    zaujímavé nákupy a tipy na dobré sladkosti :-) milujem gumené cukríky.
    Neviem ako u vás, ale u nás je teraz povinné nosenie respirátora, nie rúška...
    Kytica je nádherná a nechty tiež, ale osobne preferujem skôr červené a ružové odtiene lakov.
    Aj ja si chystám urobiť radosť pernamentným make upom obočia, i keď trošku mám obavy :-)
    Maj sa krásne, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, ano respirátory jsou stále, asi jsem se špatně vyjádřila, bohužel se situace zhoršuje, což je náročné pro celou společnost, která už je nějaká více unavená, proto asi i tolik cukrovinek - haha a pohyb mi pomáhá. Chůze, joga, hlavně tedy běh. No a tak trochu si i novými gelovými pery od mého M. ♥ píšu takové výpisky, zápisky, přímo deník to není.
      Opatrujte se s celou svou krásnou rodinou. Krásný pátek a i víkend. ☺♥

      Vymazat
  6. Ahoj Eri,
    já jsem byla naposledy na nákupu včera v Kauflandu a pořídila jsem si kytku do vázy, chleba, vánočku a dva jogurty. Docela dost nudný nákup, já vím:-D Jsem zvědavá, co budeš říkat na tu masky z obchodu Action.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, masku se stále chystám, ještě mám Kallos, e jsem plná očekávání. Taky kupuji převážně potraviny, nuda viď...🙃👍😇😃😻. Měj krásné dny moje milá.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana micelární voda

AHOJ HOLKY,  přeji krásnou neděli a posílám velký pozdrav od Jadranu 🌞. Přináším rychlou recenzi na ČISTÍCÍ VODU ISANA. Balení je klasic...