čtvrtek 2. června 2022

#Spotřebovanci za "aprýlový" měsíc 04/2022

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný den a vítám Tě u dnešního článku se spotřebovanými produkty za čtvrtý měsíc tohoto roku. Tento článek píšu prakticky na konci měsíce, jen už nyní dopředu vím, že jej nestihnu uveřejnit "včas". 

Začnu pěkně popořádku a to od vlasových produktů. 
Loreal - Elseve power mask full resist byla VÁŽNĚ PARÁDNÍ. Asi nejvíc mi vyhovovala její vůně, která byla celkem silná, voněla jako profesionální kosmetika z nějakého salonu. Plus vlasy šly hladce a snadno rozčesat, což je asi nejvíc, co já od masek požaduji. Dodala i lesk. Za mne tedy super maska z drogérky. ANO - URČITĚ. 

Balea - suchý šampon 6IN1. Pomohl, když jsem potřebovala, dodal objem, proces mytí prodloužil až od dva dny. Za mne suché šampony Balea jsou plně vyhovující. ANO. 


Alverde - tělové máslo z limitovaného setu, ale másílka se objevují často, takže když bys nesehnala již tento set, tak jistě nějaký letní - jarní na nás bude brzy čekat. Levandulová, krásná vůně, vysoká míra hydratace, příjemná konzistence, to vše mě vedlo k tomu, ŽE JSEM S TÍMTO PRODUKTEM BYLA VELMI SPOKOJENÁ - ANO. 

The Ordinary, toto je má první spotřebovaná lahvička SKVĚLÉHO PRODUKTU = RETINOL 1%. Používala jsem jej ráda, ne ovšem každý den -večer, ale dalo by se, jelikož má pleť je na něj zvyklá a připravená. Toto je snad první produkt, který mi něco s vrásky, povadlou a zašedlou pletí SKUTEČNĚ VIDIDTELNĚ ZABRAL.  

Je jasné, že vrásky neodstraní, ale pleti pomohl tak, že si toho všiml největší arbiter a tím je, moje milá švagrová. ROZHODĚ VELKÁ, VELKÁ SPOKOJENOST, již mám druhé balení. Doporučuji se podívat, s čím je vhodné produkty The Ordinary kombinovat, já měla k tomuto retinolu i Buffet sérum a to bylo PARÁDNÍ DVOJKA. ANO, ANO, A TISÍCKRÁT ANO.

Masky na pleť používám ráda, často a baví mě je střídat, proto nejvíce kupuji tyto sáčkové. Kdy mne vystačí jedno balení po 2ks až na 5 plných nanesení. Stojí málo a celkem často se objeví nějaká novinka či akce. 

Balea - Milch & honig byla moc příjemná, vyživující maska, kde mi vůně medu "nepřekážela". I proto tuto masku MOHU DOPORUČIT, a pořídila bych si ji znovu. 

Isana - Anti Aging maska s olejem s výtažkem z hroznů byla FAJN. Určitě mi vyhovovala a posílala jsem ji tuším i milé Aďce. 


Tesco - Pro Formula čistící - odličovací mléko jsem si pořídila na doporučení milé Martičky ☺, která mi psala, že jí příliš nesedne, ale na mou suchou pokožku bylo SKVĚLÉ. Poměr / Cena / Kvalita, řekla bych, že se vyrovná produktům jednou tak drahé cenové kategorie. Krásně vonělo, jemně, čistě až pudrově. Na pokožce bylo příjemné, nedráždivé. Odlíčilo, vyčistilo, nazamastilo pleť. MOHU VŘELE DOPORUČIT, pořídím si rozhodně výhledově ZNOVU. Nyní mám jejich micelární vodu, se kterou jsem také spokojená. 

Mixa - čistící mycí gel, neboli wash. Čistící gely či pěny mám velmi ráda. Mixa mě přesvědčuji, sice pomalu, jelikož si jejich produkty tak často nepořizuji, že má skvělé produkty. Protože zatím vše, co jsem si pořídila mi VELMI VYHOVOVALO a dělalo super službu. Gel vyčistí, má prakticky nijakou parfemaci, určitě se hodí i na citlivější pleť. Poradí si i s make-upem, ale primárně jsem jej požívala na ranní čištění. Pokožku nevysuší, nepodráždí, naopak dodá pocit čistoty a jemnosti. VELKÁ SPOKOJENOST A ZA MNE ROZHODNĚ DOPORUČUJI. 

