pátek 19. srpna 2022

#ShoppingTine No. 43


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek, já hlásím, že mám dnes dovolenou a právě jsem se vrátila ze Stromovky, po celkem vydařeném běhu...., a samozřejmě Tě vítám u dnešního článku s dalšími nákupy.

 

👍 😉


Začnu naprosto běžným nákupem a tím je pár věcí z Alberta, do kterého nyní chodím nejčastěji na Kobylisích, kde je přímo u tramvaje a to ráno, protože přes den, nedej neopatrnosti něco zapomenout, jít tam cestou z práce, to jsou fronty, které odmítám stát. 
Vzala jsem si rozinky, měli toto Maxi balení v akci a do jogurtu, nebo právě s piškoty byly skvělé, sladké, měkké, moc mi chutnaly. 
Piškoty privátky Albert mi také moc vyhovují a kupuji pravidelně. Co ale zlepšili, jsou těstoviny, nebo jsem se stala lepší kuchařkou 🙈. Ne to rozhodně ne. Ve srovnání např. s těstovinami z Lidlu ve stejné cenové relaci, tj. 26-30 Kč za balení mi přijdou mnohem, mnohem kvalitnější. 
Tak to by snad na úvod stačilo. Dál sem zařadím jednu příjemnou, neplánovanou večeři, s kamarádem a s M. v asijském bistru na Smícháči, kam já chodím prostě pravidelně, protože proč. Protože tam mají to nejlepší Pho Bo v Praze. 
Čili Pho Bo je mé, dál je tam na doporučení červené kari s vepřovým masem a třemi chilli papričkami, což je označení pálivosti a prý to nepálilo, hlásil M. Vepřové maso v rolce z vinného listu, rýžových nudlí, salátku a rybí omáčky se skrývá třetí pokrm. 

Další nákupy jsou z Levných potravin. Opět velké balení jogurtů, které u nás padne, ani nevím jak. Prostě je to nyní moc prima osvěžení. 

Sojóvé omáčky a hned ve dvojím vyhotovení jsem výhodně ulovila, brala jsem i do zásoby a i do Třebíče. Ta se prostě hodí, vč. vaření a lehkého dochucení. 

Cukrářské piškoty, miluji tuto variantu, jsou tak jednoduché, přitom tak moc dobré. Někomu suché sladkosti nevyhovují, mě od malička moc, vyhledávám hlavně ty. 


Sýry, sýry a zase sýry. Cheddar od Prezidentu v podobě plátků byl moc fajn, zvláště pak na zapékání, do toustů jsem jej dala. Poté zrající sýry a sýry z bílou plísní jsou u nás také velmi populární. 


Všechny sýry měly u nás velký úspěch, opět brala jsem od každého dvě balení a vydržely nám i celkem dlouho  (tím myslím, že jsme je nesnědli během dvou dnů). 

Opět tady mám sýr na zapékání, tento je k tomu přímo určený. Strouhaný Cheddar a Mozzarella, tak tento druh sýra nám vydrží vždy jisto jistě nejdéle. 


I slaninku jsem vzala, stačí ji pokrájet, orestovat, přidat do nějakého masového základu, či zalít smetanou, s vejci je dobrá, no prostě způsobů přípravy je několik. 

Mini párečky se sýrem, tak to je partie moje a Kennyho. Já párky sice vůbec nevyhledávám, ale ty se sýrem mi moc chutnají. 


Na zkoušku jsem pořídila i Hot dog - kabanos, které byly více paprikové a špekové. Příliš mě neoslovily, ne, nechutnaly mi vůbec, proto bych příště nepořídila. 

Do lékárny jsem si zašla pro radu a něco na podporu s bojem s koutkem. Doporučeno mi byl B-komplex Forte a potom silnější mast s antimykotickým účinkem, protože ta, co jsem si minulý víkend pořídila, nezabrala. 
Plus jsem brala i kapky do očí, abych měla nějaké stále u sebe, jelikož v práci je celkem potřebuji, díky všudy přítomnému suchému vzduchu. Toto je dvou balení OCU flash, které dobře znám a vyhovuje mi. 
Hroznový cukr se také hodí vždy a verzi s ananasem jsem ještě neměla. 


