sobota 16. března 2024

#Recenze-Mixa 2fázový odličovač

AHOJ HOLKY,
krásnou sobotu přeji. 🪻

moc vás vítám u dnešní recenze. Kdy jsem díky Haničce, která mi tento SKVOST, poslala dárkem v balíčku. Levný a drogérkový odličovač očního okolí, který skutečně VŮBEC NEŠTÍPE A NEDRÁŽDÍ OČI. 
Ano, je to snad první produkt tohoto druhu, který mě VŮBEC, ALE TÍM MYSLÍM VŮBEC NEŠTÍPE, ani náznak. Poradí si hravě s voděodolnou řasenku, kterou používám při denním líčení stále. 
Je to tedy 2 fázový odličovač, čili složky je potřeba před použitím protřepat, běžný postup, všechny známe. Netuším jak je to možné, ale obsahuje skutečně olejovou složku, přitom vůbec nezatíží oční okolí, které je velmi citlivé a celkem náchylné. 
Pro jemné odstranění i voděodolného make-upu z očí a očních víček. 125 ml - běžně k dostání např. v DMku, Notinu za jednotnou cenu 139,- Kč. 


Odličovač na citlivé oči obsahuje 2 viditelné fáze: olejovou a vodní, které rozpouštějí a odstraňují make-up bez nutnosti drhnutí. Ideální pro citlivé oči a víčka, dokonale odstraňuje i voděodolný make-up. Výsledek: Citlivé oči a oční okolí jsou dokonale zbavené i voděodolného make-upu. Testováno na citlivé pleti

Hypoalergenní složení - naprosto potvrzuji, dokonce i majitelka kontaktních čoček si tento produkt chválí. 
Odličovací oleje - ano naprosto nezaznamenatelné, nezatíží a nezmastí pokožku 
Zklidňující výtažek z růže - vůbec bych nepoznala, přitom já velký příznivec růže tedy nejsem, zde necítím a nijak mě neirituje 
Nemá žádnou parfemaci, což je další pozitivum. Hravě si tedy poradí s voděodolnou řasenkou bez jakéhokoli zdlouhavého drhnutí, kdy se většinou oko podráždí. 
No a krásně se jím dá odlíčit i dlouhodržící rtěnka. 
Nechápu, že jsem tento produkt nevyzkoušela již dřív. Tuším, že si jej chválí i Aja Beautilife. Vypadá to, že jsem objevila Ameriku, ale je to tak trochu pravda. 
Lepší, drogérkový odličovač jsem nezažila. 

A jaké produkty na odlíčení používáš Ty?

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥ 

6 komentářů:

  1. Odličovač neznám. Jsem stále věrná dvousložkovému odličovači z Y.R. Používám ho léta a jsem s ním moc spokojená. Ale i tak díky za další kosmetický tip. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, znám jej, s chrpou, ale hrozně podražil. Já jej dostala od Haničky. Krásné jarní dny přeji. 🪻

      Vymazat
  2. Já na oči používám nejvíc odličovač Isana z Rossmanna, myslím, že už jsi ho v mých kosmetických článcích určitě viděla. Občas sáhnu po podobném odličovači Balea. Ani jeden mne nepálí v očích a neodličují špatně (a hlavně stojí pár kaček). Ale díky za tip, třeba se mi bude někdy hodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Isana budu muset vyzkoušet, myslím si, že jsem po nějakém sáhla na Rohlíku. Vím, že jsi s ním spokojená, jako i Hani a Sabi. Krásný začátek nového pracovního týdne, milá Stáňo. 🪻

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    jsem moc ráda, že ti to sedlo. Já nejvíce používám odličovač od Isany, ten, co není dvousložkový. Mixu mám jako značku hodně ráda a všeobecně mi dost vyhovuje.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ani nevíš jak mi sedí, mám jej stále. ♥ Krásné jarní dny kočko přeji. ☘🪻

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...