sobota 11. listopadu 2023

#Recenze Avon lipstick&make-up



AHOJ HOLKY,
 přeji krásnou svatomartinskou sobotu. Právě jsem byla venku a je tam pouhý 1C, brr, ale jinak máme stále krásné, podzimní počasí, si myslím. 
Řekla jsem si, že bych ráda sepsala recenzi na mé NOVÉ OBLÍBENÉ PRODUKTY OD AVONU. Avon odebírám od milé Hani. Rtěnky se letos Avonu vážně daří. Je to již třetí odstín, který mám a druhý tip, druhá novinka, co uvedly na trh. I u této SCHIMMER LIPSTICK si troufnu říct, že se šplhá na top produkty letošního roku. 
ULTRA TŘPYTIVÁ RTĚNKA s perleťovými pigmenty odrážející světlo. S vyživujícími oleji pro intenzivní třpyt na rtech, tak prosím pěkně to je přesný popis této KRÁSKY. Která je jednak dobře pigmentovaná, hází nádherné třpytivé odlesky, dobře drží, má krémovější konzistenci a nevysušuje. 
Balení je plastové, uprostřed kovový proužek s nápisem Avon, plast je černý s jemnými třpytečkami. Mám ji v odstínu Ruby Glitz. V nabídce je celkem 10 odstínů. 
 Rtěnka stojí 169,- bez akce, ovšem stále se v katalogu vyskytují všelijaké výhodné nabídky. Velmi uvažuji, že bych si pořídila další odstín. 
Rtěnka Ultra Shimmer má 3,6g produktu v sobě. 
Líčím se s ní denně a dostávám na ni v práci pravidelně komplimenty. V této barvičce se cítím velmi dobře, přijdu si s ní hezká a co je skvělé, že ji mohu v klidu a pohodě nosit celý den. Je totiž díky přidaným olejům na rtech příjemná, výživná a nestahuje a nezalézá do vrásek. Jsem z této TŘPYTIVÉ RTĚNKY PO PRAVDĚ NADŠENÁ. Jsem moc ráda, že třpytky, jako takové se vrátily, jelikož já je mám ráda. 
KRÉMOVÝ MAKE-UP AŽ S 18-HODINOVÝM PUROVÝM EFEKTEM, je druhý produkt, který vám zde nyní představím. 
Tento produkt jsem si schválně pořídila v odstínu 130 N Alabastr, kdy je velmi, velmi světlounký a jde mi dobře mixovat s tmavším produktem.
 
Kompaktní balení, které obsahuje dostatečně velké zrcátko, které sem tam i využívám. Houbička je ukrytá ve spodní přihrádce. 
Tento kompaktní pudr má voděodolné složení, obsahuje vitamin E a vitamín z granátového jablka, díky pudrovému finiši trochu redukuje nadbytečný lesk a zajišťuje celistvý look po dlouhou dobu. Jde i navrstvit, přes den tu a tam poopravit, kde třeba trochu slezl. 
Moc se mi líbí jejich pravdu velký výběr odstínů, kterých je 20 prosím pěkně a najdete zde se žlutým či růžovým, tedy studeným typem pleti. Barvy vyobrazené v katalogu skutečně korespondují s výslednou barvou v produktu, alespoň tak tomu bylo u mě. 
Díky krémovosti se dobře nanáší a zapracovává do pleti. Používám prsty a potom houbičku, ale ne tu, co je součástí balení. Tu bych asi použila spíš někde na cestách. 

Balení je plastové s logem Avon a balení obsahuje 9g. Já za tento PUDROVÝ MAKE-UP platila 249,- Kč 


8 komentářů:

  1. Oba produkty vypadají moc pěkně, barva rtěnky je vážně super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, rtěnka je vážně top. Letos se Avonu rtěnky povedly. ♥ Krásnou neděli přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, oba produkty vypadají moc hezky. Já od Avonu také pár rtěnek zkoušela, ale nějak mě nenadchly a to ani jedna. Kdežto dlouhodobě mám ráda klasické levné essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, Essence má parádní rtěnky, to je jasné, když ti vyhovují, proč to měnit. ☺♥

      Vymazat
  3. Taky se mi moc líbí barva rtěnky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri,
    jsem moc ráda, že ti produkty sedí. Já mám rtěnky z Avonu taky ráda a oceňuji, že mají velký výběr světlých odstínů u makeupu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Avon letos u mě tedy s rtěnkami vede, již od jara. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping&Gift Time

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešního článku, a moc zdravím z ostrova Murter, což je náš poslední dovolenkový den. Uteklo to jak...