pátek 21. ledna 2022

#ChrismasGift III. time

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den a vítám Tě u dnešního článku. Já mám dnes volno, jelikož mě po poledni čeká celkem náročný stomato-chirurgický zákrok, kdy se na něj fyzicky, ale hlavně psychicky připravuji a doháním resty zde na blogu. : )


Dostala jsem bločky - zápisník s tužkou od L., který na FSV UK pracuje. Do zápisníku se mi skvěle píše, má tečkované stránky, což je prý nyní nejvíc trendy. 

A k tomu jsem dostala malé zápisníčky, který jsem si dala hned do kabelky. Protože věčně nemá při sobě papír, když ho potřebuji. TAkže opět děkuji, děkuji moc. 


Když jsem byla na Smíchově - normálně přes den, zavítala jsem do Sephory, abych za penízky k Vánocům pořídila něco pěkného. 


K nákupu jsem dostala tuto textilní masku s ultra tonizačním efektem. 


U pokladen měli vystavené různé akce a mě kolegyně doporučila tuto, čili 2+1 zdarma. Balzámek ukrytý ve vánoční ozdobě, který jsem já sama dostala a moc se mi líbí a již ho mám v práci na stole. 


Balzámky jsem pořídila dárkem. 


The Ordinary se stává více a více mou oblíbenou kosmetikou. No a když jsem byla v OC NOvý Smíchov, což je největší kamenná prodejna SEphory a mají celý sortiment právě značky The Ordinary. 


TAkže jsem šla na jisto, že si potřebuji pořídit něco na vrásky, ideálně s hydratačním složením. 


Po cca 10ti minutové debatě, kdy jsme si ne zcela rozuměly a slečna, která měla slušně ruský přízvuk a některá slova v češtině ji dělala potíže mi doporučila 1% - nejslabší formu Retinolu, který používám od jara 2021. Odcházela jsem vlastně s tím, pro co jsem si přišla. ☺


Uličku k pokladnám lemují regály plné miniatur, různých druhů balíčků napříč celým spektrem kosmetiky a dekorativky. Už jsem měla v ruce miniaturu Nars bronzer Lagua v kombinaci s ikonickou tvářenkou Oragasm, ale hned vedle jsem zahlédla paletku na tvář. 


Značku Tarte trochu znám, měla jsem kdysi stíny, ale byly na mne příliš výrazné a tmavé, že jsem je poslala dál. Ovšem toto trio na tvář mne velmi oslovilo, že jsem se pro něj rozhodla. 


Je to krásná papírová paletka, která obsahuje tři pudrové produkty na tvář. Tvářenku, rozjasnňovač a bronzer. Já takovéto paletky mám velmi, velmi ráda, jelikož je používám multifunkčně. 


Stíny jsou celkem malinké, ale věřím, že budou skvěle sloužit. 


BAlení je také pěkné, světlounce růžové, s gemetrickými prvky, což působí elegantně 

Paletka stála něco okolo 550,- 


Musím si ty nákupy nyní užívat, protože po novém roce na nic nebude prakticky čas. 
A co ty si v Sephoře pořizuješ nejčastěji, nebo co tě láká?

Přeji krásný páteční mrazivý den a i víkend. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



10 komentářů:

  1. All products look good. You had lots of gifts!
    I invite you to visit my last post. Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  2. Eri,
    kúpila si si samé skvelé veci :-) Paletka vyzerá super, tak nech Ti robí radosť. A verím, že stomatologický zákrok dopadol dobre a si OK. Ja ich mám za sebou niekoľko náročných... tak sa opatruj a uži si víkend, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moje, dopotřebovávám zrovinka úžasný krém na ruce od Tebe a chystám se na sepsání recenze a vynadala jsem si ze zásob Cien masku. Funguje u vás taky Zásilkovna? Že bych ráda zase něco poslala :-)). měj se moc krásně. papa

      Vymazat
  3. Eriko, doufám, že jsi zákrok přestála v pohodě a přeju hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, děkuji moc, jj zákrok byl celkem náročný, 2h na zub. křesle, ale měla a mám tu nejlepší péči a oporu, i díky tomu to zvládám tak "dobře". Krásný víkend i Tobě. papa : ))

      Vymazat
  4. Ty zápisníčky jsou krásné....Co se týká dekorativky, to mě nechává chladnou. V poslední době jsem doma po stínech, rtěnkách, tvářenkách nesáhla. Takže jsem usoudila, že to nepotřebuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zápisníčky jsem letos vybavena, jelikž jsem dostala další : )), evidentně je o mne všeobecně známé, že si nic nepamatuji. : )) \krásný víkend Ti přeji. : ))

      Vymazat
  5. Ahoj Eri, doufám, že zákrok proběhl v pohodě. Z retinolu já mám docela bobky, protože vím, že na SPF jsem flink. Zápisníků jsem kdysi mývala plné šuplíky, ale teď už nemám co zapisovat na vše mi stačí diář, kde si píšu práci, blog i soukromé akce. Paletka vypadá hezky, no mě tyhle věci na obličej neberou až tak, že bych do nich investovala, prostě mezi bronzery nevidím rozdíl. No je fakt, že z dvou nových Urban decay jsem nakonec taky dost zklamaná.....:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, já jsem si na tetinol asi zvykla, SPFko používám i v krémech je ho celkem "dostačující" množství. Jaké pak paletky od UB jsou pro tebe zklamání?? Já jsem možná zaváhala a měla taky něco při výprodejích pořídit, njn. Krásné dny. :))

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...