úterý 9. května 2023

#ShoppingTime No. 12

 

AHOJ,AHOJ,
přeji krásný úterní den ☀️, moc zdravím dnes, zcela doma z HO. Vítám tě i dalších nákupů, kde bude i dost dárků, ale nebudu to okecávat a začnu. 

Na Vinted jsem si objednala tyto Levis modré jeany. Jsou zvonové, a to dost, ovšem celkově jsou volnější, přitom na zadku krásně sedí, jsou obtažené a dělají moc hezkou postavu. A co je hlavní, jsou velmi, velmi příjemné a pohodlné na nošení. Velikost 26/32, kdy jsem si je musela nechat v krejčovství zkrátit, ale to já vlastně všechny kalhoty. 
Kdybyste se mě ptaly na typ, označení, tak jsem ho na cedulce nenašla, ale možná by se dalo dohledat, kdyby byl zájem. Kalhoty ke mě putovaly z Polska a vyšly mě vč. dopravy na necelých 800,- Kč. Nenesou známky opotřebení a nemají žádnou vadu. Tedy velká spokojenost!!
Dánský sýr, který je tučnější a má takovou výraznější chuť, moc mi chutná.Velké balení černého čaje Teekane, které bylo v akci jsem nemohla nevzít. 
Dostala se ke mě i celozrnná bageta k rozpékání, privátní značky Edeka, kterou znám z Německa a nebo i právě z Dánska. Velikonoční - veganská vajíčka jsem pořídila spíš tak na ochutnání a mě moc nezaujaly, takže jsem je rozdala. Topping na pečení, no kdybych náhodou pekla, tak se může hodit. 
Od kolegyně jsem dostala balení jahod, které já moc nemusím, mnohem raději mám maliny, ale nakrájela jsem si je, podusila a měla jsem z toho hned velkou večeři a snídani. 
Jahody, piškoty, jogurt a sladké jídlo bylo hnedle na světě. Jinak bych asi jahody nespotřebovala, do mrazáku se mi je dávat nechtělo. 
Za neuvěřitelných 800,- Kč jsem na Vinted ulovila tyto ÚPLNĚ NOVÉ botky značky NEW BALANCE. Jsou to snad mé druhé boty této značky, ale poprvé v této době, kdy začaly být cca 3roky na zpět velmi populární a staly se spíš fashion záležitostí. 
Padnou jako ulité, jsou lehoulinkaté a pohodlné, jako kdybyste chodili po peříčkách. A komunikace se slečnou prodávající byla taky neskutečně milá, slušná, sama mi dokonce napsala, což se nyní již tak často nestává, jak je Vinted automatizovaný a to zcela. 
Naprosto jsem byla odvařená z kvality a stavu bot, nečekala jsem, že budou úplně nové. Rozhodně tyto botky považuji za nejlepší nákup letošního jara!!!
Všechny nákupy na Vinted jsem si pořídila za peníze, které jsem dostala k narozeninám, za což ještě jednou moc a moc děkuji. 
V Penny jsem si koupila tak trochu z nouze tento mix salátů, ale nebyl špatný, ovšem s krémovým balzamikem jsem šlápla vedle. Mě tedy nechutná, je s příchutí jahod a má pro mě tedy pra zvláštní chuť. Nene, tento produkt si mě nezískal. Ale vím, že jahodové balzamiko z Delmartu mi docela chutnalo. 
Sephora má naprosto OTŘESNÝ ZÁKAZNICKÝ SERVIS, se mi bohužel opět potvrdilo. Jak dlouho je tato společnost na našem trhu, 21 let? Ano tak dlouho mám jejich věrnostní kartičku, jsem jejich zákaznicí, bohužel až podruhé a přes velké peripetie jsem vůbec obdržela na VYŽÁDÁNÍ narozeninový dárek, který avizují. 
 
Víc to komentovat nebudu, protože by se mi opět zhoršila nálada, a to mi za to nestojí. Ne, to není celý narozeninový dárek, maska pod oči s okurkou je ten dárek a řasenku Size Up ve voděodolné verzi jsem si pořídila, když jsem si šla na prodejnu do Palladia dárek vyzvednout. 
Izi žere jako mlejn, po kom to jen to zvíře má 😻🤔. Bylo potřeba doplnit zásoby a v PetShopu na Ládví mi bylo doporučeno toto, oboje od Brit. Granulky s lososem a boxík s 12ti kapsičkami. 
Tak a tímto bych zakončila poslední nákupy a dárky dohromady. 

Moc děkuji za Tvou pozornost a to, že jsi článek dočetla až sem. 

A jaký jsi měla prodloužený víkend? ☀️

Měj pohodičku, pa ♥



6 komentářů:

  1. Pěkné nákupy a úlovky všeho druhu :). Já mám jahody ráda, ale i maliny, borůvky... celkově ovoce (až na pár výjimek :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, poslední dobou, bohužel hodně, leč i výhodně nakupuji. 🫠

      Vymazat
  2. Eri, džíny jsou dobrý kup, i když já tedy preferuji rovné. Já si dneska koupila džíny taky, ale vyšly mne tedy výrazně víc.
    Jinak já mám jahody ráda - jen tak i do ovesné kaše... A dánskými sýry bych rozhodně nepohrdla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stani, objevila jsem díky Tobě 🙏, ovocné kapsičky bez banánů 👍👍.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, pěkné úlovky. Já mám jahody moc ráda, vlastně i maliny, ale ty častěji kupuji mražené kdežto jahody spíš čerstvé. New Balance jsem poprvé měla předloni akorát mi teda nevydržely ani rok, reklamovala jsem je za běžecký černý Nike a ty dopadly stejně a teď mám tím pádem úplně nový černý Vansky :-D Za 1600 Kč celkem včetně doplatku mám vlastně už troje boty, dvoje teda už fyzicky nemám ty skončily někde na reklamačním, ale chápeš jak to myslím. Brit hodně lidí chválí, ale mně je ho Harley nepapá.

    OdpovědětVymazat
  4. Já zase nikdy neměla Vans, ale třeba moje neteř je nosí hrozně moc ráda. 👍

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Hebe produkty III.

AHOJ HOLKY,  přeji krásný dnešní den. Moc zdravím od Jadranu. 🌞Nová dvojitá recenze produktů z Hebe e-shopu je zde.  Začnu pleťovou maskou ...