pondělí 14. března 2022

#MinirecenzeMix No. XXXII. - skincare


AHOJ,AHOJ,
přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími recenzemi. 
Máme tady nový týden, začíná to pěkně slunečně. Právě se chystám do práce, tak ať dobrá nálada VYDRŽÍ. ☺♥
Začnu u pleťové masky Sinsay, která má být hydratační s kakaovým máslem a vůní pomeranče. No ani jedno vlastně nemohu potvrdit, alespoň nic takového nepociťuji. Dle mého názoru maska naprosto nic nedělá. 

To jsem začala takto hned na začátek se závěrem ☺, ale je to tak. Maska je příjemná, středně krémová, lehce i voní, vůně není nepříjemná, vlastně i i fajn, ale naprosto nic nedělá. 


I masky v sáčku z DMka, nebo Lidlu jsou funkční a něco s pletí udělají, ale tady necítím vůbec nic a to jsem v polovině tubičky. Masku používám, snažím se pozorovat drobnosti, ale vážně prostě nic. Dávám si ji na obličej, když relaxuji ve vaně, nechávám ji doporučenou dobu a spíš jen tak pro pocit, že jsem si na pleť něco nanesla, ale spíš je to za mne ŠIDÍTKO. 


Na druhou stranu, co bych chtěla od masky, která v setu s krémem na ruce stála cca 70,- Kč a je od značky, která se zaměřuje na oblečení celkově. Čili to, že prodávají své vlastní kosmetické produkty je spíš navíc, ale chtěla jsem nějakou takovou kosmetiku vyzkoušet. Protože vím, že třeba H&M nebo Primark ... fashion řetězce mají svou kosmetiku celkem chválenou a populární v aspektu - poměr - cena - výkon. 


V Sinsay se dají najít kousky, které mi vyhovují a stojí za pořízení, ale kosmetika to zjevně nebude. Nicméně jsem ráda, že jsem si set pořídila a masku vyzkoušela. Určitě se jí nebudu zbavovat, dopotřebuji ji, budu si ji aplikovat jako masku na nohy. 

Spíš je to produkt, který dělá placebo efekt, nebo takové ŠIDÍTKO. Naštěstí není na pleti nepříjemný, nedělá mi žádnou neplechu, ale také nevidím žádné PLUSY A PŘÍNOSY v oblasti skincare. 

Máš nějakou, případně jakou zkušenost s kosmetikou třeba z Primarku, či jiných fashion obchodů? 


Zase tady na tento krém CIEN, který mám od milé Aďky ze Slovenska je naprosto BÁJEČNÝ, skvělý a jsem = byla s ním naprosto spokojená. Krém jsem již dopotřebovala. Ne že by tak rychle ubýval, ani jsem s ním neplýtvala, ale mazala jsem se tak často, že ho již nemám. Proč, protože byl skvělý. 


Mě málokterý krém na ruce sedí, třeba ty z DMka, nebo i jiné jsou pro mé potřeby "slabé". Preferuji vysokou míru hydratace, příjemnou konzistenci, vůni a rychlou schopnost vstřebání se. Což tento krém vše do posledního puntíku DĚLAL A SPLŇOVAL. 


Krásné balení, které je výrazné, tubičky v retro stylu jsou dnes celkem běžnou záležitostí, vůně zeleného čaje, která je velmi příjemná a svěží je také dalším plusovým aspektem. 


Krém má jemnější až lehce gelovitou konzistenci, která se skvěle aplikuje, bleskurychle se vsákne do pokožky rukou, nezanechává pocit mastných či ulepených rukou a téměř okamžitě můžete do ruky brát papíry, což je naposto fantastické. 


Když slyším o gelové konzistenci, okamžitě si produkt spojím s nižší mírou hydratace, tak to zde neplatí. Krém je skvěle hydratační, přitom lehký, výživný, krásně parfemovaný. Ruce zanechá jemné, hladké a vyživené na poměrně dlouhou dobu. 

