pátek 19. ledna 2024

#Zimní prázdniny & vánoční Pec pod Sněžkou 2023

AHOJ HOLKY,
moc vás vítám u dnešního článku "JAK JSEM TRÁVILA ZIMNÍ PRÁZDNINY" v Peci pod Sněžkou. Což je poslední článek z prosince loňského roku. Do Pece jsem kdysi jezdívávala, ale přiznám se, že zde jsem nebyla min. deset let.

Přímo na Boží Hod Vánoční jsme s DM odjížděli, za lyžemi a já za wellnessem a relaxem obecně.
Izi odjela na hlídání na Břevnov a my mohli vyrazit.
Cesta do Pece pod Sněžkou byla rychlá, utkla, jako voda.

Ovšem počasí první dva dny nebylo přívětivé, spíš pršelo a na lyžování to 2x nebylo, ovšem vášniví lyžaři, šli.
Bydleli jsme v Hoteli Pecr , kam DM pravidelně jezdí, a proto zde byl jako doma.
Apartmán je vlastně takové 2KK, ložnice, koupelna s odděleným wc, obývák a kuchyňka. Celkem je zde 6 lůžek.

První večer jsme se vypravili i přes celkem vydatný déšť na kulečník, kde jsme ovšem pohořeli. Měli zavřeno.
Proto DM navrhl, že půjdeme tedy do Hotelu Horizont, když jsem o tom mluvila v souvislosti, že jsem tento hotel nikdy nenavštívila.
Je to taková vysoká dominanta Pece pod Sněžkou, no a zašli jsme nejprve dolů do lobby baru, ale hlavní náš cíl byl Sky bar v 18 patře.
Výhled byl hezký, jenže mě se jednak příliš nechtělo 2x fotit a pak mi vyšla snad jen jedna nerozmazaná fotka.
Přišel i nás skvělý doprovod, poseděli jsme, dali pár drinků a vyrazili zpět domů, do hotelu. Byl to krásný večer. Díky lásko.
No make-up, fotka po pránu, jen jsem si stačila vyčistit zuby a měla jsem apartmán sama pro sebe.
Zbytek osazenstva jel na svah. Ovšem počasí vážně nepřálo. Vrátili se podstatně dříve a promočeni.
Sněhuláka jsem si musela vyfotit.
Uvařila jsem lehký oběd s tofu.
Těstoviny s restovanými žampiony a bazalkovým pestem.
Restovaná zelenina na thajský způsob s trochou zelené kary pasty.
Byli jsme nějak "přecpaní" z Vánoc, tak jsme na pár dní vynechali maso.
Wellness zóna je součástí 4* hotelu Pecr, tak jsem DM vytáhla.
No a nakonec si to užíval víc nežli já. Krásné necelé dvě hodinky jsme strávili v páře, finské sauně, nějaké bio sauně, tureckých lázních, solné komoře, která je skvělá na dýchací cesty a problematické průdušky.
Vířivka, lehátko, odpočinek samozřejmě nemohl chybět.
Využili jsme čas, kdy jsou povinné plavky, večer je to na nuda, to bych rozhodně nešla.
x
Druhý den se počasí umoudřilo a lyžovačky si užili více. Mě chtěli zlákat také, ale naštěstí jsem se z toho "vyvlíkla".
Pečená zelenina, rajčatová omáčka s Parmezánovými hoblinkami a těstoviny s bazalkovým pestem a čerstvým špenátem.
Lehké, rychlé, dobré jídlo.
Navíc jsem to měla celkem vše rychle hotové, stihla jsem si ještě umýt a vysušit vlasy a věnovat se trochu blogu.
Nádherný, ranní, prosincový úplněk. Foceno od nás z hotelového balkónu.
v 5,12h ráno, když jsem se probudila.

Bowlings & Bikes. Přesně tak to začalo.
Na podzim v Luhačovicích, při našem Teambuldingu. ♥ Díky za to.
Předposlední večer jsme vyrazili naproti do podniku Klondaik music klub, což je fakt moc prima podnik. Navíc, jak byl všední den, nikdo nikde a měli jsme parádní klídek a soukromí.
Kulečníku jsme si užili všeho všudy 2,5h a poté se vypravili zcela neplánovaně ještě na večeři do nedaleké pizzerie Anděl.
Pizzerie nabízí skutečně velmi povedené menu, složené ze samých dobrot, vytvořených z čerstvých a kvalitních surovin.
Slávky na víně s bagetkou, zbytek jsem nestačila ani zdokumentovat, protože jsme se královsky bavily a nebyl prostě prostor ani nálada.
Ale popíšu, názorně, měli jsme ve čtyřech lidech dva krémy z pečeného česneku  - luxusní, jako další předkrm byl pro mě a Pétu zapečený žampion se sýrem, pančetou a pizza chlebem, já si dala salát s kuřecím masem a italským pečivem. Pizza se sušenou šunkou a kuřetem navíc, zmíněné Slávky, horká čokoláda a Tiramisu. No velmi jsme si pochutnali a já udělila, zcela oprávněně a s radostí recenzi na googlu, kde jsem nešetřila chválou.

Tak a to byly moje zimní prázdniny, týden v Peci pod Sněžkou. Moc jsem si to užila a doufám, že i ty tento článek.

Jinak přeji krásný pátek, měj prima víkend. Tady se trochu drží sníh a mrzne. Na víkend odjíždím na chalupu, jelikož dnes mám náhradní volno, na které se již moc těším.
Co Ty? ♥

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥

1. Ahoj Eri, měla jsi nádherný závěr roku. V Peci jsem byla někdy před 10-ti lety na doškolovacím kurzu pro lyžařské instruktory. Líbilo se mi tam.
    O víkendu bude možná jeden výlet, jinak určitě odpočinek. Měla jsem náročný hlídací týden. Ani na blogy jsem neměla čas. Měj se hezky. Eva

1. Ahoj Evi, moc děkuji. ♥♥ Jak probíhá rekonvalescence, malé princezny?? ☺☺

2. Ahoj Eri, to vypadá jako horský pobyt, který bych snad snedla i já, hlavně wellness a dobroty. Nejsem příliš fanoušek zimních sportů :-D Je vidět, že sis parádně odpočinula. Co se týče tohoto víkendu, my jsme včera byly na 25 let Divokýho Billa v O2 aréně a jelikož jsme přijeli ve dvě ráno, tak jsem po dlouhé době spala až do oběda, po obědě jsem poklidila a teď jsem si uvařila čajík a mezitím než se mi dopere první prádlo si čtu články ostatních. Zítra se chystám na oběd k babičce, ovšem bez přítele, protože ten maká.

1. Milá Sabi, viděla jsem, že jsi v O2 aréně, nás to čeká za měsíc. ☺☺ Krásnou neděli přeji.

3. Eri, já na hory v zimě na lyže už docela dlouho nejezdím a na sjezdovkách jsem to neuměla nikdy, když lyže, tak jsme běžkovali. Ale už je to hezkých pár let taky minulost. Takže já bych si stejně jako ty užívala wellness a procházky.

1. Stáni, já na sjezdovky taky nejsem, nikdy mi nešlo, vlastně jsem se to ani nikdy neučila. Běžky to je jiná, ale hrozně dlouho jsem na nich nestála. ☺ Krásný den přeji.

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...