středa 20. března 2024

#Recenze - Avon Planet spa - Radiant Gold Face Mask

AHOJ HOLKY, 
krásné středeční ráno přeji. ☺

Dneska mám takový dvoudenní maraton, který se snažím využít efektivně a co nejvíce času trávit zde, věnovat se blogu a IG. Přes pracovní týden na to nějak není prostě jednak čas, ale pak ani rozpoložení. Nevím, jak to máš ty, ale poslední dobou se mi prakticky nestane, že si v klidu k blogu sednu přes týden. Pořád jsou nějaké jiné priority. 

Od Haničky v balíčku, za což ještě jednou moc děkuji jsem dostala TUTO PLEŤOVOU MASKU z mé milované řady Planet Spa. 
Poslední dobou zde snad ani nic jiného než z této řady neukazuji. 
Hani by masku nevyužila, já naopak ano, jelikož textilním maskám vůbec neholduji. 
Gelová pleťová maska Planet Spa Radiant Gold Face. 
Gelová - středně hutná konzistence, která se velmi dobře nanáší, jak prsty, ale i štětcem, na což jsem víc zvyklá. 
Rovnoměrně zasychá, jde dobře sloupnout a nebo zbytky smýt. Nevysušuje a nestahuje pokožku. Nedráždí ji, naopak zanechá ji hebkou a jemnou. 


Oficiální popisek:

slupovací maska pro obnovu povrchu pleti

Vlastnosti:

  • rozjasňuje a osvěžuje
  • hloubkově hydratuje a intenzivně vyživuje
  • celkově zkrášluje vzhled plet
Věk: 18+
Účel: hydratace, pro rozjasnění, spa péče
Doba aplikace: univerzální, doporučuji dle potřeby, já nechávám tak cca 10-15min
Typ pleti: všechny druhy
Země původu: USA
Vyrobeno v: Polsko
Objem: 50 ml
Balení tuba  vyjde na cca 80,- Kč - 110Kč, co jsem googlila. Maska je stále v prodeji. 

Dokonce si troufnu tvrdit, že pokožce skutečně dodá hydrataci, není to jen popisek, ale i vlastnost, kterou bych této masce rozhodně uznala. 
A co je nejvíc, co mě naprosto odzbrojilo, je PŘENÁDHERNÁ PARFEMACE, která mi cosi připomíná, ale nevím, k čemu ji přirovnat. 


A a jaké ty používáš masky? Kterou mi můžeš doporučit? 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥




4 komentáře:

  1. Ahoj Eri, já používám co se mi zrovna dostane do rukou. Z jílových masek nejradši s minerály z Mrtvého moře od Avonu, plátýnkové masky různě střídám, vracím se zatím pouze k Garnieru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier byl asi průkopníkem, co se týká hydratačních masek v drogérce. ☺

      Vymazat
  2. Já masky taky střídám, vyloženého oblíbence nemám. Teď konkrétně střídám masku od Ziaji v tubě s různými plátýnkovými. Co se mi v poslední době moc neosvědčilo, jsou masky slupovací. A ty jílové nemám taky moc v oblibě (kvůli smývání).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, dneska jsem si prvně dávala novou Planet Spa Tranquility Ritual a voní naprosto převratně. Hrozně jsem si ji užívala. ♥ Krásný víkend.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...