úterý 19. července 2022

#Červnoví oblíbenci 2022

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné úterý,  a moc Tě vítám u dnešního článku s mými červnovými, čili tak trochu předprázdninovými oblíbenci. Můj takový mix produktů, které jsem používala nejčastěji a dělaly mi dobrou službu. 

Začnu u pečující kosmetiky a to na tělo, kdy jsem díky dvěma setům YR produktům s Marockým arganovým olejem dopřávala, jak v Praze, tak i v Třebíči. 

Sprchový gel je hutnější konzistence, vytvoří hodně a hodně příjemnou pěnu, která skvěle voní, čili sprchování je o to lepší. Nevysušuje, zanechá pokožku příjemně připravenou na následující krok a tím je tělové mléko. 

Leč je to tělové mléko, tak má schopnosti vysoké míry hydratace, až jako tělové máslo. Dobře se roztírá, konzistence je tak středně hutná, však nezanechává žádný mastný či bílý film a povlak. Opět velmi si pochvaluji krásnou vůni - až wellness vůni. 
Matná nude rtěnka, kterou mám také od Hani, drží neuvěřitelně. Dělá krásné rty i bez konturky, nevysušuje rty, nestahuje je, jen zvýrazní vrásky, to ano, ale jinak je to naprosto parádní rtěnka, kterou jsem používala určitě min. jednou za den. Wet & Wild megalast Matte Mat 1440 E Sand Storm je přesný název tohoto držáku. 
Pixi, moje milé multifunkční líčidlo. Na tváře, na oči, jako rozjasňovač, do vnitřního koutku, nad ret, pod obočí, nabronzovat a zahřát jí obličej ... , to vše umí. 


Pixi by Petra byla má další jarní výhra, která si u mě našla své jasné místo. Líbí se mi i provedení balení, kdy je uvnitř dostatečně velké zrcátky, které plně nahradí jakékoli jiné. Stíny - pudrové produkty jsou velmi slušně pigmentované, neflekatí, dají se navrstvit, jen pozor, mít lehčí ruku se ze začátku opravdu vyplatí. Máslovitá konzistence je dalším velkým plus, které tato paletka má. Za mne super produkt. 

Ze skin care tady mám pleťovou masku Balea s výtažky z mrtvého moře, která čistí a je mi natolik příjemná a sympatická, že je to mé snad již třetí balení, které mám - respektive jsem spotřebovala. A posílala jsem ji i na Slovensko, milé Aďce, se kterou nás pojí, nejen záliba v pleťových maskách. Parádní produkt, který zařazuji min .jednou za týden. 
Opět tak trochu multifunkční produkt a tím je Olej na vlasy. tělo, chodidla, ale i obličej od značky Douglas. Takto jsem i tento produkt v super výhodné akci v zimě pořizovala, kdy mi slečna asistentka sama doporučovala, že s ním má dobré zkušenosti na lokální suchá místa na těle či do konečků vlasů je fajn. A ano, i já jej takto používám. Malá spotřeba a velká služba. Za mne doporučuji a najdete jej ve stálé nabídce privátky Douglas. 

Analgetika a tlumící gel na zuby byly "velkými", nebo spíš NUTNÝMI OBLÍBENCI, na mé čerstvé a stále se hojící zubní implantáty. 

Ovšem, Nimesil já prostě nemohu, jednak mi nezabere na bolest a když si vezmu i nepatrné množství, okamžitě mi způsobí zažívací obtíže, bohužel u mě funguje velmi spolehlivě, ale spíš jako projímadlo, což nechci. Proto jsem prakticky celé balení darovala kolegyně pro jejího přítele. 

Velkým a účinným pomocníkem je Kamistad gel na zuby, který pomáhá. Ze začátku jsem měla spotřebu jedno balení na den, což se docela prodraží, ale nyní je to již lepší a není ho třeba nanášet tak často, ale denně ano. Stále se to hojí. 

Asijská kuchyně je má oblíbená, zde letní závitky s krevetami a malá polévka s kokosovým mlékem a špetkou chilli v bistru u Anděla. 

Pobyt na čerstvém vzduchu, procházky a první červnový víkend v Prokopském údolí mi udělal velmi dobře. Úplně jsem díky tomu zapomněla na okolní svět a bylo mi dobře, jak na duši, tak i na těle. 
Zmrzlina, tak ta mi způsobí radost snad i v zimě, ale tato byla speciální, jelikož se jednalo o návštěvu cukrárny a nejlepší ZMRZLINÁRNY V PRAZE Creéme de la Créme. Za sebe miluji a doporučuji variantu pistáciovou, kávovou a slaný karamel. 


Meetingy a obecně služba a společenství AA mi dělalo a stále dělá moc dobře. Vlastně je to již čtyři roky, co jsem jeho součástí a díky čemu jsem střízlivá a mám jiný, tak trochu svůj život. 

Velmi jsem si užila kosmetické ošetření v Beauty Salonu Emily v Košířích, které jsem spojila se svým týdenním pobytem zde, kdy jsem hlídala Izouška. 

Červnové oblíbence máme za sebou a nyní si plnými - tedy snad, doušky užíváme prázdnin. ☀😎
Jak vidíš z poslední koláže, tak já mohu jíst Pho Bo i 35C tepla, tak tu polévku miluji. Ale melounu jen taky stěží odolám, jen ten si sama celý neodtáhnu, njn. 

Krásný letní den Ti přeji. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



6 komentářů:

  1. Eriko, ty poháry z Creme de la Creme jsou dobré retro :). Do takových dávali zmrzlinu s karamelem u Myšáka, když jsem na ní kdysi chodila s kamarádkami z gymplu (nejchtěj vědět, kolik je to let :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, to se máš čím chlubit, protože je to nedávno, dle toho, jak vypadáš a jak aktivní jsi....☺♥. K Myšákovi jsem též chodila s holkami po maturitě ... : ))), ale dlouho jsem tam nebyla. Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. S kosmetikou YR. jsem moc spokojena. Ale zaujal mě ten tvůj olej. Juknu se po něm. Přeji krásné dny.Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, Douglas má na něj snad nyní nějakou akci, pokud se nepletu. 😇👍

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri,
    moc pěkní oblíbenci. Zaujala mě ta paletka od Pixi, ta by se mi taky líbila. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, multifunkční líčidla, to je moje. Mě zase docela láká nová limitka od Catrice. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping&Gift Time

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešního článku, a moc zdravím z ostrova Murter, což je náš poslední dovolenkový den. Uteklo to jak...