pondělí 24. ledna 2022

#MiniRecenze Mix No. XXVI

 


AHOJ,AHOJ, 
příjemné pondělí přeji, a vítám Tě u mého dnešního příspěvku, kterým je pokračování v sérii MiniRecenzí. Tyto dva produkty = sprchové/krémové gely se mi dostaly do ruky zároveň a řekla jsem si, je zima, tak proč nepoužívat oba. Myšleno tím, oba naráz, jako mít je otevřené na vaně zároveň, jelikož já nemívám téměř nikdy rozpoužívané - otevřené produkty stejného druhu. 
Používám a mám otevřený pouze jeden. Jsem na to tak zvyklá a vyhovuje mi to. Pokud mi produkt nesedne, dám mu šanci, potvrdí se mi, že si nerozumíme, prostě ho buďto podaruji, nebo pošlu dál tím, že ho postavím ke kontejnerům u nás na ulici. MOžná je to jistý druh OCD, ale přijde mi naprosto zbytečné, mít např. otevřené tři a i více sprchových gelů, tělových krémů apod. Ne, já jsem v tomto celkem disciplinovaná a řídím se tím odjakživa a vyhovuje mi to, nebo to mám dost možná z domova tak zažité, že by mi to přišlo jako plýtvání. 



Cien sprcháče si čas od času pořídím, ale spíš jsem věrná Balee a jejím limitkám, díky kterým jsem skutečně zásobená. Tento sprchový gel mi na první pohled až moc připomíná tvarem balení klasický Dove sprcháč. 

Sprchový gel, navíc krémový s vůní kakaového másla je přesně produkt, který potřebuji v tomto zimním období, přesně proto jsem si ho pořídila. 


Obal se mi líbí, krémová gelová konzistence mi velmi vyhovuje. Na pokožce je příjemný, moc krásně a celkem intenzivně voní, alespoň já to tak vnímám a provoní na delší dobu koupelnu. Skvěle pění, opravdu, moc dobře pění, což je mi příjemné. 


Je to prostě běžný krémový sprcháč, kdy 300 ml balení vyjde na cca 30,- Kč a já mu nemám vůbec co vytknout. Pění, myje, nedráždí pokožku, nevysušuje. Za mne VELKÁ SPOKOJENOST. 

Jen malá poznámka, poprvé, kdy jsem ho použila, tak mě lehce, skutečně nepatrně dráždil = poštipkávala oblast v podpaží, kterou jsem si holila. Jiné sprcháče mi to nedělají, vlastně téměř nic, já na podrážděné po - při holení naštěstí netrpím. Ale stalo se to pouze jedno, poprvé a dál nic, žádná reakce a to jsem se na to speciálně zaměřila, tudíž jsem z toho vyvodila, že mou pokožku SKUTEČNĚ NEDRÁŽDÍ. 

Jak vidíte, tak konzistence je skutečně hutnější, krémová a co jsem nezminila, má bílou barvu. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kdežto Isana sprchový gel s vůní mého milovaného kokosu je perleťové barvy, ale konzistentně mnohem více tekutější, jak je vidno z fotky. 


Isana sprcháče si také čas od času pořídím. když je někdy na podzim uviděla tento kokosový, tak mne nenechal na pochybách a rozhodla jsem se, že si ho vezmu. Cena za balení 300 ml, kdy je na rozdíl od Cien produkt veganský, ne že by to pro mne něco znamenalo, ale někdo se tím třeba i řídí, nebo zohledňuje tuto skutečnost. 


Pro milovnici kokosu, respektive kokosové vůně by bylo až zvláštní, kdybych nechtěla vyzkoušet nový sprcháč navíc s lákavým názvem LOVELY COCO. 


Sprchový krémový gel Isana jemně, sladce a celkem příjemně voní po exotické vůni kokosu. Myje, rychle ubývá díky celkem tekuté konzistenci, pěkné podstatně méně než-li Cien. Nedráždí pokožku, ale ani o ni nijak extra nepečuje a nevyživuje. Naopak trochu vysušuje. Ale jelikož sprcháče nyní střídám + mám na vaně tuhé mýdlo Chanel, tak mi občasné "vysušení" pokožky, k čemu jen tak nemůže dojít, jelikož se po každém sprchování pravidelně mažu tělovým krémem, olejem či nějakou hydratační emulzí. 


Za mne je verdikt takový, že nebýt kokosové vůně, která je má zamilovaná, tak bych si díky vlastnostem spíš Isana sprchový gel nepořídila. Cien mi vyhovuje prostě více. Ale pořád Isana není špatný produkt, který mou pokožku nedráždí a nedělá nič špatného, jen více komfortnější a příjemnější mi přijde ten od Cienu. 



Jaké vůně do sprchy v tomto období vyhledáváš Ty? 


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



2 komentáře:

  1. Eriko, já mám taky otevřený skoro vždy jen jeden produkt. Momentálně je to sprchová pěna od Rituals s vůní sakury. Tu jsem dostala k Vánocům a musela jsem ji hned vyzkoušet :). Dokonce jsem kvůli tomu odložila načnutý sprcháč Fa Magic Oil (nejsem z něho úplně unesená, ale na vyhození to není ;-))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, naprosto Ti rozumím : ). Rituals si žádá jisté "ztráty". Sakura řada je skvělá. Fa mi celkově nesedí prakticky vůbec, ale také nevyhazuji "jen tak" produkty, i kdybych pro ně měla najít jiné upotřebení. Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...