úterý 22. srpna 2023

#ShoppingTime No. 35

AHOJ, AHOJ,

přeji krásný dnešní den a moc Tě vítám u dnešních nákupů.  Dnes to vypadá, že budeme mít další, slunný den. ☀️


Díky Penny marketu a jeho akci na nože jsem zjistila, že by to chtělo nějaké lepší místo pro ně a pořídila jsem si tento plastový držák - box. Kde je i přihrádka na další kuchyňské náčiní. Já tam dala vařečky. 

Kupovala jsem ho u Vietnamců v akci, tedy myslím a vyšel na 139,- Kč. Hned jsem jej umyla, pak nakonec dala do myčky a je fajn. Barevně dost svítí, kdyby bylo na mě, tak si pořídím nějaký šedý, nebo decentnější, ovšem byl tam jeden jediný. 
Do DMka jsem šla pro ústní vodu a takto to dopadlo. Vzala jsem trochu více. 
Ústní vodu ve variantě sensitive, pak Wilkinsone holítka, které mi asi vyhovují nejvíce a jiné si řadu let nekupuji. 
Bio bylinkové čaje jsem si vzala, ve variantě zázvor jsem již měla a pak mě velmi oslovila kombinace rozmarýnu a tymiánu. 
Odličovací tampónky, pastu s energy gelem, pro všechny případy ať něco takového mám doma a slipové vložky, které jsou jednotlivě balení, což mi přijde velmi praktické. 
Pak jsem objevila tyto dva produkty, které jsou podle mého nové. 
Magic summer - jemný tónující krém přímo na obličej. Nejprve jsem jej zkusila na ruce a poté až aplikovala na obličej a docela fajn. 

No a naopak Expert booster, který má primárně projasnit a zesvětlit pokožku, jsem zatím jen zkusila, takže více budu vědět v průběhu testování. 
Dámský deodorant - antiperspirant Balea neměly, byly vyprodané, proto jsem si vzala variantu Men sensitive. 
A pak mě oslovila 2fázová micelární voda, která by si měla poradit i s voděodolným líčením, na což se mega těším. 
A neodolala jsem, podlehla trendu těchto hydrogelových masek pod oči. Essence přišla na trh s touto variantů, kdy kalíšek obsahuje 30 párů a vyjde na 209,- Kč, což je vážně super cena a jsou tolik chválené. 

A ještě od Essence jsem si vzala do práce taky oblíbený produkt - lesk na rty Juicy bomb, v příchuti liči. 
DMko podruhé, rovnou druhý den. Potřebovala jsem ještě čistící tablety do myčky, no a jak to tak bývá, nezůstalo jen u nich. 
Láhev s tímto praktickým uzavíráním jsem potřebovala, proto Magnesia byla jasná volba, k hroznový cukr, po sportu se vždy hodí. 
Jelikož mi dochází i gel na svaly, tak jsem si řekla, že juknu, co DMko nabízí. vzala jsem jejich privátku a to Milvos koňský - chladivý gel, stál něco málo přes stovku a jsem na něj zvědavá. Varianta ice je nyní naprosto ideální. 
Od kamaráda jsem dostala i měkké karamelky. 
Ony čistící tablety do myčky, kdy se snažím dle doporučení jednou do měsíce použít. Myčka a suchý šampon jsou vynálezy století, alespoň tedy pro mě. 
Antigenní test, řeknete si, že jsem úplný pošuk, no já úplně ne, ale je to dárek pro M., nebo spíš takový sranda dárek, do projektu #50BirthdayGifts. 

A do projektu #50BirthdayGifts patří ještě tyto stříbrné mince, o kterých mi právě řekl sám M., tak jsem po úvaze tři, dle svého výběru objednala. Více bude o nich v následujícím článku s nákupy, kde vám je ukáži, jak ve skutečnosti vypadají. 
 
A tímto bych uzavřela dnešní nákupy. Čím jsi si udělala radost ty za poslední týden? 




Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, já si dnes za peníze od přítele určené kup si nějaké oblečení, co teď nejvíc potřebuješ objednala jedno letní černé pyžamo na Bonprixu a dvě halenky bez rukávů na Gate ve výprodejích určené nejen do práce, ale i do Říma kam je plánuju vyvézt k mé švestkově fialové sukni.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si dneska udělala radost citronovou zmrzlinou, carpaciem z hovězí svíčkové a rovnou třemi baleními sušených rajčat - aneb v Lidlu je italský týden (a já jsem holt spíš přes jídlo než kosmetiku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, ty mě tím Lidlem inspiruješ, měla bych se tam vážně vypravit. Citronový sorbet jsem si též koupila, byl velmi osvěžující. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já jsem byla dneska na obědě s kamarádkou Terkou, takže naposledy jsem si udělala radost skvělou pizzou:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...