čtvrtek 9. prosince 2021

#ShoppingTime No. 53


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek, a vítám Tě u dnešního článku s mými posledními úlovky....☺


 

Začnu asi něčím typickým pro toto období a tím je ovoce. Já nejčastěji a nejraději pro sebe kupuji hroznové víno a mandarinky. Když objevím ucházející mango, kiwi či ananas, tak také koupím. 


Ginger sušenky, aneb spíš takové skořicovo-zázvorové křehké perníčky v obří krabici jsem v Lidlu ulovila v akci a udělala jsem moc dobře, že jsem si je pořídila. Velmi, ale velmi dobré byly. Já prostě sušenky miluji, mám je asi ze všech podobných sladkostí nejraději, odjakživa. 


Balící papír, potřebovala jsem nějaký neutrální, pro dárek k narozeninám, ale abych ho mohla i dál použít a odmítla jsem za něj dávat 50,- Kč. 
No a v DMku jsem objevila tento za super cenu v přepočtu na množství. 3m na 70cm mne vyšlo na krásných 30,- Kč. Mají i neutrálnější varianty, ale mne oslovila nejvíce tato modrá. 


Pomazánkové máslo nejlépe s žitných chlebem mě drží stále, proto další XXL balení a oplatky, které jsou zase fajn třeba s sebou do práce. 


Klasik káva do překapávače, kterou kupuji pravidelně a která mě osobně vyhovuje. No a konečně jsem si pořídila i obyčejnou plastovou jednorázovou slánku, kterou jsem doma jaksi postrádala. 


Vademecum měl akci, kdy k zubní pastě Expert měl v balení i bambusový kartáček na zuby, což mne nalákalo, a přivedlo na myšlenku, že tento set pořídím rozhodně pro M., a také na další možný dárek pro něj, týkající se právě péče o chrup. 


Jelikož se mi hrozny a mandarinky z Lidlu o víkendu osvědčili, odpoledne jsem si zašla pro druhou várku, jelikož 500 g dobrých hroznů za 20,- Kč je opravdu velmi slušná cena a mnohem raději si je dám, nežli nějakou sladkost. 

Další menší dárek pro M., který má Lind bonbony rád. 
Plus difuzér, jako vůně do bytu v Třebíči místo svíček, se snad bude hodit a nebo jako dárek pro mou milou kolegyni Ani. ☺
Nějaké suroviny na polévku. Pórek a bujon. Bude z toho krémový - pórkový, snad dobrý oběd. 
Opět nákladná kukuřice a pomazánkové máslo, což je má častá rychlá večeře. Salát a k tomu chleba. 
Zkusila jsem si vzít na doporučení i toto čokoládové müssli, ale je na mne příliš sladké a až umělé chuti. To vločky jsou např. do jogurtu nebo právě do různých polévek ideální. 
Khaki, bylo fajn. Takové celkej jiné jablíčka.

Zimní limitka, prostě jsem bez těchto dvou sprcháčů nemohla odejít, ale byl to celkem boj. Protože mám slušnou zásobu, nic prakticky nepotřebuji, ale nakonec "touha" převážila a mám vlastně nyní všechny tři varianty. 

První je Clementinka a vanilka a tady pak mám sušenkovou vůni Cookie a Magic Forest. 


Ještě jsem viděla nějaký nový tělový peeling, pro který si ale určitě zajdu a ve variantě Magic Fores tělovou emulzi, kterou asi nepotřebuji. 


Zázvor, citron = čaj, proti nachlazení a posílení imunity. 

Přiznávám, že toto jsou spíš takové "nudné" nákupy běžných produktů, Uvidím, jak příště, ale láká mě jedna zimní bunda + dárek pro M. k narozeninám. 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



12 komentářů:

  1. Taky mám ráda zázvorové sušenky :-)
    Jsem teď v karanténě, takže nákupy řeším přes košík.cz nebo rohlík.cz Je super, že tyto možnosti jsou.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jejda, moc zdravím a doufám, že se daří lépe!!! ☺♥ Košík a i Rohlík šli velmi kvalitově nahoru, je skutečně z čeho vybírat. Výhoda velkých měst je, že zaváží prakticky cokoli. Krásný víkend a brzké uzdravení. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, mandarinky pro mě k zimě také patří, ještě mám ráda jahody nebo právě mandarinky v kompotu, jako malé mi je nosil mikuláš :-D. Zrovna včera jsem zbouchala papouškové bonbony od babičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já má ještě moc ráda ananas a kiwi, ale ty kompoty jsi naprosto vystihla, dřív je nosil Mikuláš a občas čert i nějakou tu bramboru a briketu, pro výstrahu. ☺♥ Krásný víkend měj.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    páčia sa mi Tvoje mini nákupy, tie moje raz týždenne zapracú celý veľký stôl :-)
    Milujem značku Lind a vidím, že nie som sama. Mandarínky, banány, hrozno a jablká "must hav" a ananás môžem len prejdený varom, inak mám alergickú reakciu. A hurmikaki je super.
    Neoddolala som mandarínkovo-vanilkovému sprcháču, ale ten perníčkový mi veľmi nevoňal...
    Pekný deň, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá. No mluvíš mi přímo z duše, jen ty banány, ty já vážně od ranného dětství nemůžu. Maliny jsou občas nyní taky v akci. Ananas je ostrý, loni jsme ho touto dobou hodně dělali v kari. Měj se moc a moc krásně a pěkný víkend. ☺♥

      Vymazat
  4. Já se sušenky odnaučila jíst)))ale Lind můžu. A italskou značku Millefiori mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, neznám značku Millefiori. Bohužel, takové zázvorové sušenky, jaké pekla babička snad už nikdy neochutnám, ale zkouším, kde se dá. Sama nepeču, nebaví mne to a tím pádem mi to ani nejde. Krásný víkend přeji. ☺♥

      Vymazat
  5. Eriko, znám ovesné vločky - ty kupuji vlastně jen v Lidlu, jsou fajn jemné. Čokomusli jsem chtěla zkusit, ale jestli je hodně sladké, tak si to asi rozmyslím. A mandarinky mám moc ráda (hroznové víno tedy taky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, vlastně taky ovesné sušenky kupuji jen v Lidlu a naučila jsem na ně i kolegyně,ještě bych potřebovala najít nějaké fajnové potraviny - pochutiny DIA. Krásný víkend přeji. ☺

      Vymazat
  6. Ahoj Eri,
    já jsem v DM už strašně dlouho nebyla, takže jsem jejich letošní zimní limitku ani pořádně neviděla. Znám to musli, nebylo špatné, ale mám i jiné oblíbence. Fascinuje mě, jak umíš najít takové zajímavé produkty v tom Lidlu, já tam vždy kupuji to samé a nakupuje se mi tam celkově hodně špatně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to je náhoda, navíc já prakticky jinam než do Lidlu nechodím. Krásné dny plné pohody přeji 🤗💅

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXI.

AHOJ HOLKY, a krásný čtvrtek přeji. Jak se máte? Já po návratu z dovolené trochu "bojuji", a těším se na víkend.  Ale nyní jsem...