sobota 27. května 2023

#ShoppingTime No. 17 💄

 

AHOJ,AHOJ,
přeji krásný PÁTEK ☀️, a moc Tě vítám u dalších nákupů. Kdy píšu tento článek, opět připadá na volný, čili víkendový den. Vypadá to, že bude krásné, slunné - jarní počasí, ale já mám v plánu odpočívat doma, relaxovat u blogu a dohánět tak resty a užívat si běžnosti normálního dne, jako je právě třeba články na blozích, poslouchat YTB, projíždět a postovat na IG. 

Vafle a energy drinky jsem koupila jako takovou nouzovku, ale vafle jsou dobré vždy. Zvláště pak, když se strčí na chvíli do mikrovlny 👍, to je takový zlepšováček. 
Od Hani jsem si k svátku mohla vybrat něco - cokoli z katalogu a já prostě neodolala rudému laku na nehty, jelikož jejich laky mi vždy vyhovovaly. 
Ale z čehož jsem naprosto NADŠENÁ, jsou jejich nové rtěnky, které mají matný finiš, přitom krémovou texturu. Jsou neskutečně krásné, na rtech příjemné, nosí se skvěle a ty barvičky. 
Vnitřek mají hydratační, což právě dělá to příjemné, žádné vysušování ani stahování rtů se nekoná. Přitom mají skutečně krásný matný finiš. Pravda, do mých rtů trochu zalézají do vrásek, ale to mě vůbec nevadí. 

Vzala jsem si dva přenádherné odstíny, jeden takový víc nude, pro denní nošení, kdy i bez zrcátka jsem schopna se jím nalíčit. No a pak jednu výraznější, víc s tónu vínové. Zkrátka moje barvy. RTĚNKY JSOU NAPROSTO FANTASTICKÉ. Hani, ještě jednou moc děkuji 🤗💄. 

Olfen gel na bolest svalů a kloubů. Trochu pomůže ztišit a ulevit od bolest. Koupila jsem v akci v Dr. Maxovi. 

Sýry tvarůžkového typu a arašídy KK z Levných potravin. 

Ano, ještě jsem trochu nakupovala na Vinted. Tentokrát u jedné slečny, kdy jsem dva dny měla zboží vybrané, ale nemohla se stále rozhodnout. Celkem 11 kousků mě vyšlo vč. dopravy z Polska na 1100,- Kč. 
Začnu těmi největšími kousky, na které jsem se "nalákala". Tím je lehounliknkatá XS černá bundička na zip Calvin Klein, která mis sedne, doslova jako ulitá. Super třeba i pod bundičku, místo svetříku, parádní kousek. 

Na léto jsem sháněla kabelku, ideálně tu, která se mi pomalu rozpadá. Čili světlejší, s koženými popruhy a detaily v kombinaci s textilem. Moje stávající dosluhuje, nerozpadá se, ale tato Coach za 450,- Kč ji myslím, skvěle "nahradí". Je dosti prostorná, šedo-tmavě modrá a světle béžové detaily z pravé kůže. Lehce ošoupaná, ovšem jedná se o originál, nemá žádné fleky, ošoupaností myslím spíš žádoucí patinu. Parádní kousek. 
O tylové sukni jsem snad již psala ve Wish listu. Ano, sehnala jsem ji. Vypadá a je také jako pro princeznu. Má spodničku, je mi do poloviny lýtek, v kombinaci s černým topem, bundičkou typu bomber nebo křivákem, bude naprosto úžasná. Přesně tak jsem si představovala, že tylový kousek budu kombinovat. No a za 110,- Kč jsem ji nemohla nevzít. 
Pár basic kousků jsem si vzala - trika, tílko, dvě košile a svetřík. Foto je přímo prodejkyně z Vinted. Zboží přišlo asi nejlépe zabaleno, co jsem kdy na Vinted zažila. Ve velké, prostorné krabici, bublinkatá folie, která byla přelepena samolepkou s ručně malovaným srdíčkem. Wau, tuto prodejkyni snad začnu sledovat. ♥

