přeji krásný páteček. Ano je opět víkend a já usedám k blogu. Nebudu již dlouze omílat, jak jsem za poslední měsíce unavená a až přepracovaná, že si prostě jindy na svůj koníček čas nenajdu. Což mě opravdu mrzí a snad se to brzy "srovná".
Máme téměř léto a proto zde mám letní limitky Baleta. Ve svých zásobách jsem doslova vyštrachala tento růžový sprchový gel, který je z loňské limitky, ale kokosovou vůni sprcháče, má Balea i letos.
Má ji snad každou sezónu. Tedy nemusíte "zoufat", že byste nic příjemně podobného nesehnali. Jen v jiném obalu a názvu.
To jen ukazuje, jak velký hamoun jsem a jaké mám zásoby kosmetiky. Hrůza. Dřív jsem občas dělala zásoby své kosmetiky, ale nyní nevím, jestli by to mělo vůbec nějaký smysl. No pokud by tě to zajímalo, mohla bych něco a to ráda vytvořit. Byl by to ovšem asi článek na min. dvě etapy.
Tento sprchový gel je čiré barvy, nevysušuje příliš, dobře myje, příjemně - letně voní, kokos po pravdě není dominantní složkou.
Voní po kytičkách, no a jelikož nejsem příliš velký botanik, tak jsem si květinu Frézii, která tvoří jeho složku, musela nejprve vygooglit.
A ano, Frézie mám ráda, líbí se mi přijdou mi hezky jarní a příjemné. Jak říkám, vůně sprcháče je příjemná, spíš jemnější, hezky pění, nedráždí pokožku. No zkrátka má všech vlastnosti Balea sprcháčů. Takže moc prima, za dvacku, neznám na trhu lepší. 👍A co je také na tomto gelu zajímavé, je jeho logo znaku - LIMITOVANÉ EDICE. Nahoře vpravo si všimni označení, které je jiné, než je např. nyní, viz mé šipky na foto.
No a mě by docela zajímalo, jestli máš taky doma nějaký "zapomenutý" kousek kosmetiky, např. z loňského roku - limitky. Nebo jen já jsem takový hamoun. 😜
A také, co jste jistě již zaznamenali, tak Balea přechází na jiný design svého loga. Z hranatého - na oválný. Opět má snaha zvýraznit na fotce. Zaznamenala jsi tento přechod na nové logo? Já jsem si toho po pravdě sama všimla, již někdy začátkem roku, ale nijak extra jsem tomu nevěnovala pozornost, až jsem četla o této změně na IG a potom o tomto procesu hodně mluví MilanoStyle.
Ale k samotnému peelingu. Sprchový peeling je to gelový, docela tekutý, ale má příjemná - jemná zrníčka.
Voní svěže, po citrusech, s lehkým nádechem sladkého konce. Přímo exotiku, z něj necítím, jak píší na etiketě. Cena za balení o objemu 200 ml je běžná - cca 40,- Kč. 👍
Peeling osahuje přírodní zrníčka, která jsou skutečně jemná, ale dobře udělají svou práci, jen rychleji mizí, rozpouští se. A díky tomu, že konzistence je víc tekutá, ubývá celkem šlušně, již jsem min. pod polovinou balení.
Já tomuto peelingu nemohu nic vytknout. Je moc fajn, jen kdyby se konzistence vrátila tam, kde bývala. Trochu hutnější, i lépe by se s produktem pracovalo a nestékal by všude okolo.
Třeba mám jen nějaký kus, který je zrovna více vodovější, třeba je to takto koncipováno. Líbí se mi jejich balení, hravé, barevné, nové logo mi přijde jaksi takové více "přívětivější".
Vizualizace oblými tvary má asi tento úkol, který za mě funguje. Nové logo, je výraznější, inka kopírující bublinu, ve kterém je název mi přijde ukotvující. Joo, mě se nové logo líbí.
Mám momentálně oba tyto produkty na vaně a používám je pravidelně a moc ráda.
A ještě jednou a naposledy zdravím z Beskyd. ☺♥
Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den.
Měj pohodičku. papa ♥
Ahoj Eri, já se přiznám, že z loňské limitky ne-li předloňské jsem tu měla akorát od Haničky nějaké produkty v rámci péče od nohy na které jsem trochu zapomněla. Jinak moje zásoby kosmetiky už jsou dost tenké, dokonce se za dva sprcháče dobabrám i na dno mých zásob sprcháčů a že na ty já mám úchylku. V červnu už jsem dodělala poslední vánoční kousek kosmetiky :-D prostě mi ta spotřeba jako jde.
OdpovědětVymazatAhoj Sabi, no zase máš aktuální spotřebu, když by sis chtěla pořídit další kousek..., bude ještě v prodeji. 👌👌 Krásnou neděli přeji.
Vymazat