čtvrtek 11. ledna 2024

#ShoppingTine No. 60

 AHOJ HOLKY, 

moc vás vítám u dnešních nákupů, které začnu objednávkou na Rohlíku. 

Vybrala jsem si pouze dvě věci z Rossmanna a to čistící micelární pěnu s Aloe vera a pak Anti Aging pleťovou masku. 

Isana nemá vůbec špatné produkty, jen se prostě do Rossmanna nedostanu, nyní mohu objednat, což bude pro mě výhoda. 

Menší & větší základ s sebou na hory do Pece. Myslím si, že hlady neumřeme. 💪🤣

Cizrna, kokosové mléko, mysli Emco nesmí chybět. K domu dobré těstoviny, pesto a rajčatová passata. 

Rovnou jsem jeden rychlý receptík s rajčatovou passatou, Grana Padano a krůtí šunkou. 
Další nálož mléčných výrobků, Tofu a Hummusu. A mandarinek prostě není nikdy dost. 
Ještě jsem v Penny nasyslila nějaké velké bílé jogurty, které mi chutnají, sýry a jeden Fuet salámek. 
🤣🥰 Izi u toho asistovala. 
#catlover #mycat #love
Menší nákup jsem udělala i v DMku. Vzala jsem hroznový cukr a nejlepší VITAMIN C, v sypké podobě. Mohu vřele doporučit. 
Koukala jsem se i po nějakém make-upu, jelikož jsem zjistila, že v lednici, ve svých zásobách již žádný není. 
Docela random jsem vzala tento Catrice lehký, zabarvený a rozjaňující fluid. Jedná se tedy spíš o primer, což mi nějak došlo až doma. Ale nevadí, pokud bude lehčí, nechám ho na léto. Vyzkouším. 
Gel na obočí jsem si nakonec vzala od Essence, který už jsem tuším, že měla. 
Ještě jsem v akci pořídila Persil kapsle, které se nejvíce používali u DM na chalupě. 
K tomu jsem stylově vzala zápalky a Pepo. 
Nějaké nealko drinky a zlákala mě i sojová omáčka. 
No a jelikož jsem nesehnala ten vosk na obočí v drogérce, mýdlo tedy a táta chtěl znovu Pitralony, co jsem mu nedávno pořizovala, udělala jsem menší objednávku na Elninu. 
Tři Pitralony ve verzi tester, pro DM jsem vzala na doporučení šampon na vlasy a olejovou pěnu do koupele od Ziaji, určeno právě na atopickou pokožku. 
A pro sebe jsem si vzala můj oblíbený a ozkoušený make-up Rimmel Match Perfection ve verzi 100 Ivory. A ulovila jsem tam i mýdlo na obočí od Cattice. 👍

Tak, moji milí a tímto bych zakončili tento díl nákupů. 
Měj hezký, dnešní den, který je velmi mrazivý ❄️☃️. Třetí den po sobě, co se teploty dostaly, alespoň tady pod -11C. Brr. 


Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥



11 komentářů:

  1. Ahoj Eri,
    zaujalo ma to mydlo na obočie, asi som mimo, ale ešte som o ňom nepočula :-)))
    Inak všestranné nákupy, make up rimmel si kupujem i ja s červeným vrchnáčikom.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimell červený zrovinka používám a je pro toto období skvělý. Krásný den přeji. ♥

      Vymazat
  2. Eri, zaujala mne čistící pěna Isana, po té možná mrknu - v Rossmannovi mají (aspoň doufám, že pořád ještě) akci na masky, tak se tam chci stavit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, určitě jsem v minulosti již nějakou Isana pěnu měla, tuším, že růžovou a byla fajn. ♥

      Vymazat
  3. Ahoj, moc díky a přeji krásný páteční den. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy bych chtěla zkusit něco od YSL, ale zatím mám vůní dost. 🙂
    Hezký den, Eri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nikčo, jejich rozjasňující korektor je super, nebo rtěnky. Krásný sobotní večer přeji. ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Eri, taky mě mile překvapilo, že přidaly produkty Rossmann na Rohlík, hned jsem toho využila když mi docházely odličovače a odličovací tamponky. Jsem zvědavá, co budeš říkat na ten nový "makeup" od Catrice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, vesele na Rohlíku Rossmann produkty objednávám. ☺☺ Krásný nedělní večer.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...