Avon - tělové mléko z řady naturals bylo PRIMA. Svěže vonělo, pokožku zjemnilo a dodalo potřebnou hydrataci, kterou bych popsala i s její konzistencí, jako STŘEDNÍ, středně hutné, středně vyživující. Na léto - značka ideál. ANO, pořídila bych si znovu. 

Balea - gel / pěna na holení z jejich loňské limitky. Čili již neseženete, ale zase je nyní jiná. Opakovaně si pořizuji na holení tyto produkty, jelikož se mi s nimi dobře pracuje, udělají mi VELKOU A DOBROU SLUŽBU. Na nic si nehrají, nejsou příliš převoněné, pokožku MI NEDRÁŽDÍ a jsou velmi dostupné. Rozhodně se svou kvalitou a svými vlastnostmi vyrovnají dražším produktům, které jsou primárně zaměřené na depilaci/epilaci. 

2x sprcháč Balea, 2x limitovaná edice, kterým jsem prostě opět nedokázala odolat. 
Cookie verze mi asi voněla více, jelikož já sladkou, kořeněnou vůni jídla v produktech mohu. Sladké sprchové "opojení", za málo peněž. 
Brusinky s mandlí nebyl také vůbec špatný produkt, sladká vůně mandlí se dobře snoubila s kyselejší brusinkou. 
ANO, ZA MNE ROZHODNĚ BALEA SPRCHÁČE MOHU DOPORUČIT, protože je mám ráda a baví mě jejich rozmanitost, hravé a barevné obaly. 👍


Pokud je nějaký kosmetický produkt, který "léčí" a uzdravuje mou pleť, třebas od nějakého podráždění nebo i pupínků a suchých - nevzhledných míst, tak je to PRÁVĚ MODRÁ INDULONA. Dalo by se i říct, že je to multifunkční produkt, který já MILUJI. Používám primárně na pokožku rukou, ale třebas i na lokty, chodidla a celkem často, na suchá místečka na obličeji. Nebojím se jí namazat klidně i celý obličej. Mé pleti dělá SKVĚLOU SLUŽBU A MOHU SE NA NI VŽDY SPOLEHNOUT. Jen mi přijde, že dost podražila. Toto konkrétní balení XXL jsem brala v Lidlu, kde se asi nejvíce vyplatí, si počkat na jejich akce. TOP PRODUKT, co se týká mé péče o pleť, bez kterého bych si nedovedla asi skincare představit. 

Yves Rocher - tělový peeling ze zimní limitky, který jsem dostala od milé Olí. Naprosto fantasticky voněl - opět, vůně jídla, zvláště pak ty zimní, hřejivé a kořeněné, já prostě můžu, ty lahodí mému nosíku velmi. Skvělé vlastnosti, textura, mi jen potvrzují, že YR své peelingy prostě UMÍ a vyplatí se nějaký pořídit. Stojí za každou korunu. Konzistence, vůně, textura - ve všem mi tento produkt SEDĚL a určitě mohu doporučit. Navíc mě oslovují jejich limitky. 


Tady se mi podařilo vyfotit 2x tělové mléko. 

Sinsay - pleťová maska byla v setu s krémem na ruce, který byl celkem ucházející. Ale tato prý hydratační maska s vůní pomeranče NESTÁLA VŮBEC ZA NIC. Má první zkušenost s kosmetickým produktem z obchodu, který se zaměřuje na oblast oděvní - textilní. Maska vůbec nic nedělala, bylo zbytečné si ji na pleť nanášet. Dopotřebovala jsem jej, spíš se donutila, dělat si masku na chodidla. Za mne UČITĚ NESTOJÍ ZA ZMÍNKU. 

Cien - tekuté mýdlo na ruce s vůní granátového jablka bylo FAJN. Velké - ekonomické balení, celkem běžné mycí schopnosti. Za mne mi asi více vyhovuje varianta s mandlí, toto bylo takové NENADCHNE & NEURAZÍ. 

