sobota 13. ledna 2024

#Recenze-zubní pasta speciál

AHOJ HOLKY,
přeji hezkou sobotu, prima víkend. 
Moc Tě vítám u této recenze, trochu možná netradičního druhu.  Ano, je to na zubní pastu, ale speciální. :))

Tuto zubní pastu mám e-shopu NaZuby. A jelikož jsem celkově s tímto e-shopem byla moc spokojená, tak jsem pořídila, něco speciálnějšího pro DM.
Mátová zubní pasta Pasta del Capitano Smokers je určena speciálně pro kuřáky. Obsahuje pyrofosfát, který zamezuje vzniku zubního kamene a osvěžuje dech.

Pasta del Capitano Smokers zubní pasta má 75ml a vyjde na 90,- Kč. 
Hlavní vlastnosti jsou:
Zubní pasta s fluoridy
Určena pro kuřáky
Pomáhá odstranit zubní kámen
Bez parabenů
Má modrou, až šmoulí barvu, hutnější konzistenci a moc příjemnou mátovou chuť. 
Jo, je to dobrá zubní pasta, vyhovuje nám. 
Dokonce mi to přijde i jako dobrý dárek, přesně tak jsem to udělala já. Ovšem neměl by se dotyčný urazit, že nikotýnová stopa na něj doléhá přespříliš, ale to každý z nás jistě odhadne. 
Určitě můžeme oba doporučit, bereme ji s sebou i na chalupu, nebo nyní jsme v Peci pod Sněžkou. Dokonce ji ozkoušely i nekuřačky a byly spokojené, nepoznaly by samozřejmě, že je to specialitka pro kuřáky. 

Tak, to by byl takový tip jednak na moc prima e-shop, co se produktů na zuby týká, ale také pro nás, kuřáky. 😅 
No a nyní Ti už jen poděkuji a popřeji pěkný a pohodový víkend, ať už jej trávíš jakkoliv. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥


2 komentáře:

  1. Sice kuřačka nejsem, ale pasta vypadá dost dobře. Přeji krásný nový týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a zjistili jsme, že skutečně trochu vybělí zuby. ☺♥ Krásný začátek nového týdne přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...