středa 31. srpna 2022

#Summer Tips ☀👍 #musthave

 

AHOJ,AHOJ, 
přeji krásnou středu, a moc tě vítá u dnešní recenze, letních produktů, které jsem si oblíbila. Ale určitě tyto produkty budu používat dál, nejen v létě, pokud tedy ještě seženu letní limitku Balea kokos a broskev. 

Začnu Balea pěna na holení, která je neprosto standardní, jak jsem u Balea zvyklá, ale naprosto překrásně voní. Je jemná, dobře se nanáší, jen rychle sklouzává z pokožky, tedy alespoň mě se to nyní stávalo. Asi nešikovná manipulace. 


Pěna je příjemná, je to skvělý pomocník při holení. Krásně voní po broskvi, tu vůni jsem si naprosto oblíbila. Pěna nedráždí pokožku, neštípe, nevysušuje, prostě je moc prima. 


V balení je 150 ml produktu, což je běžné množství, jako i to, že produkt je veganský. A stojí asi 30,- Kč. Určitě pokud máte rádi příjemnou sladko - kyselkavou vůni, tak se po této limitce podívejte, já ji ještě viděla a sehnala. 


Má krásný, hravý obal, to prostě Balea umí, sice se celkem "opakují" motivy, ale co mají také stále vymýšlet, když se pravidelně střídá roční období. 


Pěnu z balení dostanete velmi snadno, je s ní dobrá manipulace, ale mě zkrátka rychleji sklouzávala z nohou, čili jsem jí spotřebovala více. To je asi jen takový můj poznatek, který mi ovšem nijak zásadně nevadí. Produkt je to skvělý, krásně voní a proto jsem si jej tolik oblíbila a moc ráda ho používala - a stále používám. 


Druhý produkt, který tady mám je od značky Astrid, což je značka, kterou příliš ozkoušenou. No jak jsem si vlastně tento samoopalovací krém, ano je to SAMOOPALOVÁK. Protože Tónující krém jsem si jiný nebyla schopná vybrat, jelikož Ziaju jsem nechtěla, chtěla jsem vyzkoušet něco nového. V DMku příliš na výběr nebylo, Nivea a Dove byly pro mne předražené a odmítla jsem za Niveu sun bronze dát 250,- Kč.


Astrid vyšel asi na 120,- Kč, což mě prostě přesvědčilo, že si jej pořídím i přes to, že samoopalovák je pro mne trochu riziko, jelikož nemám žádnou rukavici a trochu jsem se obávala aplikace. 


Krém krásně voní po kokosu, má příjemnou středně hutnou konzistenci a dobře se mi s ním pracuje, dobře a snadno se nanáší. 


Je to snad první samoopalovák, který mi nedělá fleky. Jako vážně, nedělá fleky a dobře  a postupně tělo, místa kam si nanesete krém obronzuje. 


Má typickou vůni, která se postupně uvolňuje, jak se produkt vstřebává do pokožky, během noci, během dne, prostě kdy si jej nanesete. 


Má bílou barvu, středně hutnou konzistenci a velmi příjemnou lehce kokosovou vůní. 
Píší, že je to samoopalovací mléko na tělo a tvář, tak na tvář - na obličej nemohu sama za sebe doporučit. Vyzkoušela jsem, ale udělali se mi prakticky hned nevzhledné pupínky a to nechcete, navíc mi přijde, že docela ucpává póry. 


Ale jinak na tělo je moc fajn, natřu se tak jednou a 4dny, mě to tak stačí a i vydrží. Je pozor, na místa okolo kloubů a doporučuji řádně si umýt ruce po roztírání, ale to je asi nad slunce jasné. Nepouští na oblečení, to je taky velké plus. co mohu vyzdvihnout. 


Za mne jsou to OBA DVA MOC FAJN PRODUKTY, které jsem si ve druhé polovině léta velmi oblíbila. 



4 komentáře:

  1. Vůně broskev a kokos zní dobře. I když já tedy pěny na holení nepoužívám - vystačím si s napěněným sprcháčem :). Ani ten samoopalovák nevypadá špatně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, taky jsem hodně dlouho používala sprcháč, dokonce tuhé mýdlo mi možná vyhovovalo více, ale když těm limitkám 🤣, nějak nedokáži odolat. Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Tak s opalovací péčí se vůbec nechytam, tenhle rok jsem se ani jednou ničím nemázla, všechno bylo nějaké uspěchané...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ☺☺, já včera v rámci menšího=většího úklidu uklízela do lednice opalovací krém 50SPF. Ani jsme se nenadáli a je tady zase září. Měj krásný denn!!

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...