Zinek - doplněk stravy, který beru prakticky rok a půl a pořizuji si OPAKOVANĚ, respektive M. mi jej objednává z E-SHOPU NOW USA, kde bereme i jiné supplementy. Beru na doporučení mé kadeřnice, pro podporu vlasů jako celku. Vlasy mi mnohem rychleji rostou, to je jistě díky tomuto produktu a i díky tomu SI JEJ POŘIZUJI OPAKOVANĚ, PROSTĚ PRO TO, ŽE  MI VYHOVUJE. 

Nyní zde mám dva zástupce bytových vonítek  - dva vosky naráz, protože jsem je používala současně, i proto minulý měsíc žádný obal od vosku nebyl. 

Wood Wick - můj první vosk, s vůní sea salt & cotton od této značky. Celkem příjemná a jemnější vůně, která se spíš hodila do menších prostor. Vosk byl ve slevě a pořizovala jsem na Alze. Asi mě nepřesvědčila natolik, že bych si jej pořídila znovu. 

YC - After Sledoing - sladká, kořeněná, naopak výraznější a hřejivá vůně. Prostě tento vosk mi rozhodně sedl více a i M. jej zaregistroval a říkal, že je prima. Teplá a moc FAJN VŮNĚ, hodící se i do větších prostor. 

To byli všechny mé prázdné obaly - lahvičky za dubnový měsíc, které se mi tady sešly a které jsem dávno již vytřídila, jelikož nejprve produkty nafotím, poté upravím fotky a až následně sepisuji článek s recenzemi. 

A jaká je Tvá dubnová spotřeba / statistika? ☺

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



8 komentářů:

  1. Eri, pěkná spotřeba. Vyzkoušený nemám ani jeden kousek (jen vlastně kdysi dávno modrou Indulonu, ale na mne byla moc mastná, pak jsem roky používala červenou).. Já mívám za měsíc spotřebovaný tak kolem 10 kousků, spíš míň. Teď za květen to taky vypadá zhruba na desítku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, jsem velko-spotřebitel ☀😯. Přeji krásný páteční den a i víkend. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    od Elseve mám zrovna načatou takovou mintovou řadu s jíly na mastné vlasy, ale Full Resist znám taky. Gel od Mixy jsem taky měla a za mě průměrný, ale funkční. Není tenhle gel na holení loňská letní limitka? Já jich měla snad 4-5 balení až jsem toho byla už přesycená. Sušenka od Baley si se mnou prošla Vánoce a teda já tyhle jídelní vůně v kosmetice na tělo fakt můžu. Měj se fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi - ad. Isana gel na holení, jistě to je loňská limitka, páč u tebe jsem již viděla další nové spotřebované balení, které mě velmi láká, ale já toho "takovou" spotřebu nemám. ☺
      Nová fialková řada Elseve mě láká taky, mimochodem tedy. Dneska možná půjdu do DMka, tak uvidím, co mě zláká a co ne. Gel - face wash mám nově objednaný od Avonu, na základě Tvého a Hani doporučení micelárky, ze které je ta řada, tak se těším, já totiž celou novou micelárku mám v zásobě od Baley-kaktusová voda-tuším že jarní novinka. Měj krásný víkend. ☺♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    krásná spotřeba, u mě bude enormní, článek vyjde zítra:-) Mixu na pleť mám taky moc ráda, hlavně jejich micelárky. Gel na holení si budu muset taky dokoupit:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani - ad. Isana a gel na holení, tak chci kouknout po letošní letní limitce, Sabi ho měla. ☺Jdu odložit povinnosti a kouknout na článek. ♥ Krásnou sobotu moje milá. ☺

      Vymazat
  4. Super spotřeba, já měla dost bohatou květnovou spotřebu, která teprve na blogu vyjde, tak kdyby jsi měla chuť si počíst, můžeš se těšit na článek :)
    Nicméně z tvého nic vyzkoušeného nemám, v DM jsem očuchala akorát Cookie sprcháč a od Indulony mám krém aloe vera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no vidíš, Indulonu zrovna Aloe vera jsem neměla, to je asi tělový krém? Po nějakém se právě koukám. ☺ Jinak děkuji a určitě se jdu podívat na Tvůj blog. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...