pondělí 9. října 2023

KLUB BLOGEŮ - TÉMA MĚSÍCE - ŘÍJEN 2023 - FÓBI - STRACH

 

AHOJ AHOJ, 
zdravím i všechny nově příchozí. Snad poprvé jsem se zapojila do projektu KLUBU BLOGERů, což je blog, na který jsem narazila bohužel cca před měsícem. 

Téma STRACH A FÓBIE je přímo psaný mě na míru. Bojím se prakticky stále, všeho a nejvíce vlastně sama sebe. Překonat strachy, fóbie, pracovat s hranicemi, kam až nás naše tělo a hlavně mysl pustí je skvělá věc, ale ne vše se dá "pokořit" a myslím si, že je tomu tak dobře. 

Nebudu tady hned na začátek a v prvním veřejnějším příspěvku vypisovat o svých úzkostech, pan. atakách apod. Vezmu to tak, čeho se asi nejvíce bojím. 
Hned mě napadá a snad vždy napoprvé STRACH Z VÝŠEK, mám prostě závratě. Hrozně, opravdu moc se bojím hadů. A samozřejmě nemohu opomenout mé DYZ...dyslexie, dyzlexie  a dysgrafie...
Druhé téma je Hudba, hudební nástroje, oblíbená hud. skupina, styly...
Úplně si netroufám propojit obě téma. Jelikož jsem po otci nepodědila jeho absolutní hud. sluch, tak bych mnoho kloudných řádek nebyla schopna vyprodukovat. Tedy pokud nechcete záplavu až obsedantních myšlenek, na téma moje milovaná hudební skupina DEPECHE MODE. 




No myslela jsem si, že se rozepíšu trochu více, ale pro první zapojení se bych to považovala za snad "dostatečné". 


Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


4 komentáře:

  1. Kdysi něco podobného bylo na Blog.cz. - občas jsem něčím přispěla, ale teď už to nedělám.
    Na první dobrou mě napadá, že se bojím pavouků. A rovněž mám ráda Depeche Mode, ač jinak poslouchám převážně rock.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky výšky neeee. Nemůžu v letadle sedět u okénka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej do klubu, mě někdy dělá potíže i most, nebo lávky bez zábradlí, brr... Přeji krásný den. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...