středa 26. října 2022

#Recenze - Eucerin Anti-Pigment

AHOJ,AHOJ,
přeji krásnou středu, a vítám Tě u mé dnešní recenze, řekla bych super aktuálního tématu. No a tím tématem myslím pigmentové skvrny, nerovnoměrně rozprostřený pigment v pokožce, začervenání, což velmi úzce souvisí s létem, slunečním zářením, ochranou zvanou SPF. 

Já, člověk od malička pihatý, rusovlasý, kdy se mi děti smály, že jsem se opalovala přes cedník, vlasy jsem si již v nácti začala odbarvovat na blond, jelikož zrzavá barva je přeci ošklivá, navíc když máte hlavu jako "rudá záře nad Kladnem", tak jste ihned vidět a středem pozornosti. To jako dítě, ani jako náctileté dítko nechcete. 
Tak to by byl pokus o trochu úsměvné antré, leč naprosto pravdivé, trochu jsem z posměšků a komplexů z pih a rusých vlasů vyrostla, ale jako dítě mě to celkem slušně poznamenalo a zasáhlo. 
Díky agentuře TRND jsem se mohla stát součástí projektu testování produktů značky Eucerin a jejich řady zaměřené právě na boj s pigmentovými skvrnami. Ano, produkty mi byly zaslány zdarma, k recenzi, spolu s další sadou vzorků, které mířily mám kolegyním, kamarádkám, aby mohly také vyzkoušet a pomoct mi s testováním. 
Tímto velice agentuře TRND a společnosti Eucerin.cz děkuji a vrhám se hned na recenze. 

Začnu denním krémem, který je středně hutné, nemastné konzistence, překrásně voní, přitom nedráždí pokožku. Ta vůně mi sedí natolik, že jsem se přistihla, že očichávám krém při každé návštěvě koupelny. 
Krém obsahuje ochranný sluneční faktor SPF 30, ale pokud půjdete na přímé slunce, na delší dobu, tak klidně ještě nějaké SPF použijte, určitě je třeba svou pleť řádně chránit. Aby nevznikaly pigmentové skvrny, aby pokožka nebyla přesušená, vrásčitá a působila mdle a unaveně. 
Zde je oficiální popis  produktu a jeho účinků:
Eucerin Anti-Pigment Denní krém SPF 30
Denní krém s thiamidolem
Účinně redukuje pigmentové skvrny a brání jejich opakovanému výskytu
UVA/UVB ochrana

Hydratační denní krém pro sjednocený tón a zářivý vzhled pleti.

Melanin je přírodní pigment, díky kterému pokožka získává své zbarvení. Působení slunečního záření, hormonální vlivy a stárnutí však mohou způsobovat zvýšenou produkci melaninu a vyvolávat hyperpigmentaci. Hyperpigmentace se projevuje jako tmavé plochy a stařecké skvrny (známé také jako sluneční skvrny), které narušují jednotný tón pleti.

Eucerin Anti-Pigment Denní krém SPF 30 obsahuje thiamidol, účinnou a patentovanou složku, která cíleně řeší příčinu vzniku hyperpigmentace snížením tvorby melaninu. Klinické a dermatologické testy prokázaly, že redukuje pigmentové skvrny a brání jejich opakovanému výskytu. První výsledky jsou viditelné po dvou týdnech a při pravidelném používání se stav pleti dále zlepšuje.

Díky UVA a UVB filtrům (SPF 30) poskytuje tento hydratační denní krém účinnou ochranu před slunečním zářením a snižuje pravděpodobnost výskytu pigmentových skvrn vlivem slunečního záření na pleť. Pleť získává sjednocený tón a zářivý vzhled.
Krém má bílou, lehce béžovou barvu, je středně hutné - nemastné konzistence. Do pleti se rychle vstřebá, nezanechává žádný nepříjemný film či povlak. Hodí se jako podklad pod make-up. 

