pondělí 4. března 2024

#Shopping2024 VII.



AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešního článku, u pokračování mých random nákupů. 
Začnu objednávkou na e-shopu Depeche Mode, kde jsem se potřebovala vybavit se na koncert, proto jsem vybrala Triko v akci. Jako dárek jsem dostala náramek na roku, který poputuje k mému doprovodu. 

Triko krásné, sedmí mi skvěle.Velikost M byla nejmenší, co v nabídce měli. 
A neodolala jsem a vzala i si zapalovač s logem růže, což je jeden ze symbolů DM. Pořídila jsem si do něj i benzín, ale samotné mi nešel naplnit. 
Náramek kamarádovi Petrovi snad bude sedět dobře, mě je dosti velký.
Menší čajové okénko zde mám. Tyto jsou z e-shopu NejKafe. Nejlepší je KOREJSKÝ S POHANKOU, kdy vylouhovaný čaj chutná opravdu velmi, velmi specificky. Já tento druh čaje znám a moc mi právě oslovuje, proto když jsem na něj narazila, neváhala jsem a vzala jej. 
Dva bylinné čaje, Pickwick na energii s citrusy a naopak Heath&Heather pro dobrý spánek bez přidaného kofeinu. Oba jsem již měla jsou dobré. 
AUROSA - moje třetí objednávka, jelikož jsem svůj vánoční dárek od našich vyměnila, tedy spíš vyreklamovala, kdy mi byly ihned vráceny peníze, tak jsem si chvíli počkala a na e-shopu se objevil tento náhrdelník. 
Je to trochu vintige styl a mě se velmi, ale velmi líbí. I samotný řetízek sedne a je nositelný. Jak dlouho vydrží pozlacená úprava 24kr zlatem se teprve uvidí. 
Náhrdelník přišel velmi rychle a byl ve slevě - 400Kč oproti běžným náhrdelníkům. Vyšel mě na 2 500,- Kč. Již ho krásně nosím. 
Dál jsme dostala tyto nahřívací sáčky z Actionu, které by měly pomoct při mém odkrvování prstů, zatím jsem nezkoušela. 

Ještě jsem dostala ty nejlepší Japonská gelová pera, co existují.Značka Sakura a hned tři kusy ve dvou vyhotoveních. Tyto pera u nás nejsou běžně k dostání, musela bych je objednávat z JetPean e-shopu, nebo přímo z Japonska. 
V Penny jsem ulovila krevety, které nevypadala vybec, ale vůbec marně. Prvně jsem je ochutnala potom doběhala pro další dvě balení. 
Mražené zeleninová směs s máslem je velká vychytávka pro takové to rychlé vaření. 

Přidala jsem tuto směs právě ke krevetám a byla to velká dobrota. 
Mražené manto mě v Penny taky oslovilo, navíc bylo v akci, proto jsem neváhala a vzala jedno. 
Sýry syrečkového typu jsou u mě naprostou stálicí, miluji je a mohla bych je jíst snad každý den. 

Bonbonky a různé sladkosti si také sem tam pořídím .


Na Rohlíku jsem si objednala do zásoby - na chalupu jeden Isana šampon pro objem a lesk a potom taky tekuté mýdlo na ruce v hezkém dávkovači. Vybrala jsem si přívůň  Breezy Ocean. 
Jednorázová, elektronická cigareta, tak to je produkt, který jsem nikdy zatím neměla, ale potřebovala jsem nějaké náplně do zahřívaného tabáku, které neměly, tak proto jsem sáhla po této variantě. 
Mají obsahovat až 500 dávek, chutnají lehce po mentolu, ale vůbec, vůbec mi nechutnají. Když by byla velká nouze, asi by se dala vypoužívat, ale není to vůbec můj šálek kávy. 


No a tímto bych dnešní nákupy, za poslední týden uzavřela. Co pěkného jsi si za poslední dobu pořídila Ty?

Přeji hezký začátek nového pracovního týdne. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥



8 komentářů:

  1. Já o víkendu kupovala dvě svíčky v Pepcu :). Zato čaje s pohankou mi nechutnají ani trochu ;-)
    Zaujalo mne to mražené mango, pro to si budu muset dojít :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjo, holky říkaly, že mango bylo fajn. Já jsem zase spíš využila krevety, znovu je v Penny mají. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já tenhle týden byla u zubařky, kde vše dobře dopadlo, tak jsem odměnila vlasovkou z Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujalo mě to mango. A moc se mi líbí tvůj řetízek. Dobrý výběr)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, na šerky můžeš kouknout, já si jdu dát tvůj salát z černé čočky. Skvělý je. ♥ Pohodový pátek.

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    já si koupila pár drobností na dovolené v Ománu a dneska mi přišel Oriflame, co jsem si vybrala u kolegyně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....