sobota 13. května 2023

Yves rocher a Jordana - DĚKUJI, RADĚJI NEE


AHOJ,AHOJ,
přeji pěknou sobotu, kdy k psaní článků a blogu celkově usedám po týdnu. Je opět víkend, dneska byl totální lasy day. Venku nevlídno, ochladilo se, foukalo, sem tam se objevil déšť se sněhovou vločkou. No psa by ven nevyhnal, jak se tak říká. 
Nebudu to natahovat a rovnou začnu. Jak název napovídá, nebo tedy snad, dnes jsem se rozhodla sepsat článek s produkty, KTERÉ MI NESEDLY. Nebývá jich mnoho, ale sem tam se najdou takové, které mi nevyhovují. Ale prosím, berte to tak, že je to můj subjektivní názor, zkušenost, jelikož např. u rtěnky Jordana jsem zatím nezaznamenala podobnou zkušenost, a to jsme objednávaly nyní ze stejné akce, ze stejného e-shopu. 

Produkty, ze kterých jsem po delší době zase spíš ZKLAMANÁ, VŮBEC MI NESEDÍ A NEVONÍ, ba naopak mi přijdou snad zkažené. Přitom prošlé nejsou, doba expirace ještě ani nenastala. Jeden je celkem nově pořízený, jiný mám doma půl roku, však načala jsem jej až nyní. To asi tak úvodem k oběma produktům. 

Kosmetiku Yves Rocher mám ráda. Díky milé Olí jsem předloni měla možnost vyzkoušet naprosto parádní produkty, k některým se i proto ráda vracím. Tento liftingový denní krém jsem vyhrála v nějaké ze soutěži. Jelikož jich loni bylo skutečně požehnaně, tak si nejsem zcela jistá, od koho, ale na tom nesejde. 


Hned při otevření tohoto produktu mi přišlo, že tomu produktu něco je, že se snad zdrcnul, že takovou konzistenci nemá mít. Docela dlouho, možná i vědomě jsem oddalovala jeho použití, jako kdybych tušila, co mě čeká. Tak nějak se mi do produktu nechtělo, měla jsem stále jiné, dřív pořízené, na které jsem se těšila, ne že bych se vyloženě na tento netěšila, tak to není. Ale prostě asi vyšší moc tomu tak chtěla, abych krém nepoužívala. Nevím, jinak si to snad ani neumím vysvětlit. 

Yves Rocher - denní liftingový krém 50ml se prodával z 800,- Kč, však již tomu tak není, snad byl stažen z prodeje - NEDIVÍM SE. Více jsem nevygooglila. 


Do krému jsem se snad ani nedívala, když jsem jej dostala, tak jak byl, jsem jej uskladnila ke zbytku kosmetiky, do skříňky, na chladné a temné místo, čili podmínky plně vyhovující. Nevím, co se POKAZILO, ale krém mi vůbec, vůbec nevyhovuje na pleti. Jeho skupenství je gelovité, ale obsahuje jakési hrudky, které rozhodně obsahovat nemá. Špatně se mi s ním pracovalo, nenanášel se snadno. Vyloženě neplechu na obličeji nedělal, nepálil ani neštípal, ale prostě jsem se nedokázala oprostit od myšlenky, že takovýto produkt nechci a nebudu na svou pleť používat. 
Krém zcela nevyhodím, pokusím se jej dopoužívat na tělo, nebo na ruce, protože by mi to přišlo jako velké plýtvání. Balení je pěkné, elegantní, ale ta konzistence, struktura, nijaká parfemace a nepříjemný efekt, které naprosto převládá, mi za to nestojí. 
Zajímalo by mě, jestli tento produktu, či tuto řadu znáte? Speciálně zacílím na Stáňu, která vím, že produkty YR má velmi prozkoušené a kupuje si je pravidelně. 🙏😇
A poslední poznámku mám k této značce, což je zjištění, kolik nově stojí produkty které bych si hypoteticky pořídila, jelikož mi velmi seděly, tak jsem nestačila žasnout. Vyrovnají se cenově highe kosmetice, např. Kiehls či Esthée Lauder, což byl pro mě šok. 
Bohužel, i díky této zkušenosti bych si sama od sebe nyní jen tak něco od YR nepořídila. Dost na to, že stále se nepodařilo obnovit mou věrnostní kartičku, kterou jsem jen přestala používat, ale mé ID údaje zůstaly stejné. No nic. Jejich kosmetické salony, kde jsem byla cca 3x byly moc fajn. 
Cosmeticos je web, na kterém jsem pořídila ve výprodeji rtěnku Jordana, ovšem netušila jsem, že bude mít takovou nepříjemnou texturu, vůni a konzistenci. Nalezená, sto let stará rtěnka na chalupě po pratetě. Ne, to se opravdu nepovedlo. Druhé zklamání dnešního příspěvku je rtěnka značky Jordana, která je v USA velmi levnou - dostupnou, drogérkovou záležitostí. Kdysi Jordana / Milani hodně frčely u nás, to se psal rok cca 2012-2016, kdo neměl pískový lak Jordana, či paletku očních stínů Sleek, jako by nežil. Každá blogerka toužila nějakou paletku mít. I já jich několik měla, byly skvělé. 

