neděle 19. prosince 2021

#Recenze - Calvin Klein - BEAUTY

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou čtvrtou adventní neděli, a vítám Tě u dnešního článku s malou mou recenzí.

 

Tentokrát to bude EDP CALVIN KLEIN - BEAUTY, kterou jsem si pořídila celkem nedávno a na základě doporučení Šmajdy (netřeba jistě představovat). 



Není to první vůně, kterou jsem si na doporučení pořídila. Nalákal mě její popis, že se jedná o silnější, výraznější a plnou, ženskou vůni. Přitom samotná její charakteristika je květinová, což mi příliš nekoresponduje. 

Vůni jsem neměla očichanou a objednala jsem si ji, s tím jsem do toho šla, prostě jsem ji chtěla vyzkoušet. 


Šmajda dojednala super slevy na Elninu, což bylo fajn, možná, že stále nějaké jsou, jukni a uvidíš. 

Měla jsem prostě asi jinou představu, ale nevadí. EDP si určitě nechám a pravidelně ho používám. Dokonce bych řekla, že se k němu někdy časem ráda vrátím, až 100ml balení dopotřebuji. 


AMBRA, JASMÍN, CEDROVÉ DŘEVO jsou složky, které CK Beauty obsahuje. 



Popis produktu:


Parfémovaná voda Calvin Klein Beauty svým názvem vyjadřuje přesně to, co je ukryto v jejím elegantním flakonku. Parfémovaná voda Calvin Klein Beauty je synonymem pro jednoduchost, eleganci a krásu. Lehká vůně s jemným květinovým nádechem vás zve do světa ženskosti.

Vůně pro zralou ženu - s tím já se právě neztotožňuji a takovou charakteristiku pro mne představují jiné vůně, proto je popis zachován, ale přeškrtnutý...

Elegance, nadčasovost a sofistikovanost, základy, na kterých je postavena parfémovaná voda pro ženy Calvin Klein Beauty. Toaletní voda je speciálně navržena pro vyspělé ženy, které podlehly kouzlu modelů z kolekce Calvin Klein a užívají si ducha této značky. Parfémovaná voda Calvin Klein Beauty je vůně, jež představuje zralou ženu a její krásu a vyspělost.

Krása v každém detailu

Vůně, za jejímž vznikem stojí Sophie Labbeová, je inspirovaná ladnými křivkami a perfektními liniemi. Vůně Calvin Klein Beauty je popisem krásy ženy, její sily a ženskosti. Harmonie složek je spojením mošusového slézu, omamného jasmínu a virginského dřeva, které se ukrývá v základu vůně. Nebojte se podpořit svou krásu, sáhněte po parfémované vodě Calvin Klein Beauty.


Vůně je to za mne rozhodně lehčí, na běžné denní nošení, ale ani na večer by se dala použít. Za mne je taková "tuctová", pro mne jí chybí něco, pro co bych si ji ihned zapamatovala a vybavila. Rozhodně s ní nešlápnete vedle, pokud nevíte a chcete něco pěkného, lehčího, levného, nebo i jako dárek bych se nebála touto EDP někoho obdarovat. 


Pro slečny, mladé paní, ale i maminky bude vhodná. Vůni vůbec nic není, nechybí ani nepřebývá, jen já měla jiné představy a očekávání se nepotkala s realitou. Navíc vůbec, ale vůbec na mne nevydrží vonět, čili jsem "nucena" se přestříkávat třeba 4x za den, pro svůj dobrý pocit, pro standard, na který jsem zvyklá a který jsem asi očekávala. 


Vůně je velmi subjektivní záležitost, je to jeden z vjemů, čili čich, kterým disponujeme. 

Vím, že čím déle budu tuto vůni používat, tak si na ni více zvyknu a proto vím, že se k ni vrátím, někdy v budoucnu, protože mi není nepříjemná, není vtíravá ani vlezlá, je příjemná a opravdu mohu potvrdit její zařazení do KVĚTINOVÉ TŘÍDY, čili by se i dalo říci, že se spíš hodí na jaro-léto. 


Můj dojem z této EDP je následující, ANO MOHU DOPORUČIT, jako vůni, která sedne širšímu publiku, jedna z vůní CK, která je moc fajn. 
Flakon, množství, poměr cena kvalita, za mne vychází stále SKVĚLE, ale chybí ji taková ta "jiskra" a hlavně tedy výdrž, aby se zařadila mezi mé top vůně. 

Ale já mám ráda výrazné, těžší vůně, které mám léty ozkoušené a ráda s jistou pravidelností se k nim vracím. 

(taková poznámka pod čarou, stále jsem si nepořídila Chanel Chance, což jsem plánovala a nově bych k němu přidala i Chanel Gabriel např.). 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



6 komentářů:

  1. Já naopak nemám těžší výrazné vůně moc v oblibě, takže možná mně by mohla tahle vůně sednout. V tomhle má opravdu každý jiné požadavky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji někde přivonět a sama uvidíš, jak na tebe bude vůně působit. ☺ Ale slevy, co měla Šmajda, byly fajn, takže nelituji. Krásný večer přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    já jsem jako Stáňa, dávám přednost lehčím květinovým a citrusovým vůním, ty těžší zvládnu nosit jen v zimě. Měla jsem od CK jednu vůni, CK One, byla fajn, ale taková průměrná, ničím zajímavá. Mám třeba moc ráda Jo Malone a tam si hned tu vůni vybavím do detailů...
    Měj se moc krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Hani, Jo Malone mne láká, měla bych někdy zavítat do jejich prodejny, nebo kde to přesně je a něco vyzkoušet, promyslet a poté zvážit, jestli do toho půjdu. Ještě mne napadá, že od CK je taková velmi pěkná a čistá Ethernity, tu mám velmi ráda a prakticky mi doma nikdy nechybí. Krásný nedělní večer, moje milá ☺♥

      Vymazat
  3. Ja som fanúšikom skôr ľahších, sviežejších a citrusových, takže napríklad mnoho kvetinových ide u mňa mimo, lebo ich na sebe neznesiem. Túto som kedysi dávno dostala, vypoužívala som ju a pamätám si ju ako zvládnuteľnú kvetinovú, z ktorej ma nebolela hlava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc pěkně popsaná zkušenost!! :-) krásný dnešní den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...