středa 21. prosince 2022

#ShoppingTime No.65

AHOJ, AHOJ, 
přeji krásnou středu večer přeji, a vítám Tě u dnešních nákupů, které začnu prvním Vánočním dárkem, ale i dárkem k narozeninám. 
Tento charitativní psí kalendář jsem pořídila - objednala ještě před jeho oficiálním křtem velmi spontánně, když jsem byla v Košířích. Prostě to zkrátím, jak Lukáš - můj bývalý manžel a jeho máma jsou snad největší milovníci zvířat a právě L. miluje toto plemeno Československého vlčáka a PSÍ ŠANCE, kde jsem ho objednala nabízel jak nástěnný (pro Lukáše) a takový menší dárek pro Jitřu.
Malé kokosové mléko jsem si pořídila, když jsem vařila zeleninové kari, ale neměla jsem kari pastu, tu musím pořídit, zůstala na Letné. 


Od kolegyně jsem dostala dýni. Děkuji Káčo. ♥
Od dalších kolegyní jsem dostala super Orange&Grapefruit sparkling soft drink, od této značky je mimo jiné skvělé zázvorové pivo, vřele doporučuji. 
A od další kolegyně jsem dostala svíčku, do nového bydlení. Holky jsou úžasné. 
Koupila jsem si zmrzlinu, to bych nebyla já. Byla dobrá, z Albertu varianta malina a Panna cotta. 
Ledový čaj z Levných potravin, který je sice slazený, ale dobrý. 
Nakládaný Bio celer, můj oblíbený jogurt s ananasem, opět z Levných Potravin. 
Ještě jednou jsem pořídila nakládaný chřest - velmi, velmi mile překvapil. Nějaké slipové vložky jsem popadla v Albertu, byly v akci, ale ještě nevím, jaké budou. 
Citronové malé koláčky Dr. Oetker, Sýr na gril, který byl naprosto fantastický, ochucený bylinkami, vlastně takový Hallumi sýr a jedny sušenky máčené v čokoládě do práce. Opět vše v Levných potravinách tady na Kobylisích. 

Jen tak tématicky jsem vzala za 6,- Kč perníček s motivem mikuláše. 
Dostala jsem sadu koupelových olejů od značky Kneipp, to mi udělalo velkou radost. 
V sadě jsou tři oleje o objemu 20ml ve skleněných lahvičkách. 

Již s jednou variantou mám právě zkušenost, a nemohu si ji vynachválit. Je to doslova takový domácí wellness. Vřele doporučuji do těchto produktů investovat, kdo má rád vanu a na zimu, značka ideál. Takže moc a moc děkuji. Jistě si všechny nenechám, jak se znám 🙃, ale rozhodně bude další recenze. 

Bydlenka hadr. 😅 Postupně jsem si snažila dokupovat si věci do kuchyně, různé drobnosti, jako jsou např. sýtka do odpadu, háčky apod. 

V Penny jsem si pořídila spíš asi z nostalgie Březový šampon, do kterého nevkládám žádné velké naděje. Určitě ho ale užiji na mytí štětců, alespoň budu více motivovaná je pravidelněji prát. 
Jogurt, sýr a rozinky - sultánky mě velmi mile překvapily, byly skvělé, velké a měkké. 
Trychtýř, chňapka, plastové sítko - cedník, to vše u místních vienamců, za pár korun. Nyní není čas a hlavně prostředky pořizovat si Tescomu, musím se spokojit i s tímto, já však vím, že mi to bude stačit. 
Plastové kelímky, jsou to dost možná i květináčky se mi hodí na různé udělátka, které potřebuji mít pospolu. Opět vietnamci. 
A tady velmi mohu doporučit Fixinelu, je to sáček se sypkou směsí, kterou nasypete do wc mísy, odpadu, necháte působit dle znečištění, alespoň tak to stojí v návodu 🙃👍. Skvěle funguje i na silnější usazeniny, které byly např. zde. Ještě určitě pořídím jeden sáček! Na vodní kámen prostě skvělé, mám tady Geberit a byla by ho škoda, takže postupným a šetrným čištěním bude za chvíli, jako nový. 
Nějaké slané zobání jsem pořídila já, pro svou první návštěvu, citronek do vody a naopak návštěva, krom sebe donesla Birelly a K&K arašídy a Over baked Lays. 
Návštěva se NAPROSTO TREFILA, on mě prostě zná a má podobné chutě. Super večer to byl. Moc jsem si ho užila. 

Boni je zřejmě privátka Penny marketu, mléčných produktů a nejsou vůbec zlé. Jogurty jsou příjemně smetanové a i Balkánský sýr mi chutnal. Pražená kukuřice padla, ani jsem se nestačila otočit. No a mé milované sušenky, čajové a máslové, jen tak s čajem či mlékem, pokud si člověk chce "dopřát". 


Zavítala jsem i do místního DMka v menším OD Prosek. 


Tuto pěnu do koupele jsem zahlédla na e-shopu, kde byla nedostupná, no a když jsem ji viděla na prodejně,neváhala jsem a vzala si ji, i když jsem to neměla příliš v plánu. Kombinace jablka a badyánu bude prostě naprosto skvělá. 


Na tento čistič trouby jsem dostala tip na YTB. No a světe div se, je vážně SKVĚLÝ. Další báječný čistič a pomocník do domácnosti. 


Trochu čpí, čili na to se připravte, ale na velmi silné nánosy a znečištění, připáleniny jsem fantastický. Stojí 40,- Kč a nemusíte se obávat, že je to ruční práce, za mne udělal 90% práce a to jste tu troubu neviděli. 

Nevěřila bych, že takto vysoké nánosy a napečeniny půjdou skutečně snadno odstanit. Necháte působit cca 1-2 h, já nechala i déle, aplikovala jsem v mém případě 2x a trouba je použitelná. 
Jen doporučuji min. 24h troubu nechat vyvětrat, poté zapnout na vyšší výkon, prostě vypálit a teprve používat na pečení. 
V Penny jsem ulovila za super peníze velké balení kečupu Heinz, který sice nyní nepotřebuji, ale když byl v akci. Dvě 33% smetany, stály víc, než ten kečup. 

A jako poslední tady mám Cien sprchový gel milk & honey, který jsem dostala. Příjemná, sladká vůně do chladnějších dnů, značka ideál. Krásně krémový a dobře pění. Děkuji. 
Velmi random, takové zařizovací nákupy jsem dnes tímto článkem přinesla. Budu postupně vybavovat byteček, abych měla ideálně, vše co potřebuji. Ale ono to není o tom, co člověk má, čím je obklopen, ale jak se v tom cítí. Jsem nyní mnohem více uvolněná a cítím se doslova svobodněji. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


2 komentáře:

  1. Ahoj Eri, jsem ráda, že se v novém domově cítíš lépe <3 Heinz je moje oblíbená značka na kečupy a grilovací omáčky, mají i super fazole, akorát tam člověk musí hlídat akce, jinak je to docela drahé. Joo vybavování domácnosti já se snažím už několik let nahnat přes dárky, abysme toho pak nemuseli kupovat tolik, teď mi má i něco donést Ježíšek, ale o tom se dozvíš později u mě na blogu :-) Krásné Vánoce Eri <3

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...