neděle 3. dubna 2022

#RandomShopping No. 16


 

AHOJ,AHOJ,

krásné nedělní ráno přeji, já normálně ještě nešla spát, jelikož jsme byli na  #DM party, která se nad mé očekávání vydařila. 

Jsem zaplavena láskou a neskonalým štěstím. 🖤🤗 

Micelární vodu privátní značky Tesca PRO jsem zahlédla v Tescu u Anděla, ale pořídila jsem si ji opět v OD Máj na Národní třídě. Zaujala mne, protože jsem s jejich odličovacím mlékem velmi spokojená. 


Jedná se tedy o micelární vodu pro citlivou a suchou pokožku. 500 ml balení mne vyšlo na cca 85-90,- Kč, což mi přišla super cena. Už jsem ji zkoušela a na make-up je moc fajn, s ní si poradí naprosto skvěle, oční make-up jsem nestihla vyzkoušet. 

No a vidíte to, jaká já jsem popleta, recenze je tady dřív, než jste produkt viděli v nákupech. Za toto nedopatření se omlouvám, měla bych s tím něco udělat, aby se to nestávalo. 

Tyto krémy / masti s Vitaminem E od značky Dr. Müller jsem si pořídila na základě pochvalné receneze PLH, která má také suchou pleť, se sklonem k tvorbě vráskám, jako já. 


Kromě Vitaminu E obsahuje i Panthenol, který pokožku dobře chrání a regeneruje. 


Dá se pořídit ve dvojím vyhotovení - ve dvou koncentracích respektive. Kdy mast obsahuje 5% Vitamin E a krém 2%. Mast a krém jsem pořídila v Benu lékárně a oba mne vyšly na krásných 190,- Kč. 


Tubičky jsou to takové více lékárenské, praktické a plně funkční. Jsou dobře barevně odlišené, zdá se mi, osahují 30 ml produktu. Hned jsem vyzkoušela asi 3x právě mast a je opravdu velmi hutná, celkem pomaleji se vstřebává, ale je skvělá. Má suchá místa na čele zmizela. 

Od milé kolegyně Lenky K. jsem dostala toto překrásné, voňavé mýdlo, které vyrábí přímo její sestřenice. 


Překrásné balení a to samotné provedení je velmi, velmi profesionální. A udělala mi velikou radost. 👍

Mýdlo téměř nijak nevoní, což je moc prima, jelikož mám v plánu jej používat primárně na obličej. 

Tak trochu jsem se nechala inspirovat Milanem z YTB MilanoStyle a zastavila se v Levných potravinách u nás u Veletržního paláce a vzala si tam pár věcí. 


Nějaké sladkosti s sebou do práce, jako jsou Tartello s pomerančem, biskupský chlebíček a mléčnou rýži, kterou si běžně nekupuji, ale za 9,- Kč jsem ji tam nemohla nechat. 

V Lidlu jsem si vzala 2kg balení zelených jablíček a síťku mandarinek. Super sváča do práce a nebo zdravá miska k mému domácímu poflakování. 😇

Potom do toustů jsem ulovila tyto dva kečupy. Otma - Gurmám mám již podruhé a je vysoce hustý, kvalitní a chuťově skvělý produkt, pořízeno v Lidlu v nějaké akci za 38,- Kč. No a potom opět Levné potraviny, kdy jsem také tento kečup již měla a do toustů mi velmi vyhovoval, je jemnější, sladší a naprosto dostačující. Složení jsem raději nezkoumala, cena se pohybuje okolo 18-20,- Kč. 
V DMku jsem vzala velké balení wc papíru, který beru pravidelně, potom sáčky do košů, nově jsem brala i do práce, jelikož nám nějak vypověděla úklidová služba a koše si snažíme vynášet samy. 
Deodorant - respektive pardon Antiperspirant 5v1 ve spreji Protection Balea mám vyzkoušený, dokonce jej mám v zásuvce v práci a je moc fajn. Mým potřebám plně vyhovuje, praktický, levný a funkční. Navíc příjemně - čistě až pudrově voní. No a jeden box kapesníků, opět do práce bylo třeba pořídit, abych si měla čím utírat nos. 
Apfelgriebechmalz - sádlo se škvarky, opět z Levných potravin za směšnou cenu - cca 15,- Kč jsem vzala spíš na zkoušku. No a byl a byla jsem velmi, velmi mile překvapená .Nejen, že expiračka byla až za 10 dní, což spíš bývá na hranici data pořízení, ale i velmi chutný produkt. 

Opět další potraviny tady mám a to jsem říkal, že sem žádné dávat nebudu. Levné potraviny a chlazená řepa, tato je sice již po expiračce, ale celkem důkladně jsem si ji prohlédla a neshledala na ni žádné vady, proto jsem si ji za 7,- Kč vzala. Rozbalím - uvidím, max. půjde do koše. 

Den před expiračkou byla i tato slanina. Dvou balení Bacon - vepřových kostek, které znám od našich z Německa a vzala jsem je do francouzských brambor, které budu o víkendu dělat. 

+ Další ovoce, bedýnka z Košíku, kterou objednával K. Jablíčka, mandarinky a pomeranče, banány jsem nechala vedle, ty já nerada. 



No a luštěninový mix. Ty mi také velmi rádi. Poslední dobou z nich hodně vaříme přílohy. 
A tímto bych zcela mé dnešní nákupy uzavřela. Byl to celkem takový až neplánovaný mix kosmetiky a potravin. A co ty a potraviny, jistě čteš a zkoumáš "striktně" etikety, narozdíl ode mne. Měla bych se polepšit.  
Měj krásnou neděli a ještě jednou se mne mrzí to nedopatření se zmatkem okolo uveřejnění recenze / nákupu Vitaminu E. 🙄🙈

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉





4 komentáře:

  1. Ahoj Eri,
    já jsem ráda, když sem dáváš i potraviny, je to pro mě dobrá inspirace. Snažím se etikety číst, minimálně u nových věcí, ale ne vždy na to mám taky náladu a čas... Já jsem hodně konzervativní, trvá mi dlouho, než se odhodlám něco nového vyzkoušet. Nejsnazší je to třeba u sladkého, tam nemívám takové problémy:-) Taky se chystám do DM, potřebuji doplnit zásoby žrádla a steliva pro kočky, kapesníky, papírové utěrky, něco na praní...A určitě si tam chci koupit balzám na rty Balea Sensitive. Nalákala jsi mě na tu mast s vitaminem E, to si musím taky koupit.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moje ☺, s mast či krém VŘELE DOPORUČUJI. Já jsem hrozný flink na etikety, někdy se mi stane, že až doma zjistím, co jsem si pořádně domů donesla, njn, to jsem celá já. V pátek jsme byli v Tescu a já si donesla krásný papírový box s kapesníky a takovou "infantilní" skleničku s vážkami.
      Krásný začátek pracovního týdne Ti přeji. 🤗😉👍

      Vymazat
  2. Moja milá,
    ďakujem za tip na krém, už som si ho tiež kúpila a i keď nemám suchú pleť, ale citlivú a zmiešanú, na noc je skvelý.
    A mydlo je nádherné, ja používam tuhé mydlá na tvár, teraz používam s čiernym uhlím z dovolenky z Grécka :-)
    Maj sa krásne, pekný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, tak to jsem moc a moc ráda, že Ti krém vyhovuje. Já jsem zatím u masti a je skvělá, hodně hutná, ale to mi prostě vyhovuje. Krásný začátek pracovního týdne Ti přeji. 🤗😉👍

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...