pátek 6. května 2022

#MiniRecenzeMix No. XXXIX.

AHOJ,AHOJ,
přeji krásný PRVNÍ MÁJOVÝ PÁTEK, a vítám Tě u dnešního článku. Recenze takových až dvou "jarních" produktů. 
Začnu BÁJEČNÝM JAHŮDKOVÝM SPRCHÁČEM OD DERMACOLU. Řadu Aroma Ritual mám velmi ráda a kupuji jejich sprchové gely pravidelně a nejraději mám však novinky. Ovšem tuto jahůdku jsem objevila loni před koncem roku. 
Netuším, jak mi její květnové uvedení na trh mohlo utéct. Dost taky možná hraje roli, že např. tento druh jsem v DMku prostě neviděla, možná v Rossmannu, ale to až letos na jaře. No nic, to je jedno, kdy byl sprcháč uveden na trh. Každopádně jsem si jej pořídila a těšila se na něj. 
Já velkou milovnicí jahod nejsem, celkem mne, jako oblíbené ovoce nechává chladnou, ovšem tato vůně mě doslova dostala. Je tak příjemná, až cukrátkově sladká, přitom s kyselkavými tóny, které ji hezky tak doladí. No vně je to prostě báječná. Hrozně mne baví a nejraději bych se jím stále umývala. 
Balení je klasické, jak jsme zvyklí u této řady. Gel je středně hutné konzistence, má spíš čirou barvu. Dobře pění, lehce vysušuje, alespoň tedy mě, ale to mu naprosto odpouštím. Vůně je to fantastická, které se nemohu nabažit. Balení obsahuje 250 ml, jen to balení, které pokud chci dostat veškerý produkt z tuby a nechci jim plýtvat, tak jej je nutné rozstřihnout. Leda tak, se dostanu ke zbytku gelu, což mi přijde celkem nepraktické, ale zřejmě je to marketingový záměr, nebo nevím. 
Cena běžná, tedy okolo 60,- Kč, tedy pokud nenarazíte na nějakou akci. Já pořídila tento sprcháč v kamenné prodejně Dermacolu, jinak je jistě dostupný na jejich e-shopu. 
Za mne SUPER, SPRCHÁČ, KTERÝ BUDE JISTO, JISTĚ FAVORITEM LETOŠNÍHO JARA. 🍓
Určitě to není mé první, a rozhodně poslední balení tohoto roztomilého a velmi povedeného sprcháče. Určitě bych jej volila jako prima dárek. Což mi připomíná, že máma bude mít svátek, čili bych jí mohla tímto sprcháčem zpestřit sprchování. 
Balea, a zase ta Balea. Já vím, že je prakticky v každém druhém mém článku, jenže já si nemůžu pomoct, mě její produkty zkrátka vyhovují. Jsou cenově dostupné a tak nějak jsem si již zvykla je kupovat a sledovat jejich stále se rozšiřující nabídku. 
Mycí gely, pěny mám obecně velmi ráda. Z řady obsahující vitamin C jsem zatím jen zkoušela tuším pleťovou masku, která byla moc fajn. Vím, že je chválené sérum a také pak malé jednorázové kapsle, které dobře poslouží, jako taková kůra. 
Mycí gel je i díky přítomným, malým částečkám dobrým exfoliátorem. Gel příjemně svěže voní, není na pleti nepříjemný, je jemný a nedráždivý. Alespoň tedy má pleť takto reaguje. 
Dobře pění, lehce vysušuje, vyčistí a zvládne i make up, kterým jsem s ním spíše zkoušela dolíčit. Primárně jej používám na pravidelné čištění pleti, ale nepoužívám na denní bázi, ale tak každý druhý den. 
Balení je Oranžové, což má zřejmě evokovat celou řadu vitaminu C, což by možná spíš měla být žlutá barva, ale to mne jen tak napadá. Balení je naprosto běžné, v pořádku a produkt jde nanášet dobře. Tuba obsahuje 150 ml produktu a cena se pohybuje okolo 50,- Kč. 

Mou pleť nedráždí, příliš nevysušuje, nedělá vlastně žádnou neplechu. Peelingové částečky, jsou na pokožce obličeje a dekoltu příjemné. Dobře pění a myje. Zaregistrovala jsem i lehké projasnění pleti, což je velmi žádoucí a fajn efekt. 
Produkt je vhodný pro všechny typy pleti, doporučila bych jej tedy na smíšenou, mastnou, normální, ale si má suchá, ho zvládá velmi dobře. Make-up odstraní - ano - mohu potvrdit, ale pro mne je to primárně čistič, který jsem si za poslední dobu OBLÍBILA. 


Sečteno a podrženo. Z JAHŮDKOVÉHO SPRCHOVÉHO GELU JSEM NADŠERNÁ, respektive z jeho fantasticky příjemné vůně. A Balea - čistící & projasňující mycí gel JE TAKÉ VELKÝM POMOCNÍKEM. 

A jaké produkty jsi si Ty oblíbila, objevila? ☺

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.
 
Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 
přínosem.

Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.

papa E. A. 😻😉



11 komentářů:

  1. Přeji krásný víkend. Díky za další kosmetické tipy....i když já mám raději jahody k snědku)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já pleťové čistící gely moc v oblibě nemám a sprcháče z řady Rituals vlastně taky moc ne. Nějak mi u Ritulas dost často nesedí vůně - aspoň se mi to stalo u několika produktů (sprcháče, tělového mléka...)

    OdpovědětVymazat
  3. Stano, ty máš jiné Rituals 😇👍, sakura nebo jakou řadu jsi si pořídila....👍😇

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri, já kupuju Dermacol jedině v akci za 35 maximálně 40 Kč za víc podle mě nestojí a že jsem vyzkoušela skoro všechny a některé hned několikrát. Nejradši mám Hrozen limetku, meloun a belgickou čokoládu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozen je oblíbený, mě neoslovil, belgická čokoláda, makadamiový ořeš a pak ještě granátové jablko tuším, že jsou mými nejoblíbenějšími. Ale kupuji po jednom a zřídka kdy, takže za novinku jsem byla připravena dát plnou cenu. Vyplatilo se. : )) přeji krásný sobotní večer.

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    Balea čističe mám ráda, měla jsem doma několik různých variant. Byla jsem vždy spokojená. Jahodový gel od Dermacolu jsem zaregistrovala asi v tvých nákupech, ale jinak jsem si je sama nikdy nekupovala.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, Balea wash mám asi nejraději ten světle růžový a nebo potom od stejné řady pěnu. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat
  6. Ani jedno jsem nezkoušela. Musím ale potvrdit, že sprcháče od Dermacolu jsou fajn. Já mám ale hodně ráda i limitky od Balea, už si ale ani nevzpomínám, kdy jsem nějakou měla naposled. Teď se snažím likvidovat ty velký zásoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máš velké zásoby...., ty jo, jak jen my to děláme..., jsme holky šikovné. Krásné dny přeji ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...