pátek 1. března 2024

VYHLÁŠENÍ - #Giveaway l. k 10. letému výročí blogu

 



AHOJ HOLKY, 
přeji krásný páteční večer a koukám velmi překvapeně, že mé nastavení pubklikace článku na minulou neděli ráno jaksi nevyšlo a já si toho nevšimla. No to jsem ale jelen a omezenec omezená. Stáňo, tímto se ti velmi, velmi omlouvám. Zradila mě technika a hlavně moje nepozornost. Balíček již máš, jak jsi psala - naštěstí. 😇🙏😓

Moc tedy děkuji za zapojení se do soutěže. 

Zúčastnilo se vás celkem 8 a právě jsem vylosovala Stáňu z blogu Veverkoviny... , které tímto velmi GRATULUJI a posílám e-mail. 

Prima pohodový den přeji. 


4 komentáře:

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...