neděle 21. ledna 2024

#Shopping2024 l.

AHOJ HOLKY, 
konečně se ozývám z chalupy, kam jsem odjela již v pátek dopoledne. Měla jsem v plánu se blogu věnovat více, ale pořád se tady něco "děje". 🙈😅

Začnu na Rohlíku, kde jsem si mimo jiné vzala tyto tři produkty značky Isana, což je jak víte privátka Rossmanna, který je nově k dostání v síti Rohlíku. 
Chválíte si odličovač očí, tak já volila ten dvoufázový, jelikož používám voděodolnou řasenku. Pak jsem si vzala masku na nohy, ta se obzvláště hodí, jelikož trpím na suchou kůži na patách i přes důkladné promazávání. 
A jedno malé - cestovní balení pěny na holení. 
V rámci projektu All2Test jsem mohla vyzkoušet všechna nová séra značky Mixa, která se dají naprosto báječně kombinovat. Ostatně více v samostatné recenzi ZDE. 
V Penny, kam jsem k večeru zašla jsem vzala kartáčky na zuby z dětské sekce, ústní vodu, kterou snad piju, nebo nevím, kam mizí. V Benu jsem sáhla po ověřeném a multifunkčním Tantum Verde Forte. 
Nějaké dobroty, které byly v Penny v akci. Sýry, sušená šunka, kešu a kukuřice, pro každého něco. 
Doslova na poslední chvíli jsme pořídili krevety, které byly o Štědrý den k obědu. Na Rohlíku skvělá volba. Balení 200g vyšlo na 170,- Kč, ale byly skvělé. 
A nákupy zakončím dárkem v podobě Hořických trubiček z Pece pod Sněžkou. 

A jak trávíš Ty tento slunný, ale mrazivý víkend? Tady v noci a ráno mrzne, až praští .Oba dva dny jsme naměřili okolo -10C. ❄️

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥


8 komentářů:

  1. Ahoj Eri, moc pěkné nákupy. Já dneska asi po dlouhé době vyrazím na menší nákup do Lidlu, po obědě u babičky, kam se musím za chvíli chystat. Hořické trubičky a sušenou šunku bych si hnedka dala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, mám ještě poukaz do Lidlu, jsi mi připomněla. ☺ Krásné pondělí přeji.

      Vymazat
  2. Hořické trubičky mám moc ráda. A séra od Mixy mě také zaujaly. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hořické trubičky stále ještě doma mám, protože to byl dárek a s kamarádkou jsme se stále neviděly. ♥ Krásný den měj.

      Vymazat
  3. Na testování sér Mixa jsem se hlásila taky, ale neklaplo to. Ono je většinou podmínkou sdílení na IG a tam já mám málo sledujících, takže mám smůlu. Jinak jsme byli v sobotu na rozhledně Doubravka (článek bude) a v neděli odjel manžel na chalupu kvůli řemeslníkům a já byla u mámy. No a zítra už zas do práce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, nejmenší zámek mě ale nadchl. ♥ Ty víkendy jsou krátké vid. ☺☺

      Vymazat
  4. Dala bych si ty trubičky))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je doma stále mám, s kolegyní - kamarádkou jsme se neviděly, bohužel. Krásný den přeji. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...