sobota 6. srpna 2022

#MiniRecenze - čištění a rychlé odlíčení pleti

 


AHOJ, AHOJ, 
přeji krásnou sobotu z prodlouženého víkendu z Třebíče. Vítám tě u mé recenze dvou produktů, které v současné době používám na tokové to běžné čištění či do odlíčení pleti. Oba produkty jsou běžně k dostání v DMku, nejedná se o žádnou limitku. Naopak bych řekla, že pleťové mléko jsem již měla, jen v jiném, starém obalu. 

Rychlé čištění pleti pomocí micelárky a pleťového mléka, kdy použiji vatové tampónky používám ve dny, kdy se buďto vůbec nelíčím, nebo jen trochu. Oba produkty mi plně vyhovují, jsou k pleti šetrné, příjemné, nedráždivé a dělají, co mají. 

Jak jsem již zmínila, myslím si, nebo se přímo domnívám, že jsem toto pleťové mléko již měla. Je určeno pro citlivou a suchou pokožku. 
Má krásnou jemnou, takovou tu kosmetickou vůni, která je mi velmi, velmi příjemná. Vůně kosmetiky z dětství, co si vybavuji. Njn, kde jsou ty časy. 

K pokožce je skutečně jemné, nedráždivé a takové přívětivé. Ráda se jím odličuji, v očích nepálí, neštípe, nijak nedráždí. Není mastné, neucpává póry . 

Balení je prostě takové obyčejnější, leč plně funkční. Bílá lahvička obsahuje 250 ml pleťového mléka, které má bílou barvu. 
Je cenově velmi, velmi dostupné, ostatně, jak jsme u Balea produktů zvyklí. 

Příjemná textura, krásná vůně, dobré čistící a vlastně i odličovací schopnosti mě přiměly k tomu, abych napsala o tomto produktu podruhé, leč jsem si toho vědoma. 

Za mne vážně moc VYDAŘENÝ PRODUKT, který si na nic nehraje, nedráždí pokožku, čistí, odlíčí a má krásnou vůni. 
Za mne ROZHODNĚ VELKÉ ANO, určitě to není mé poslední balení. 

Micelární voda s kaktusovým extraktem je tuším letošní jarní novinkou. Micelárky já používám stále, celkem ráda, nezapomínám je vždy oplachovat, na to nezapomínat, ale to snad netřeba opakovat. 

Micelárka mi vyhovuje svým velkým balením, kdy v pěkné tyrkysové lahvičce je celkem 400 ml tekutiny, za cenu do 90,- Kč. 


Jedná se tedy o MICELÁRNÍ VODU S KAKTUSOVÝM EXTRAKTEM - s OPUNCIÍ 3v1. 
Micelárka je určena pro smíšenou a citlivou pokožku. Je bez parfemace a obsahuje až 90% složek přírodního složení. 

Micelárka neobsahuje samozřejmě alkohol, čili pokožku nevysušuje, nestahuje, ale je opravdu potřeba ji po použití smýt - opláchnout tak, jak jsme zvyklí. 

Odlíčí, vyčistí, dočistí pleť dobře, poradí si i s očním make-upem, tím myslím řasenku. Jen při detailnější manipulaci, trochu pozor na očka, sem tam se mi micelárka do oka dostala a lehce to poštipkávalo, ale nic zásadního. 

S běžným, denním make-upem si poradí velmi dobře, stačí na to cca 4-6 vatových tampónků. 
Balení je plně funkční, praktické, kdy se voda dobře a snadno na tampónek aplikuje. 

Zajišťuje čištění pleti a očního make-upu, odlíčení a dá se použít, i jako pleťová voda, ale rozhodně se nejedná o tonikum, tonizační schopnosti nemá, ty si představuji a znám trochu jinak. 

Díky své velikosti vydrží opravdu dlouho, ale zase se nehodí příliš na cestování. Hold něco za něco, leda si ji odlít do cestovní 100ml lahvičky s sebou na cesty. 

Za mne SLUŠNÁ MICELÁRKA, která mě zaujala svým balením, byla jsem zvědavá na ten kaktusový extrakt. Voda mi plně vyhovuje, nezklamala mě, ale ani ničím extra nepřekvapila. Je prostě stejné kvality, jako běžné Balea  micelárky, které jsem měla možnost vyzkoušet. 


I tuto MICELÁRKU MOHU DOPORUČIT, jelikož dělá co má, odlíčí, vyčistí, poradí si i s řasenkou, na pleti je příjemná a nedráždivá. 
Proto říkám i tomuto produktu ANO. 



Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉



8 komentářů:

  1. Eriko, ani jeden kousek jsem neměla a to řetězcovou kosmetiku používám docela dost. Ale nějak jsem teď víc sahala asi po Isaně a poslední micelárku jsem měla tuším z Lidlu.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, já nějak raději, nebo více tíhnu k Balee. Ovšem micelárka z Lidlu mě zajímá. : )) Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  2. Zaujala ma micerálka, niekedy vyskúšam. Momentálne používam ružovú od Garnier na citlivú pleť, ak sa nemýlim :-)
    Uži si víkend, pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, myslím na tebe s tou vazelínou, nezapomněla jsem. Jee, růžovou Micelárku, jednu z průkopnic já vůbec nemůžu, prostě mi nesedí. Měj krásný víkend. : ))

      Vymazat
  3. Tak přesně tu zelenou od Balei mám doma a zrovna ji používám :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem určitě v polovině a je stále moc fajn. : ))

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    ani jeden produkt jsem zatím nezkoušela. Když jsem se začínala líčit, tak jsem hodně používala odličovací mléka (moje oblíbená značka byla Femina, taková růžová), jenže v té době jsem neměla tak citlivé oči a taky jsem nenosila ještě čočky. Dneska mléka vůbc používat na oči nemohu. Micelárku Balea jsem kdysi jednu měla a moc mi nesedla, tak jsem si nikdy další nekoupila. Možná bych mohla zase nějakou vyzkoušet...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, tak s těmi čočkami je to rozhodně jiné odličování. Mě Balea občas lehce poštipkává, ale ničemu mi to zásadně nevadí. Naopak, od začátku nemohu růžovou Garnierku....:///, leda dvoufázovou, ovšem Tvou vychvalovanou Mixu bych ráda vyzkoušela + tu od Avonu. ☺☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...