středa 17. dubna 2024

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

 


AHOJ HOLKY, 

přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového
pomocníka, kterým  je BEZDRÁTOVÝ MIXÉR BLENDYGO 3

Se kterým se i pro mě,  rázem stalo připravování výživově hodnotných svačinek a vyvážených dobrot velmi snadné.
BlendyGo je značka, která je mi povědomá z časopisu Forbes a Elle, která je na našem trhu již pátým rokem. 

Na výběr mají z několika krásných barevných provedený, kdy já mám variantu zelenkavou, která se mi velmi líbí. 


Objem nádoby je 550ml, což mi přijde tak akorát. 

Určitě bych vyzdvihla velmi snadné ovládání, celkovou obslužnost, manipulaci a i čištění. 


Rychlé nabíjení pomocí USB-C portu, kdy vám vydrží až na 25 použití, což je velmi slušná výdrž. Je skladný, vejde si mi prakticky do každé mé kabelky, batohu a i právě proto jsem si jej tak oblíbila. 

Rychlý ovocný nápoj, či zeleninová svačinka je v minutě připravena. Poté stačí vypláchnout studenou vodou, a je možné mixér použít znovu. 



Díky technologie PulseMotion, což je pulzující režim si snadno, na to, jaký je to "drobek" poradí hravě např. s ořechy, řapíkatým celerem, mrkví, prostě tvrdšími přísadami. 


Mixér nejvíce využívám v práci, kdy si dopoledne připravím ovocné smoothie, kupuji většinou pomeranče, mandařinky, jablíčky, ale právě i tvrdší hrušky. 



No a naopak odpoledne mi usnadní s přípravou svačinky v podání zeleninového smoothie. Díky tomuto pomocníkovi si mohu i já, která "nesnáší" banánky, které tvoří 95% všech prodávaných smoothie drinků připravit ten svůj. Přesně podle svých momentálních chutí a potřeb. 


Zkoušeli jsme dělat o víkendu i milkshake z jahod a mraženého lesního ovoce. 

Všechny způsoby a všechny varianty přípravy smoothie drinků se mi náramně zalíbily. 


Ještě mohu dodat, že pro vás mám slevový kód na MÍNUS 15%, který je monalisa15.


Mixérjeho nádobu lze dát do myčky, pro detailnější umytí. Lze v něm připravit i ledovou kávu, jelikož z ledu udělá skvělou tříšť během pár okamžiků. 


Snadné ovládání jsem již zmiňovala, ale jeho praktičnost a využitelnost je skutečně větší, než samotný přístroj. 

V práci mě přiměje ke zdravější životosprávě, kdy z jedné plné nádoby udělám dva fresh drinky, či zeleninové pěny. Ideální pro mě a DM. 


Párkrát jsme o víkendu přidali do koktejlu i protein, abychom podpořili náš zdravější přístup k životu. 


Využití má velké, snadné ovládání, které se hodí do každé ruky. Nádoba je skladná a celkový přístroj je lehký. 


Blíží se nám dovolená a rozhodně jej beru s sebou a i na cestu do auta, kdy si během chvíle vytvořím zdravou a chutnou svačinku, kterou za volantem, jako když najdete. 

Tak, a tímto bych zakončila dnešní post. Přeji krásnou slunnou středu a měj celkově pohodový den. 🌞

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto plánuji menší soutěže. Budu ráda, když se zapojíte. 


Prima den Ti přeji. 


5 komentářů:

  1. Eri, na tomto mixéru mne zaujala právě možnost nabití a následného použití bez připojení do zásuvky. Já mám podobný mixér (dostala jsem ho k Vánocům), ale je právě drátový (a asi ti trochu větší), ale zas má odnímatelnou mixovací nádobu, kterou lze použít i na pití nebo přenášení. Zatím jsem zkoušela jen banánový milkshake a smoothie, kde byla kombinace jogurtu, ovoce a zeleniny. Musím ho začít používat víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, zkoušeli jsme nabíjet i přes NTB a naprosto bez problému. Nádoba vystačí krásně na dva běžné drinky - porce. Vážně velký pomocník. ☺ doporučuji. Hezký den. ♥

      Vymazat
  2. Vidím poprvé......vůbec nevypadá špatně. Tak ať dobře a dlouho slouží))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, krásný pátek. ☺ Děkuji, zrovna snídám fresh ♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    já mám taky smoothie maker, ale je klasicky s drátem do zásuvky. Už dlouho jsem ho nepoužila, asi bych ho mohla na ty teplejší dny vytáhnout.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...