Možná nějaký historický článek najdu a vložím jej sem. Ovšem, Jordana rtěnku jsem snad nikdy neměla, jen lesk který byl fajn. Nechala jsem se zlákat Monnikou z jejího YTB kanálu, kde nejdou přidávat komentáře a vyzívá, ať komentujeme na její IG, což mi vážně nedává smysl a logiku, no nic. Nejsem tady od toho, abych její video tvorbu hodnotila či posuzovala. 
Barva Brown17 je krásná, tmavá, matná, docela slušně pigmentovaná, odlíčit mi také nešlo příliš dobře, ani ze rtů, kam jsem ji tedy zvládla všeho všudy nanést max. 2x, ale ani z ruky, při tomto swatchi. Balení je prostě plastové, takové laciné, hodně mi připomíná naši značku Reginu, nejen balením, vzhledem, ale BOHUŽEL HLAVNĚ KONZISTENCÍ A VŮNÍ, která je velmi, velmi nelibá. Mě prostě už jen po otevření rtěnka svou vůní říká, že je zkažená, ztuchlá, zdrclá a žluklá, to hlavně. Nejde vůbec, ale vůbec nanést na rty, tak nepříjemný pocit jsem dlouho neměla, až mi mrazilo, když jsem se snažila přejíždět sem a tam po rtech. Jako bych je drhla ostnatým smirgl-papírem. NE PROSÍM, TOTO ROZHODNĚ NEPOTŘEBUJI. Ano, jsem si vědoma toho, že rtěnka byla ve výprodeji za 9,- Kč, pokus jsem si nevšimla nějakého upozornění, že má mít tyto vlastnosti, tak se omlouvám, ale takový nekomfortní pocit a nepříjemný stav, který ve mě vyvolala nechci a proto dávám PRYČ. 
Jsem až překvapená, že takové produkty se při dnešních technologiích ještě vyrábějí. Kdyby to byl rok 1930, tak si to dokáži představit, ale ne dnes. S tím rokem jsem se možná sekla, dost možná za první republiky byly produkty krémové, příjemné a z kvalitních složek. Éra nylonu a všeho umělého, začala v polovině 60-let min. století. 


No nic, závěrem asi tolik, oba produkty jsem záměrně vybrala, abych se s vámi podělila, proč a z jakého důvodu mi nevyhovují. 
Zajímalo by mě, jestli máš s  kosmetikou Jordana či Milani nějakou osobní zkušenost. 

Každopádně Ti moc děkuji, že jsi článek dočetla až sem a popřeji Ti krásný dnešní den. Ať už tě čeká cokoli, užij si víkend. 
Já vyrážím dnes na oslavu osmdesátin. ♥

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


10 komentářů:

  1. Ahoj, to mě mrzí, že ti to nedává smysl, ale smysl to má. Nedokážu zvládat odpovídat na komentáře u X desítek videí a to i zpětně. Navíc to rozhodně nechci dělat tak, že když si lidé dají práci s tím, že mi zanechají pod videem komentář, že na něj neodpovím. Nebo že odpovím jen pár z nich a zbytku ne. Proto je možnost napsat mi zprávu na Instagram, kam mi i od sledujících zprávy chodí a stíhám na ně v klidu reagovat a každému se věnovat, což bych na komentáře na Youtube absolutně nestíhala. Jednu dobu jsem je zapnuté pod videi měla a stíhat se to vážně nedá, pokud má člověk klasické zaměstnání a toto k tomu dělá jako koníček :) Snad tomu už nyní rozumíš. Smysl to pro mě takto má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za komentář a Tvůj postoj. Je to jen tvůj prostor, já to prostě vnímám, tak jak jsme napsala. ☺ hezký den přeji. Ps. dlouho nebylo video. 👍

      Vymazat
  2. Eriko, já tenhle krém používala někdy v zimě, pak jsem ho odložila, protože jsem načala sérum Sebamed z boxu a chtěla jsem s ním používat i krém stejné značky. Teď se zrovna chystám, že se k němu vrátím. Není to kousek, co by mne vystřelil z tenisek, ale rozhodně není špatný. Řekla bych, že jsi měla nějakou špatnou šarži - ten můj určitě hrudkovaný není. Ještě ho zítra prozkoumám (teď jsem na chalupě) ...
    Ta rtěnka má hezkou barvu, škoda, že ti jinak nesedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, taky si myslím, že jsem jen neměla štěstí, hold nemůže být stále posvícení. Jistě se brzy ke mě nějaký produkt YR dostane. Měj krásný začátek pracovního týdne. ☺

      Vymazat
  3. Od YR mám ráda jejich sprcháče, nic víc. Měla jsem nějaký jejich denní krém a vůbec mi nevyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  4. Eri, značku YR používám od zavedení na náš trh. Ještě ani jednou se mi nestalo, aby bylo něco špatného či zkaženého. Velmi mě překvapila tvoje negativní zkušenost. Měla jsem jen vzorky tohoto krému a byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, právě,moje vlastně taky první taková zkušenost. 🤔

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    dřív jsem si Yves Rocher hodně kupovala, ale krémy na pleť paradoxně vůbec. Nějak mě tam nezaujala žádná řada. Mám ráda jejich gely, peelingy, masky, tvářenky, lesky na rty - to jsou skvělé kousky. Třeba vlasovka je za mě těžký průměr. Jordana je hodně levná a těmi parfemacemi je dost retro. Já jsem výprodeji odolala a jsem ráda. Mám doma ale několik jejich tvářenek a ty jsou srovnatelné s high end značkami.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, vím. Jejich 2fázový odličovač s chrpou je ikonický. Měj krásný den. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...