Šunku pro děti jsem brala domů pro M., ledovou kávu pro sebe, jelikož ledově vychlazená je skutečným letním osvěžením. 


Brýle, tyto sluneční brýle jsem nečekaně dostala a moc mě potěšily, navíc jsem se chtěla zeptat, kde se dají sehnat. Prý v H&M za cca 300,- Kč. Nestačila jsem se dostatečně "dohadovat", že přeci jen tak nemohu dostat brýle, ale bylo to marné a neúspěšné. Už brýle aktivně nosím, jsou větší, než ty, co mám nyní, ale jsou velmi šikl. 


Toto je dárek, dárek pro mou lásku, pro M., který bloky - zápisníky ze snad nejkvalitnějšího papíru na Světě a těmi jsou Maruman Mnemosyne A4, který se dá určitě objednat, ale shipping vyjde v podstatě dráž, než samotný blok a tak mi jej přivezl kamarád, přímo z USA. 


Dál jsem na návštěvě dostala kysané zelí, dvě jsem z toho rozdala a ještě mi dvě zbyly. Domácí, velmi kyselkavou rybízovou zavařeninu. Malý Birell se mi stále chladí v lednici. 

Lentlky a bonbony jsem si pořídila já sama. 


Toffifee a symbolickou knížečku s mým znamením zvěrokruhu mám prý, dodatečně k narozeninám. Knížečka mě zaujala asi nejvíc, mám i v posteli u zápisníku. 

V Levných potravinách jsem si vzala vanilkovou verzi Oreo sušenek - oplatek. Mě Oreo příliš nechutná právě proto, že jsou tmavé a já tmavé sušenky, dorty, čokolády NERADA. Tyto jsou však jiné, nevím jestli se dají pořídit i ve stálé nabídce, ale pokud budou dobré, poohlédnu se po nich. 
V Lidlu jsem se skutečně držela seznamu, nepořídila nic navíc. Slunečnicová semínka v čokoládě jsou takový "mor", většinou mám jedno balení doma v zásobě a jedno v práci v šuplíku. 
Lexus kokosové bonbonky jsou dárkem pro kolegyni. 


Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 

 

------------------------------------------


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, teda to jsou velké nákupy. Já byla zrovna dneska v Lidlu, chci od pondělí vyzkoušet zdravější jídelníček, už se sebou nejsem moc spokojená....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, nech to po létu, po prázdninách, to půjde samo, člověk nebude tolik v "pokušení", ale chápu, když sám člověk není příliš spokojený, tak nějak je sám sobě "brzdou". ☺♥ Tak přeji příjemný večer.

      Vymazat
  2. Přeji hezký víkend Eri. Brýle jsou krásné a věřím, že ti i moc sluší. Já nebyla nakoupit celý týden. Před domem nám momentálně zrušili sámošku, tak vlastně ani nevím, kde teď budu nakupovat běžné potraviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, zrušili, jako že bez náhrady?? No to je nepříjemné, tady je hold vše po ruce, prakticky 24/7. Já nakupuji skoro denně, takové menší - dílčí nákupíčky, ale všechno nyní leze hrozně do peněz. ☺

      Vymazat
  3. Eriko, společnou máme lásku k sýrům. Zato třeba Oreo mi moc nechutná (světlé jsem zatím ani nezkoušela, protože mne nenadchla klasika, a to holduju spíš čokoládovým sušenkám). Těstoviny Albert jsem nezaregistrovala (a to je Albert můj "domovský" supermarket - mám ho nejblíž), takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co třeba těstoviny se sýrovou omáčkou či špenátem ☺♥ Krásný den přeji!!

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...