pátek 22. března 2024

#Shopping2024 lX.

AHOJ HOLKY, 
krásný pátek přeji a 
moc vás vítám u dnešních nákupů. Nedávno jsem viděla super inspiraci u Sabči a konečně si pořídila aviváže značky Tesori d Oriente. Hned ve trojím provedení. Byzantinum, Thaisso Therapy a Ayurveda, která je za mě asi nejpovedenější. 
Balíček mi přišel takto krásně zabalený, velmi stylové. Balíček je totiž z jedné chráněné dílny. 
U Vietnamců jsem kromě rýžových nudlí, na kterých si poslední měsíc celkem "ulítávám" pořídila i mega balení nakládaného bambusu, který mám velmi ráda a litrové kokosové mléko. 
Zároveň jsme potřebovali i nový držák na tuhé mýdlo, které používáme oba, jak na mytí, čištění, tak i odličování. Recenzi jsem již psala. Skvělé URIAGE termální mýdlo. 
Jelikož náš pan ředitel měl narozeniny (nekulaté - je o rok mladší nežli já), tak jsem za náš ekonomický úsek vybrala Möet Chandone. Je to sice dárek trochu bez invence, ale mě v tom pracovním shonu nic moc nenapadalo. 
Izouškovi jsem pořídila na Rohlíku nový písek. Brit, jedině tento modrý, léty prověřený. Super je, že mi jej donesou až do bytu s nákupem. 
Jelikož Izi má asi nějaké období vzdoru, nechce jíst vlastně žádnou kapsičku, tak na zkoušku jsem vzala tyto Shelmy v akci. 
Zdravé mlsání, kešu natural. 
Nějakou tu zeleninku - to růžové - fialové, velikosti mrkve je druh ředkve. 
Nějaké sýry jsem potřebovala doplnit a taky tofu, které je super pro rychlou večeři či oběd. 
Čaje měli taky nějaké v akci, proto jsem opravdu po dlouhé době vzala Teekane Rooibos Vanila. A Premium Jasmínový - zelený čaj, který je ovšem v nálevových sáčcích a já chtěla sypaný. Njn. 
A poslední kousky budou rovněž z Rohlíku, kde jsem si po delším váhání vzala tyto dvoje premium máslové sušenky. Povím ti, ale za ty peníze stojí. Jsou chuťově vynikající. Jedny lepší, než ty druhé. Věřím, že by byly vhodné i jako dárek do nějakého balíčku např. 
Kung Pao od Yam Yam jsem si vzala poprvé a až na všudypřítomnou papriku, bylo skvělé. Yam Yam jako asijskou kuchyni mohu vřele doporučit. 
Salámek italského typu jsem brala pro návštěvu a na Tvarglích jsem si vytvořila regulérní závislost. 
A tímto bych tyto nákupy zakončila. Co pěkného, či dobrého jsi si za poslední týden pořídila ty?

Jaké máš plány na víkend? Já po práci mířím na rande s našima, půjdeme na jídlo, jelikož se blíží moje narozeniny a potom se rozhodne, jestli bude program na víkend v Praze, nebo v Ledečku. 


7 komentářů:

  1. Eri, ty sušenky z Rohlíku vypadají docela dobře. Já si teď pořídila závislost na sýrových tyčinkách se semínky z Billy. Když otevřu krabičku, tak jí taky hned dojím...
    Užij si víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přeji hezký víkend. Tyčinky z Billy zní dobře, já právě dojedla sýr z Billy. A lákají mě na narozeninovou slevu na nákup nad 600,- Kč. ☺

      Vymazat
  2. Ty aviváže kupujeme taky, voní krásně - mně nejvíc ta modrá.
    Jinak u nás dnes prší, takže po většinu odpoledne čtu - minulý týden jsem psala recenzi na moc hezký historický román Cirkusový vlak, tak jsem doufala, že něčím pěkným navážu - teď čtu Velrybí divadlo a taky se od toho nedá odtrhnout.
    Hezký víkend, Eri. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nikol, čtení je velmi ušlechtilá činnost, já nečtu už řadu let, měla jsem období před cca 5ti lety, kdy jsem četla jednu knihu snad za týden, ale tomu je konec. No s mou dyslexií a dysgrafií je to trochu "náročnější", se k tomu dokopat. 😯
      Měj pohodičku u čtení.

      Vymazat
    2. Aha, to chápu. U mě hodně záleží na žánru a tloušťce - pokud je to záživné, přečtu to do týdne i kratší doby. Pokud je to obsáhlejší, potřebuju víc času. A pokud je to opravdu hodně špatná kniha, trvá mi to, i kdyby třeba byla nejtenčí. 🙂

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, chválím výběr aviváži Thallaso je moje topka, je taková příjemně unisexová a Byzantium je zase jemnější, když má člověk doma tuhle dvojici není těžké si vybrat na co má zrovna náladu. Já zrovna čekám než tchýně udělá smažák k obědu a pak jdeme chystat Skořápkovník, jarně velikonoční akci pro děti. Snad přestane mrholit, byla by to škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, obdivuji, smažené doma nedělám, leda v horkovzdušné fritéze a to tam hodím polotovar 🙈. Jistě se oběd povedl. Skořápkovník, to je super, zní to parádně. Užijte si to.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...