úterý 28. listopadu 2023

#ShoppingTime No. 52



AHOJ HOLKY, 
přeji krásné úterý, u nás přes noc trochu nasněžilo... ❄️☔. 
Zároveň moc vás vítám u dalšího mého článku, u dalších nákupů. 
Reklamovala jsem Pre-Workout na aktinu, bohužel neúspěšně, ale dostala jsem nahrané body jako refundaci, čili jsem udělala novou objednávku, kterou mám zde. 
Vzala jsem jedno oříškové máslo, jako dárek, snad chutnalo, a pak nový Pre-Workout, snad se bude sypká směs rozpouštět, zatím jsem nezkoušela, mám načatý jiný. 
Kolegyni Martě jsme k jejím narozeninám kupovali Aperol, Proseccko, kytičky a koláč - to vše jsem zajišťovala já, dovezli mi to vše do práce z Rohlíku. Tedy ten den mělo všechno a všude asi hodinové zpoždění, hold doprava byla více ucpaná. 


Foto jsou ilustrační, protože jelikož jsem vše organizovala, objednávala a zařizovala, nestihla jsem prakticky poté nic vyfotit. 
V DMku jsem si vzala suchý šampon na vlasy,  který mi došel a volila jsem tuto variantu Tropické Honolulu Vibes, což je letošní letní limitka. 
Černý čaj jsem brala do práce a Jasmínový - zelený oslovil zase mě, tak se na něj těším. V DMku nemívají vůbec zlé čaje. 
Neodolala jsem a při nějaké slabší chvilce si vzala i tento Magic Fairytale tělov peeling, což je zase podzimní limitka s roztomilým ježečkem. 
Další dárky, tentokrát jsem pouze objednávala, jsou pro kolegyni, ale mohla jsem si je sem dát. 
Opět Vinted. Vše je nové s visačkou. 
Trenýrky Tommy Hilfiger - Jeans. 
A dvě Polo trika Ralph Loren. 


Sušené - mrazem lyofilizované jahody, malá plechovka Vincentky z hotelu Vyhlídka, kde jsme měli Teambulding. 
Pralinky z Čokoládového Království z Beskyd, což byly dárky. 
Kolegyně mi inspirovala a v Penny když jsem vidělala tento Teekanne čaj v akci, neváhala jsem. Je dobrý, prostě takový bylinkový, kdy nejvíce cítím Meduňku. 
Emco Mysli na Zdraví mi chutná, v tomto konkrétním jsou skvěle cítit právě a také vidět sušené maliny, které já tuze ráda. No a moje nejmilejší sladkost, SUŠENKY. 
Bohužel se mi udělaly koutky na rtech, tak jsem zavítala do Dr. Maxe a vzala si mastičku a na doporučení privátku regenerační krém se zinkem a šalvějí, který do druhého dne celkem slušně pomohl. 
No a moje milé, to jsou mé poslední, podzimní nákupy. 

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥



14 komentářů:

  1. Emco si taky kupujeme - když mám chuť, dám si na snídani s bílým jogurtem například. 🙂 Jinak opět fajn nákupy.
    Hezký den, Eri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, vločky - mussli si kupuji nyní nějak asi nejvíce, přesně, s bílým jogurtem, značka ideální snídaně, či večeře, která zasytí nadlouho. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  2. Eri, prozradíš mi od koho na Vinted kupuješ ty nové trička atd.?

    OdpovědětVymazat
  3. Eri, znám jasmínový čaj z DMka a Emco Mysli si kupuju čokoládové s oříšky - jedno z mých nejoblíbenějších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáno, mám další nové čaje, snad je to Dilnah. Moc dobrý. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  4. Ty pralinky vypadají skvěle, ty bych si hned dala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Eri, já kdysi milovala z dmka čaj na migrény bohužel tuším, že ho přestaly dělat. Rohlík nově začal vozit až k nám do městečka, tak už pro něj případně nebudu muset složitě jezdit. Plánuju na Silvestra dělat objednávku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, na nějaký bylinkový čaj proti migrénám se ti mohu zeptat u nás na Ládví je bylinkářství. ♥

      Vymazat
  6. Čaje z dmka mám moc ráda. Ten zelený jasmínový musím vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, velmi dobrý čaj. Ještě mají super bylinný - tuším, že je to rozmarým a zázvor. ♥ Prima den.

      Vymazat
  7. Ahoj Eri,
    moc pěkné nákupy. Taky jsem objednávala na rohlíku, hodilo se mi to, když jsem měla covid.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, jj Rohlík jsem si oblíbila Dokonce snad mají i vánoční stromečky. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...