úterý 2. května 2023

#Recenze - A přeci funguje.. (Avon Depilační krém)

 

AHOJ, AHOJ,
přeji krásnou sobotu ☀ . A moc Tě vítám u dnešní recenze. Která málem ani nevznikla, protože jsem si ze začátku používání tohoto ne, tak běžného přípravku řekla,  "vono to nefunguje".  🤔🤣
Ale opak je pravdou. FUNGUJE, jen jsem se s DEPILAČNÍM KRÉMEM MUSELA NAUČIT PRACOVAT. 👍👌

Depilační krém jsem si vzala spíš tak "na zkoušku", abych si ho vyzkoušela, nikdy nic depilačního pro domácí použití jsem nepoužívala. Krom tedy depilačního krému na chloupky určené v obličeji, používám na "knírek", na bílé chloupky nad horním rtem a s tím jsem VELMI, VELMI SPOKOJENÁ, již celou řadu let. I proto jsem si řekla, že pokud bude z poloviny tak účinný, bude to skvělé, zvláště pak na letní období. Ne že bych se chystala nějak extra vystavovat někde v plavkách, nebo na dovolenou, ale je to přeci pohodlnější, ne denně sahat po holítku ve sprše. 
Tak k samotnému produktu. Velký a široký úvod bychom měli. ☺ Jedná se o depilační krém, který se nanáší přiloženým aplikátorem, takovou stěrkou, která je na každé straně zahnutá, zúžená a rozšířená. Ano, i s tímto aplikátorem jsem se musela naučit pracovat, ale již při druhém použití jsem věděla, jak na to a šlo to hladce. 
Před první aplikací se doporučuje nanést na ruku krém, který se nechá působit cca 5 min max, setře se houbičkou - navlhčenou, já doporučuji používat navlhčený malý ručníček, který se mi osvědčil a jeden jsem si na tuto rutinu vyčlenila. Po 24h nanesení na ruku provést optickou kontrolu, kvůli citlivosti kůže a možným nežádoucím účinkům, jako je začervenání, podráždění... U mě se nic takového nekonalo. K pokožce je nedráždivý, bez parfemace, což velmi oceňuji. 
Jedná se o bílý krém, středně hutné konzistence, které si přiměřené množství nanesu buď to přímo na aplikátor, nebo na hřbet tury a poté dál nanáším - natírám kůži. Oblast bikin, hřbet ruky jsou místa, které tímto krémem depiluji. Nechám působit, a v tom tví o kouzlo, musela jsem vychytat dobu, kde je čas vlhkým ručníčkem prostě setřít. Chloupky jsou rázem pryč, jednou - dvakrát setřu nanesený krém cca po 5-8 min. a opláchnu vodou, nebo se spíš osprchuji. 
Chloupky musejí mít určitou délku, nesmějí být příliš krátké, ani příliš dlouhé, čímž jsou silnější a tvrdší, to chce také vyzkoušet. Já obecně nemám potíže s žádným zarůstáním, nemám ani tmavé chloupky, čili i proto si myslím, že manipulace a výsledný efekt s tímto krémem jde HLADCE. Používám tak jednou za 5dní, jednou do týdne by se úplně komfortně dalo vydržet. Výsledný efekt je ten, že mi depilace vydrží delší dobu, manipulace je trvalejší a rychlejší. 
Již při třetím použití, chce to prostě zkoušet, nevzdávat se ☺ jsem zaznamenala týdenní efekt a první výsledek, ze kterého jsem byla nadšená. Mě to usnadní, ulehčí práci, jak do komfortu, tak do časových možností, která mi tato procedura zabere. JSEM PROSTĚ MOC RÁDA, ŽE JSEM VYTRVALA A NAŠLA ZPŮSOB, JAK S TÍMTO SUPER DEPILAČNÍM KRÉMEM PRACOVAT. 
A co Ty, čemu dáváš přednost? Holítkům, nebo máš nějaký svůj ověřený depilační produkt?



Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru.

No a  jak trávíš víkend? Já se snažím odpočívat, ale i dohánět resty, a po pravdě nevím, z které strany začít, aby to trochu ubývalo. 


Měj pohodičku. papa ♥

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


6 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    já jsem zrovna uprostřed maturitního cyklu, takže o víkendu jsem hlavně odpočívala, četla si, měla jsem němčinu, čekal mě nějaký úklid a pečení. Jsme ráda, že ti ten depilační krém sedí.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eri, to zní jako něco, co bych mohla vyzkoušet. Já se holím obden jsem na tohle hrozná :-D používám holící strojek od Balea v kterém si jen měním hlavice. Osvědčilo se mi to zatím jako cenově nejvýhodnější varianta. Na obličej mám pak krém právě od Avonu. O víkendu jsme s přítelem a přáteli byli na Škoda srazu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi viděla jsem, můj ex-švagr je také fanda Škodovek, jezdí na srazy a hlavně Velorexů. 👌

      Vymazat
  3. Já používám holítka - momentálně stejná jako Sabča :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXI.

AHOJ HOLKY, a krásný čtvrtek přeji. Jak se máte? Já po návratu z dovolené trochu "bojuji", a těším se na víkend.  Ale nyní jsem...