50ml balení s extra domyšlenou pumpičkou, která je nejen praktická, ale také nejvíc hygienická vyjde na 750-550,- Kč dle akce. 

Po týdnu používání, jak denního, tak i nočního krému jsem na své pleti pozorovala méně odstínu šedi, rozhodně pleť vypadala zdravěji a projasněně. Působila mladistvějším a odpočatějším dojmem. Což rozhodně kvituji a proto mohu tento denní pleťový krém s fantastickou parfemací JEN A JEN DOPORUČIT. 


Pleťový krém určený no noc, tedy noční krém, pane jo, to bylo ale krkolomné vyjádření, je poznat, že jsem ještě "nemocná" a vůbec mi to nemyslí, ani o té kosmetice. 

Tento krém je o trochu více hutnější, nežli jeho denní verze, parfemaci má ovšem stejně překrásnou, které já osobně se nemohu nabažit. Bílou - světle béžovou barvu, příjemnou texturu, která se pomalu, ale přesto krásně vsákne do pokožky, nezanechává žádný masný film, a je SKVĚLE HYDRATAČNÍ A REGENERAČNÍ. 
Skutečně mohu potvrdit, že krém krásně regeneruje a zklidní pokožku, která byla podrážděná a místy nerovnoměrně začervenalá. Stačilo i jen jedno nanesení a ráno pokožka vypadala o poznání lépe. Mnohem více sjednoceně, nebyly patrné červené flíčky, ale struktura pokožky. 
Krém je to nemastný, nezalézá do pórů, ani je neucpává. Velmi praktické balení s pumpičkou je výsledkem toho, že na vývoji a výrobě této řady se podíleli odborníci. 

Opět, velmi chválím balení s pumpičkou, kdy 50 ml balení vyjde na 680 - 530,- Kč.
Oficiální popis produktu:

Eucerin Anti-Pigment Noční krém
Noční krém s thiamidolem
Účinně redukuje pigmentové skvrny a brání jejich opakovanému výskytu
Podporuje obnovu buněk pleti během spánku

Regenerační noční krém pro sjednocený tón a zářivý vzhled pleti

Noční krém obsahuje také dexpanthenol – aktivní složku známou svojí schopností podporovat regeneraci pleti během spánku. Pleť získává sjednocený tón a zářivý vzhled. 
Ano, to mohu potvrdit. Jak jsem již zmiňovala, po týdenním používání se má pokožka - pleť začínala zbavovat zašedlé barvy a vrstvy a doslova se "vyloupla" a projasnila. 
Používám nadále a používat i budu, jelikož mi produkty opravdu sedí. 

Ještě jednou děkuji za možnost stát se součástí testovacího týmu a zbavit svou pokožku "stupně šedi". 

A jaké triky na oživení, či sjednocení své pleti používáš Ty?

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉




4 komentáře:

  1. Na mne už testování v trnd nevyšlo ani nepamatuji a myslím, že účast v tomhle mi ani nenabídli (asi proto, že nemám IG). A zrovna tohle by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, já byla tedy taky moc překvapená, že i toto na mě vyšlo. Jestli chceš, ráda ti pošlu testovací mini balení na vyzkoušení. ☺☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já si nedovolím zrovna teď nějaké tipy předávat. Bojuju teď s hodně suchou pletí, takže mám v plánu víc šlápnout do masek - taky jich doma mám docela dost. No a paličatě jsem nepoužíval skincare i na krk a dekolt a začíná to být vidět, tak bych měla asi začít :-D Takže moje momentální gro je patlání balzámem kam se podíváš, protože se mi doslova olupuje kůže a mám takové suché šupinky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sabi, stres a začátek topné sezónny mi pleť taky extra nevylepšilo, ale věřím, když já si zvyknu, tak i má pleť. ☺♥ Hydratační krémy jsou super jako základ pod make-up a séra. Mě loni hodně chválili Retinol a Hayluron👍👍👍

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...