V Normě, kam jsme po práci s kolegyní zašly, jsem vzala sýry - ona také a pak za deset korun čokoládový nápij značky Starbucks. Tuto značku bych si asi jinak nepořídila, jelikož brand, který vytvořila vyloženě nemusím a jsem spíš jejím "odpůrcem", nikdy do jejich kaváren nechodím a úplně se mi příčí jejich kelímky se jménem. Neodsuzuji, ale pro mě je to tak trochu červený hadr. 

Asi největší investicí za poslední dobu byla návštěva FYZIOTERAPEUTA, mého kamaráda Martina , což je velký profík ve svém oboru. 
Dires Fyzio právě Martin založil, sídlí na Újezdě a jejich služby, jsou nadstandardní kvality. Mě již po první návštěvě neskutečně moc pomohl. Více jsem psala ve článku "můj měsíc duben". 
Již při první návštěvě, což byla zároveň i má premiéra ve fyzioterapii jsem dostala tzv. TEJPY, na břicho, proč zrovna tam, když mě bolí noha? Protože plotýnky a břicho se ukázalo, jako nejcitlivější a "nejohrozenější" místo. 
Bohužel se sem z Letné přestěhovali i šatní moli. Tak jsem zaběhla do DMka a vzala nějaké lapače - odpuzovače. 

Ještě jsem v DMku vzala dva válečky na odchlupování oblečení, které díky všudypřítomným stopám Izouška, musím používat. Ona má ráda nejen mě, ale i mé oblečení. 😻


Tak a tímto bych ukončila nákupy velmi rozmanitého rozsahu. Mě by zajímalo, jaké máš zkušenosti ty s fyzioterapií a jestli si kupuješ tejpy v lékárně? Já bych je snad ani neuměla nalepit. 

Přeji krásný slunný víkend, máš nějaké plány?? Výlety? Nebo jen relax doma? 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉





6 komentářů:

  1. Ahoj Eri,já letos chodila na dva druhy fyzioterapie a ani jedno mi nepomohlo. S tejpy dosud nemám zkušenost,ale tchánovi se vloni podařilo si je v létě vypálit na záda a možná tam ty proužky bude mít ještě doteď :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, mě zatím tedy fyzio opravdu pomohla, na nohu jsem se téměř nemohla postavit a včera jsem ušla 19km, z toho jsem trénovala prvních 6km velmi svižnou chůzí na běh, ke kterému se snad brzy dostanu. Přeji krásnou neděli. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, já bych asi fyzioterapii potřeboval (problémy s bederní páteří), ale furt nemám čas něco pořádného hledat.. Z tvých nákupu na Vinted se mi líbily nejvíc právě ty basic kousky - košile, trička. A rtěnky mají hezké barvy, já bych asi sáhla po té tmavší. Ale já mám se rtěnkami na dlouho stop stav - mám malou spotřebu (většinou sahám spíš po balzámech na rty) a doma ještě nějaké zásoby...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, zrovinka minulý týden jsem měla v ruce rtěnku, kterou mám dobrých 8let a stále drží, ale musím ji letos dopotřebovat. ☺☺ Jsem taky zásobená, o tom není pochyb, ovšem na tyto byly tak skvělé recenze, že jsem prostě neodolala. Měj krásný den.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    u nás v práci tejpy celkem jedou, ale to je tím, že je používají žáci a učitelů na oboru masér. Já musím začít chodit pravidelně na masáž, mám hodně zablokovanou krční páteř.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je dobrý obor. Na masáže určitě jdi a užij si to. Jistě se těšíš na léto. ☺♥ Krásný den.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping&Gift Time

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešního článku, a moc zdravím z ostrova Murter, což je náš poslední dovolenkový den. Uteklo to jak...