čtvrtek 28. září 2023

#Recenze - summer tips 🤍

AHOJ HOLKY,
moc vás zdravím a vítám u dnešní recenze, kterou píšu na konci léta. Mám tady dva produkty, které se jisto jistě dají použít i v průběhu roku, ale mě přišly pod ruky až nějak nyní. Tak na to jdeme. 

Začnu šampónem od BAlea natural beauty v náhradním balení, kdy jsem tu klasickou lahvičku ani neměla. Aplikuji přímo z tohoto sáčku a také to lze, neměla jsem totiž jinou nádobu, vhodnou, do které bych jej přelila. 
Kokosovou vůni mám obecně velmi ráda, proto když jsem v regálu viděla tuto variantu, tak jsem neváhala. Někdo mi psal, že tuto řadu má v oblibě a NEDIVÍM SE. Šampón je to skutečně koncentrovaný, neskutečně moc pění, čili pozor na množství nanášení. Musela jsem si najít vhodné množství. Nejprve první mytí, to nanesu větší a na druhé stačí skutečně množství velikosti hrášku. 
Šampón má čirou barvu, gelovou - hutnější konzistenci, což mi vyhovuje a moc příjemnou vůni, kdy je skutečně cítit vůně květů, zřejmě právě Ibišku. 

Šampón mi dělá krásný objem, ale ještě hezčí lesk. Nevím čím to je, ale buď to mám nyní já vlasy v nějaké lepší kondici, no hlavně abych to nezakřikla, to bych vážně nerada, a nebo Balea se nějak vylepšila. 👍
Krásně pění, nedráždí pokožku, příjemně, však nevtíravě voní a dlouho vydrží, no dlouho, proces mytí mívám nyní stále stejný, ovšem jak panují vedra, nebo jdu cvičit, tak jsou dny, kdy si vlasy myji denně, někdy by to snad chtělo i 2x. 🤣 Protože první co se mi zpotí nejrychleji, jsou prostě vlasy. 
Balení je o objemu 400ml, dá se sehnat v každém DMku, jedná se o stálou nabídku a stojí pár korun. Ještě z této řady, přímo z této vůně se dá sehnat kondicionér, po kterém se možná příště podívám, nyní mám jinou masku. 
Moc, moc prima šampón, který nyní a ráda používám. Určitě MOHU DOPORUČIT. Jednak pro milovníky kokosové vůně, ale i pro jeho lesk, který mým vlasům dodává. 
 
Dermacol, řada Aromaritual, kdo by ji neznal, kdo by neměl rád, nebo možná se někdo takový najde. Schválně, na kterou stranu patříš ty a jaká je tvá nejoblíbenější varianta? Ještě jsem zaznamenala, asi jako nejnovější přírůstek do jejich portfolia banánovou variantu. Tak tu jsem "obloukem obešla". 🤣👌
Sprcháč je to skvělý, moc mi vyhovuje, je gelový, středně, spíš řidší konzistence, má lehce žlutou barvičku. Voní, skutečně voní po šťavnatém, sladkém ovoci, které vážně připomíná ananas. Prostě na léto, ideální. Lehce víc mi vysušuje pokožku, nežli ostatní varianty, ale to naprosto odpouštím, má pravidelná body care lotion, je stále stejně pravidelná. 
Nedráždí pokožku, trochu méně pění, ale to mému mycímu procesu nijak nevadí. Jen to balení, to je prostě nešťastné. Vždy plno produktu uvnitř tuby zůstane, nejde vydolovat ven bez toho, abyste obal nerozstřihli. No ale to asi všichni víme a Dermacol zřejmě taky, ovšem nemíní na tom nic měnit. 
Příjemné, nejen letní osvěžení, ideální pořídit v nějaké akci, protože jinak vás tato záležitost vyjde i na 80,- Kč.  Hezký, hravý obal, který zaujme. 
No, co víc k tomu dodat, moc fajn sprcháč od Dermacolu, který bych si určitě znovu a ráda pořídila. Za mě spokojenost. Na léto, příjemné osvěžení ideální. 
Vůně není přeslazená, přehnaně intenzivní, dobře vypadá na vaně, na cestování se vlastně asi hodí taky a dokonce bych jej volila jako dárek. 
Moji další summer oblíbenci, kterými se nyní prakticky denně mydlím a myji. 

A co jsi si Ty nyní oblíbila? 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný DNEŠNÍ SVÁTEČNÍ den. Užij si prodloužený víkend, který letos pěkně vyšel.


Měj pohodičku. papa ♥





8 komentářů:

  1. Šampony od Balea už nikdy. Tak mi vysušují pokožku hlavy, že se z toho léčím hrozně dlouho a sprcháče od Dermacolu jsou fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chápu, mě to tedy nedělají, zase mám nyní jeden kopřivový a ten mi přesušuje konečky. ☺ Krásný den a prima víkend přeji. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já si oblíbila mycí gel Manuka tree od Ziajy a tělový krém od Garnier Bodyfood, ale ten už mi bohužel jaksi došel. Ostatně tenhle týden mi na blogu vyšel zase článek na oblíbence, tak určitě mrkni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, mám rest vím, jdu se hnedle podívat. Krásný slunný den a i víkend. ♥

      Vymazat
  3. Šampony od Balea nepoužívám, maximálně si koupím sprchový gel, ale šampony téhle značky mým vlasům nesvědčí.
    Hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chápu, sprcháče mají skvělé, jen mi přijde, že se občas opakují víně limite. No také, co stále vymýšlet. ☺♥ Prima neděli přeji.

      Vymazat
  4. Eri, já patřím k těm, co řadu Rituals raději ne. Několikrát jsem posílala dál kousky, které mi absolutně nevyhovovali vůní, takže i když už jsem měla i kousky, co jsem dokázala spotřebovat, tak už se do experimentů raději nepouštím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, jsi můj člověk. ♥♥ Krásnou neděli přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...