pondělí 15. ledna 2024

#Konec roku 2023 III. část - Vánoce & Silvestr

 
AHOJ HOLKY, 
přeji krásné pondělí, hezký začátek nového týdne. Můj článek na pokračování, jak jsem trávila konec roku je zde. Předem "hlásím", že je to III. část a to znamená, že je předposlední. 😇🤗
Tak trochu si zde chci odložit fotky a mé druhé Vánoce na Střížkově. A naše první společné s DM. 
Stromeček, sice z větviček byl, účel naprosto splnil a nám oběma se velmi líbil. 
Večeře v našem stylu. Tedy dva druhy ryb, losos připravený v horkovzdušné fritéze byl naprosto skvělý. 
Tuňák a kuřecí prso na pánvi jsem pouze orestovala. 
Zeleninový základ, do toho mražený hrášek, rozmixovat, přidat trochu smetany a muškátový oříšek. Polévka v mém krémovém podání nechyběla. 
Saláty jsme měli dva, zeleninový a pak bramborový, ale takový ten letní s cibulí a vývarem. 
Bramborový salát jsem dělala den dopředu, nakonec ještě dosolila a přidala nakrájené jablíčko a kyselou okurku. 
Na Štědrovečerní čas jsem se převlékla, volila jsem dlouhou plizovanou sukni v šedé barvě, k tomu černý top a punčochy vč. balerýnek. 
Lehký make-up, vůbec jsem to nepřeháněla. 

#DM ♥
DM ♥
DM dostal ode mě set tří trik, bílé si hned vzal na sebe a neskutečně mu světlá barva sluší. Je v ní úplně celý rozzářený. 
DM ♥
DM ♥
Relaxující a pózující Izoušek na podlaze.

Tak, to byl náš Štědrý večer. Moc jsme si jej užili. 
Jaké menu jste měli vy, jakou tabuli preferujete?
Druhý den, tedy na Boží Hod Vánoční jsme odjížděli do Pece pod Sněžkou na týdenní prázdniny. 
Izi odjela na hlídání na Břevnov a my mohli vyrazit. 

Tak, to byl mé druhé Vánoce na Střížkově, které jsem strávila v nonšalantní společnosti DM. 


Jaké menu jsi servírovala ty na Štědrovečerní tabuli?? 
Dodržuješ půst přes den, abys viděla zlaté prasátko?


Jen co jsme se vrátili z hor, tak jsme se "připravovali" na konec roku, který jsme trávili na chalupě. 

Silvestrovské pohoštění. 
S kamarády, doma, v pohodě, ale i se super zábavou, kdy nám DM hrál na kytaru celý večer. 

Připravila jsem nějaké obložené talíře, rychle jsme je jen přemístili k sousedce, která napekla naprosto luxusní větrníčky plněné pudinkovým krémem. 
A ty domácí pomazánky, kterých jsem snědla snad tunu, a ráno po česneku ani stopy. Ona je prostě mistr kuchyně. 
Tatarák z Rohlíku musím rovněž pochválit. 
Odpoledne jsme ještě zašli na krátkou procházku a pozdravit do místní hospody, kde je naprosto luxusní Sparťanský koutek, který by se líbil nejen mému otci. 

No a jak jsi trávila konec roku Ty? 
Do toho nového, 2024 Ti přeji jen štěstí, zdraví, pohodu a hodně elánu, pro naše blogování. 

Opravdu moc děkuji za tvou pozornost a podporu blogu, který letos na podzim, oslaví již desáté narozeniny. 

 

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, plisovaná sukně je krásná. A dostala jsem chuť na tatarák :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, děkuji, sukni mám z Vinted, asi tři roky starou. ☺♥

      Vymazat
  2. Hezké svátky jste měli. My konec roku nějak neslavíme - sejdeme se s mojí mámou - letos jsme byli u ní. Dali jsme si k večeři tradiční ovar, počkalina půlnoc (málokterý den v roce se mi chce tolik spát jako na Silvestra :D) a ťukli si na na příchod dalšího roku. No a my jsme se pak prošli sídlištěm domů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, já tomu naprosto rozumím, pro mě to bylo po letech nějaké to "slavení", ale večer jsme si s kamarády užili. ☺♥ Měj hezké lednové dny.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...