Složení je přírodního charakteru, ale já z něj cítím i glycerin, který mi právě v krémech např. od Avonu na ruce velmi, velmi vyhovoval. 

Je až neuvěřitelné, jak skvělý, vysoce kvalitní produkt je schopen vyprodukovat supermarket. Wau, páni, ano já vím, kam Lidl patří, do jaké skupiny jej zařadit, ale i tak. 


Dlouho jsme tak dobrý krém na ruce neměla, tedy když pominu ty od Loccitanu, ale to jsme naprosto v jiné cenové kategorii a odnoži společnosti. 

Jen škoda, že se u nás nedá sehnat. Další produkt, který je na slovenském trhu a u nás ne. Takže Aďka se opět naprosto trefila. Kdyby bylo takové tělové mléko, asi bych ho kupovala pravidelně. 

Ne že by produkty, nebo např. Cien SOS krém na ruce byl špatný, ten je také báječný, ale tento je lepší, alespoň mě nyní extra sedl a dělal mi SKVĚLOU SLUŽBU. 


Tak dnes to máme jeden tak trochu i PROPADÁK  a druhý NAPROSTO SKVĚLÝ PRODUKT. 




Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



 



8 komentářů:

  1. Moc děkuji za seznámení a jsem ráda,že i Lídl má v sortimentu pleťové masky.Každý týden tam jezdíme na velký nákup a už jsem si napsala na seznam.Nakupuji si tam většinou čistící prostředky,občas tekuté mýdlo,ale jinak jsem si to tam moc neprohlížela.Jako v tomhle sortimentu
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, pokud máš možnost SK Lidlu, tak určitě jukni, třeba ti padne do oka i něco jiného. Zahlédla jsem i nějaké nové obaly, nebo celé produkty vlasové kosmetiky. Mne např. W5 čistící produkty hodně vyhovují. Krásné jarní dny přeji. 😉😉☀🍓🍓

      Vymazat
  2. Eri,
    som rada, že Ti krémik sedel a urobil svoju službu, aj ja ho mám rada. Myslím, že majú aj nejaké telové mlieka, tak sa po nich niekedy pozriem :-)
    Pekný týždeň Ti prajem, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, vybrala jsi prostě skvěle!!Krémík mohu doporučit všemi deseti. Krásné jarní dny přeji. 💪🍀

      Vymazat
  3. Eriko, krém na ruce se zeleným čajem mě zaujal - mám tuhle parfemaci ráda. Od značky Cien jsem už měla vícero produktů a většinou byly fajn (a za pár peněz), i když se našly i takové, co mi nesedly. Ale tu téhle značky to vzhledem k jejím cenám tolik nebolí ;-)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, vím, že nějaké produkty min. na chalupu jsi měla, mě také sedí. Celkem mě oslovily vlasové produkty, buďto mají nové obaly, nebo je to celá nová řada, nevím. Každopádně mají i suché šampony. Krásný den přeji. ☺☺

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, jooo s maskou to znám, já teď mám v koupelně už od podzimu od značky recepty babičky Agáfy a nemůžu se donutit si to teda na tu pleť vůbec dát. Krémy na ruce s přítelem teďka likvidujeme jako na běžícím páse oproti mému běžnému tempu a stejně tak tělová mléka a furt nám přijde, že nic nepomáhá. Brala jsem teďka červený Garnier na ruce s alantoinem, který v minulosti za mě byl vůbec nejhutnější a nejvýživnější krém na ruce. Doufám, že to pomůže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi ahoj a pěkný páteční den přeji!! Jj, četla jsem, že suchá pokožka je nyní u vás "téma No.1". V nákupech jsem zahlédla červený výhodně pořízený hand krém, ten si nějak nevybavuji, ale za sebe doporučuji na opravdu extra suchou pokožku klasickou Indulonu a nebo od českého výrobce vazelíny - respektive bylinné masti - píšu více na IG. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...