pondělí 21. srpna 2023

#Recenze- Balea skin care ☀️

AHOJ, AHOJ,
přeji krásné pondělí, a moc Tě vítám u této DOUBLE-BALEA recenze. 
A hned na začátek řeknu, že oba produkty JSOU MOC FAJN, oblíbila jsem si je na střídačku je používám, i když ten "druhý" trochu jinak, než je primárně určen, ale k tomu se dostaneme. 
Docela jsem si již třetí rok po sobě oblíbila v létě se "vyxovat" různými samoopalovacími či spíš tónujícími produkty, protože na sluníčko nechodím ,slunění mi nebaví a nedělá mi dobře. Ale pokožka lehce opálená se mi tuze líbí a vypadá tak nějak i zdravěji. 
Tento pleťový krém MAGIC SUMMER jsem objevila úplně náhodou, když jsem byla v DMku, zaujal mě tím, že by měl být primárně určen na obličej. Ovšem ucpává mi trochu póry, ne moc, ale nechci mít pleť zanesenou a k nádechu opálení obličeje mám spousty jiných produktů, z řady dekorativní kosmetiky, čili obličej si žádnými tónujícími produkty nemažu. Bronzery a pudry jsou plně dostačující. 
Zaujalo mě rovněž to, že by měl dodat středně silné opálení, které by se mělo rovnoměrně projevit. Obsahuje panthenol, který je skvělou pečující složkou pro pokožku. Jak jsem zmínila, mě ucpává póry, proto jsem na obličej nepoužívám. 
Ale díky svému skutečně velmi příjemnému efektu opálení jej nanáším cca 2x až 3x do týdne na prakticky celé tělo. Spotřeba je větší, co si budeme povídat, ale díky své hutnější konzistenci má neskutečně skvělou a dlouhotrvající hydratační složku. Vydrží klidně i jedno sprchování, aby pokožka nebyla vysušená. 
Parfemace také není přehnaná, spíš jemná a nedráždivá. Konzistence je ideální pro mou potřebu vyšší hydratace, ale pro někoho by mohla být příliš, chvíli trvá než se krém vstřebá a občas zanechá bílý film, čil Stáňo, asi to nebude příliš tvůj šálek čaje. ☺
Krém je s novým logem, myslím si dokonce, že se jedná o novinku, nebo já jsem si jej alespoň loni nevšimla. Balení je v praktické tubě o obsahu 50ml, která je i v papírové krabičce s českým popisem. Cena se pohybuje okolo 75,- Kč, což je velmi slušné. 
Krém má bílou barvu, hutnější konzistenci, velmi jemnou vůni. Nedráždí, dobře a opravdu rovnoměrně zabarví pokožku, efekt je spíš nižší opálení, což mi NAPROSTO VYHOVUJE. OBJEVILA JSEM SKVĚLÝ TÓNUJÍCÍ PRODUKT NA TĚLO S VELMI SLUŠNOU HYDRATAČNÍ SCHOPNOSTÍ A DOBOU TRVÁNÍ. Za mě rozhodně parádní produkt. 
Další sérum od Balea, tentokrát trochu speciálnější a pořádně jsem nevěděla, co si pod jeho složením mám představit a jaký bude mít účinek a efekt na mé pleti. Ale tedy na to, že se jedná o sérum z drogérie, které vyjde na 140,- Kč, tak s přehledem strčí do kapsy vyšší cenovou kategorii, např. ze Sephory. Nechci tím říct, ani nesrovnávám se séry The Ordinary, ale blíží se velmi těsně jejich účinku. 

Sérum má čirou barvu, konzistence středně hutnější kapaliny, no prostě sérum. Nedráždí pokožku, kdybych jej používala na denní bázi, tak mě bude vysušovat a to nechci, proto je dobré postupně zařazovat do své skin care, ostatně jako většinu sér, jak ti sedne. 
Ale opravdu, opravdu SKVĚLE PROJASŇUJE A ZESVĚTLUJE pleť. 
Sérum, které mě asi nejvíc z drogérie zatím překvapilo. Projasní, zesvětlí a zjemní texturu pleti. Pokud používám toto sérum, je prakticky jedno jestli na den nebo na noc, tak použiji hutnější pleťový krém. Dobrý je i pod make-up, zvláště pak v těchto vedrech, kdy mi zaručí to, že nemusím použít pudr. Ovšem tak funguje na mé suché a stárnoucí pokožce. 
Stojí 139kč, balení je opět v papírové krabičce. Lahvička s kapátkem je skleněná a jelikož obsahuje aktivní látky, tak je i v nepropustné - tmavé barvě, z důvodu oxidace. 

Popis produktu:
Balea Beauty Expert pleťový Booster s azelainem* a panthenolem nabízí účinnou péči s koncentrovanými složkami, optimálně přizpůsobenými potřebám pokožky.

Azelain* je multifunkční látka se zesvětlujícími a projasňujícími účinky. Kombinace účinných látek s 3 % derivátu kyseliny azelaové, 1 % panthenolu a 3 % glycerinu zlepšuje vzhled pleti.


 
*Derivát kyseliny azelaové/PAD (azeloyldiglycinát draselný).

Složení a efekt:
s azelainem* a panthenolem
účinná péče s koncentrovanými složkami
zesvětlující a projasňující účinky
3 % derivátu kyseliny azelaové, 1 % panthenolu a 3 % glycerinu
Ano, u toho séra se nebojím říct wau. Je naprosto parádní, asi nejvíce jsem si jej oblíbila z toho důvodu, že mi zlepšuje texturu pleti. Jaksi ji zjemňuje a stáhne i póry. No prostě samé superlativy mohu jen říct. ROZHODNĚ DOPORUČUJI A POŘÍDÍM SI JEJ ZNOVA. Ale má spotřeba není velká, jelikož jej nepoužívám denně.
Závěrem, sečteno podtrženo, oba produkty jsou SUPERA. Ze séra jsem vážně nadšená a krém mi dělá taky parádní službu. Celkově mi přijde, že Balea se hodně co do kvality vyšvihla některými produkty. 

Používáš nějaké Balea krémy, séra či jiné kosmetické kousky, které určitě ráda vyzkouším. 👍

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



6 komentářů:

  1. Eriko, zaujal mne krém - tedy do chvíle, než jsem si přečetla tvé varování :). Já mám teď od Balea denní krém a musím říci, že je na trochu těžký (i když se tedy vstřebává dobře). Sérum mám aktuálně Isana (není špatné) a v záloze mám Neutrogenu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, no nějak mi poslední dva "obyč" krém od Balea nesedly. měla bych konečně zavítat do toho Lidlu. Prima den přeji. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, Balea pleťovku příliš nepoužívám. Čas od času jejich čistící pěnu nebo gel, ale jinak vůbec. Pořád se tak nějak bojím po tom sáhnout. Přitom třeba s jejich vlasovkou nebo sprcháči tohle ale vůbec nepociťuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, mám ještě dvě séra od Balea a ty jsou moc fajn. Na tělo, jako bronzující krém, byl nakonec fajn. Prima den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri,
    tyhle produkty mě docela míjejí, asi bych pro ně neměla využití...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, na mě taky příliš opálení z krému není znát, jsem hold takový ředitel vapenky 🙈

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za duben - april 2024

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím a přeji krásný dnešní den.  Jak se máte? Doufám, že dobře.  Tento pleťový krém jsem používala denně, rá...