středa 15. listopadu 2023

#Recenze Avon & Yves Rocher

 

AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze. Jeden produkt mám doma celkem krátce a hned jsem jej začala používat. Tím je pleťová maska od Yves Rocher, kterou jsem v akci pořídila za necelou stovku na Rohlíku. 
Od Yves Rocher jsem dlouho nic neměla a proto když jsem viděla akci na pleťové masky, neváhala jsem. Tato je zklidňující s přídavkem Heřmánku. Pro někoho by tedy spíš mohla být alergenní a dráždivá, jelikož Heřmánek je docela častým alergenem, což ovšem není můj případ. 
Maska má pěknou plastovou tubu, ze které jde krém dobře aplikovat. Tuba obsahuje 30ml. Krém má lehce nažloutlou barvu, prakticky žádnou vůni a menší hrudky, nebo takovou kousky, které se ale díky teplotě pleti krásně za chvíli rozpustí, nebo spíš vsáknou do pokožky. 
Maska je příjemná, aplikace a nanášení pomocí štětce, na což jsem si za poslední min. rok zvykla je snadné a pohodlné. 
Nechávám působit cca 15mint a poté opláchnu a pokračuji další skin care. Jsem za to ráda, ale nyní nějak k mému velkému překvapení netrpím na přílišné nedokonalosti či podráždění, tedy účinek tohoto druhu nemohu vyloženě potvrdit, ale ani ne vyvrátit. 
Maska mi žádné podráždění nezpůsobuje, je příjemná a pleť je po ní jemná a hladká. Já mám dobrý pocit po aplikaci. Masku používám ráda a min. jednou do týdne. Asi jsem zažila od této značky "lepší" masku, kterou tuším stále ještě mají, ale tato není vůbec špatná. URČITĚ JE MOC FAJN. Mají dokonce v nabídce další varianty, na které se možná časem ráda podívám, pokud ovšem budou za rozumné peníze. 
Avon, produkty od Avonu odebírám a testuji pravidelně a to velmi, velmi dlouho. Mezi mé TOP PRODUKTY patří rozhodně KRÉMY NA NOHY. Dlouho jsem nějaký neměla, nyní nechápu opravdu proč. Je to taková krása, nádhera a úleva pro unavené nožky, který nás celý den nosí  a je dle mého potřeba se o ně také starat. 
Tuto variantu jsem jistě již měla, ale určitě měla jiný obal. Toto je SUPER VÝHODNÉ XXL BALENÍ, které jsem v akci ulovila. Když píši, že se jedná o XXL balení, tak snad je to i dvojnásobné množství, než standardních 75ml. 
Krém má bílou barvu, sametovou konzistenci, je příjemný a moc dobře se na nožky nanáší. Je tak moc příjemný a hebký, že bych se jím nejraději namazala celá, což by také asi šlo, protože je určen na EXTRA SUCHOU POKOŽKU NOHOU. Má naprosto parádní a vysoko-hydratační schopnosti, přitom pokožku vůbec nezamastí a nezatíží. 
Nechci srovnávat, vím že by to ani nešlo, ale má mnohem příjemnější konzistenci, než předešlá maska od YR. 
Balení je takové běžné, možná že by zavírání v podobě přidělaného víčka, mohlo být praktičtější, ale to mě jen tak napadá. Krém mám vedle postele a tak ob den si jím mažu nožky. 
Tuba má hezkou zelenou barvu, která mi v první chvíli evokovala Vánoce, ale když tak na to nyní koukám, jedná se spíš o nějaké palmové zlaté listy, co jsou vyobrazeny. 
No a co dělám opravdu jen občas, ale pokaždé, kdy si lakuji nehty u nohou, tak si krémem namažu silnější vrstvu, poté nasadím bavlněné ponožku a pak už jsi jen užívám tu hydrataci. Ano, díky možnosti navrstvení vtvoříte krásnou, opravdu HLUBOCE-HYDRATAČNÍ FOOT MASK. 
Ze sportovních bot a obecně ze cvičení mám nohy trochu otlačené, sem tam se mi udělá puchýř, takže péči si zaslouží o to důkladnější. Avon prostě masky na nohy prostě umí na jedničku. Tedy toto je krém, ale masky má také, tuším že nějaké peelingové a pak levandulové, tu jsem měla a byla super. Moc mi vyhovovala. 
A co říká Tobě péče o nožky? Děláš si pedikúru sama doma, nebo chodíš na profi ošetření? 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Já druhý den pracuji z domova, jelikož mě nějak chytla bolest ucha, snad mě to do prodlouženého víkendu, na který se moc těším pustí... ♥


4 komentáře:

  1. Na Avon krémy na nohy už jsem četla řadu pochval. Z YR mám z této řady (soudě podle designu tuby) peeling na obličej, ale ještě jsem ho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Stáni, nyní je dokonce nějaký super zimní,Sabča si jej moc chválí, taky mám v plánu si jej pořídit. Přeji krásné prodloužené volníčko. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Eri, krémy od Avonu já můžu. Teď hodně jedu ten zimní, ale běžně si kupuju červený na popraskané paty a nebo na léto pak právě tu levandulovou masku. Dělám si pedikúrum doma, ale čas od času zajdu i na profi ošetření, když už jsou ty nožky horší. Jako extra péči krom krémů používám i dvoukrokovou masku Balea.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, levandulovou řadu mám taky moc ráda. Na zimní se chystám, musím si jej objednat. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...