neděle 28. května 2023

#REcenze - Sephora Ultra-Glow Serum Sérum Na Obličej

AHOJ, AHOJ,
přeji krásnou neděli,  a moc Tě vítám u dnešní recenze. Nedávno proběhla jarní tiskovka Sephory, tím nechci říct, že bych se jí účastnila, ale ohlasy byly velké, zvláště pak na jejich privátku. 

Toto ULTRA PROJASŇUJÍCÍ SÉRUM S VITAMÍNEM C A PEPTITY je právě z jejich stálé nabídky privátní značky skin care. Sérum jsem pořídila ve výhodném povánočním setu a dobře jsem udělala. Všechny produkty jsou naprosto skvělé. 
Sérum je výživné, ovšem nemastné, krásně a rychle se do pleti vsákne. Pro smíšenou pleť by mohla dostačovat jako základ skin care, ale já následně použiji denní krém. 
Dobře slouží, jako podklad pod make-up. 
Neucpává póry, nemastí pokožku, konzistence je tak akorát hutná, proto se dobře nanáší. 
popis produktu:

Ultra-Glow Serum
Rozjasňující A Zpevňující Sérum Na Obličej. Cílená péče : Mdlá pleť, Dehydratovaná pleť
Typy pleti: suchá, normální, mastná, smíšená, citlivá, dehydratovaná.

Aktivní složky:
  •  Vitamín C a E (dodávají pleti jas a chrání ji před vnějšími vlivy)
  •  Peptidy (známé pro svůj zpevňující účinek)

Účinek

Okamžitě hydratuje a rozjasňuje pleť. Sérum ji zpevňuje a pokožka tak vypadá pružnější a hladší. Po 28 dnech používání je pokožka projasněnější a jemné linky a vrásky jsou méně viditelné. Sérum nemastí a rychle se do pleti vsakuje, díky čemuž je dobrým základem pod make-up


Prodává se v provedení 30ml 550,- Kč , a 50ml balení (velké) 790,- Kč. 
Má lehce žluté zabarvení, je bez parfemace. Na pleti je příjemné, nedráždivé a výsledný efekt PROJASNĚNÍ A VYPNUTÍ pokožky jsem zaznamenala již po prvním týdnu používání! 
Balení je skleněné, součástí je pipetka - kapátko, se kterým se snadno a hlavně plně funkčně pracuje. 
Sérum používám každý den, pro denní použití. 
Zvláště oceňuji jeho skvělou hydratační schopnost a přitom lehkost, co se týká konzistence. 
Sérum jsem si velmi oblíbila a rozhodně bych si jej pořídila znovu. 
Aktivní látky zažívají v kosmetice velký boom již nějakou tu řadu let, ale např. peptidy se u mě do popředí dostaly cca v posledním roce. 

A jaké séra používám nyní Ty? Dáváš přednost nějaké své ověřené značce? Budu ráda za Tvé doporučení a tipy. 

Děkuji za to, že jsi se článkem "prokousala" až k závěru, kdy už jen popřeji pěkný dnešní den.
 
Já dnes odpočívám, včera jsme byli na Vyšehradě a já po velmi dlouhé době ušla 19km, tak se snažím na příští týden nabrat síly, a taky se mi ven do pylového ráje příliš nechce. 😜☀️

Měj pohodičku, papa ♥

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉




10 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    sérum jsem vlastně ani nezaregistrovala, ale z tvého popisu mě samozřejmě zaujalo:-) Já jsem v noci na dnešek docela zvracela, takže jsem ráno musela volat vedení a byla jsem doma. Teˇje mi naštěstí už lépe...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, doufám, že už se žaludek umoudřil a je ti lépe!!! 🙏😻👌

      Vymazat
  2. Teď zrovna přemýšlím, zda jsem někdy něco od Sephory vlastně měla. Asi ne..... já měla pylovou alergii vloni děsivou. Letos nic. Doufám a hodně ťukám, aby to tak zůstalo. Přeji Eri, hezký červnový rozjezd. A nohu šetři a "nepolykej" tolik km))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, opravdu mohu vřele Sephoru doporučit. TAké přeji krásnou, nyní již polovinu týdne. ☺

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já mám teď načaté Beauty of Joseon se zeleným čajem a je moc fajn. Potom bych ráda vyzkoušela buď séra od Topface, co promovala Jana Hrmi a nebo jedno s cicou od značky Skin1004 nebo tak nějak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Sabi, tak ani jedno nezmám, budu se těšit na recenze. ☺ Hezký den přeji.

      Vymazat
  4. Od Sephory jsem zatím nevyzkoušela vůbec nic. Zatím si nezískala mou důvěru, pořád se držím přírodní kosmetiky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já jsem si nedávno říkala, že bych se u přírodní kosmetiky trochu "obávala" alergenů. Ale kdysi dávno jsem měla deodorant a byl moc fajn. Hezký víkend. ☺

      Vymazat
  5. Od Sephory taky nemám vyzkoušené nic. Ale toto sérum zní dobře, ačkoliv já mám jiné favority, hlavně hyaluronikové :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....