čtvrtek 9. května 2024

#Recenze Hebe produkty III.

AHOJ HOLKY, 
přeji krásný dnešní den. Moc zdravím od Jadranu. 🌞Nová dvojitá recenze produktů z Hebe e-shopu je zde. 
Začnu pleťovou maskou značky Tolpa, která má mít omlazující, liftingový a abrazivní efekt, díky meruňkovým zrníčkům. Maska nijak nevoní, což mě překvapilo, ale spíš mile. 

Popis produktu:

 TOŁPA

omlazující maska s peelingem 2v1


Okamžitě vyhlazuje, zpevňuje dodává efekt zářivé pleti. Bleskově hydratuje, zlepšuje vzhled a pružnost pleti. Má liftingující účinky, regeneruje a vyživuje. Podmanivá vůně uklidňuje smysly a umožňuje cítit se jako v domácím wellnessu. Viditelné efekty můžete obdivovat již po prvním použití. Malé velké složky: rašelina Tołpa, med, masážní meruňková jádra, kokum máslo, bambucké máslo, růžový extrakt, aminokyseliny, skvalen, babassový olej, vitamín E


cena na Hebe 21,- Kč. 


Samotná maska mi vystačila na dvě nanesení, jeden sáček tentokrát vystačil pouze na jedno použití. 

Maska jako taková je velmi krémové konzistence, která se skvěle nanáší a krásně spline s pletí. No a na pleti, jako kdyby lehce "roztála", což má da důsledek obsažené bambucké máslo. 
Abrazivní efekt je zajištěn díky přítomnosti meruňkových jadérek, které při smívání a vlastně i nanášení pracují s pokožkou. 

Vyživující efekt je znát hned po prvním použití. Bambucké máslo je prostě skvělý  pomocník při skin care.  
Masku jsem nechala působit doporučených 10-15min, poté smyla běžným způsobem a pokračovala ve skin care. 

Krémové a hydratační masky mám asi nejraději, proto jsem s tímto TOLPA VELMI SPOKOJENÁ. 
Balení je takové celkem nevýrazné, přitom jednoduché a výstižné, jen popisky v češtině chybí. 
Určitě si masku pořídím znovu, jelikož mé suché a stárnoucí pleti velmi vyhovovala. Jen nyní s další objednávkou na Hebe vyčkávám, jelikož dost možná dostanu od kolegů Sephora voucher. 
Zde maska a mě, kdy je celkem fotka přesvícená a já se neskutečně šklebím. Barva masky je velmi světle růžová, tak že prakticky splyne s mým obličejem a jsou vidět pouze meruňková zrnéčka. 

Jako druhý produkt tady mám PLEŤOVÝ KRÉM ZIAJA , který je lehčí konzistence a bílé barvy. 

Naučila jsem se tento krém zařadit do mé skin care po séru, před nanesením klasického krému. 

Je skutečně lehký, středně krémové konzistence, bílé barvy, bez výrazné parfemace. 
Krém se dobře nanáší a na to, že má sněhobílou barvu, nezanechává žádné fleky ani film. Ideální pod make-up. S podkladovou bází jsem nezkoušela, jelikož žádnou nepoužívám. Obsahuje vitamin C, B3. 
Popis produktu:

ZIAJApleťový krém na probuzení

cena 129,- kč, dá se pořídit i u nás např. v dm drogérii. 

Lehký jako základní krém se saténovým povrchem. Perfektní pod make-up, dobře se mísí s podkladovou bází. Obsahuje energizující a hydratační vitamíny.

Vitamín C je trochu cítit, jelikož se mi občas stane, že mě začne na nějakém místečku pleť tak příjemně poštipkávat. 
Závěrem tedy tolik, Ziaja krém MI VYHOVUJE, nevím zdali bych si jej pořídila však znova, ovšem je to jeden z nejlepších Ziaja produktů, které jsem mohla vyzkoušet. 
A jak jsi na tom s e-shopem Hebe, kdy na nás reklama vyskakuje z každého rohu. 

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto plánuji menší soutěže. Budu ráda, když se zapojíte. 


Prima den Ti přeji.



8 komentářů:

  1. Eri, já zatím reklamám odolávám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím k moři a přeji hezkou dovolenou. Zrovna jsem si říkala, že už asi dovolenkuješ)))
    Těším se na chorvatské reporty.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, už jsme bohužel za polovinou. 🙈☀️Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  3. Já odolávám :-) Překvapila mě maska, neřekla bych, že bude tak dobrá. Měj se krásně na dovolené, odpočívej.¨
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dají se získat skutečně fajn produkty za super výhodné ceny. Předloni mě nic neoslovilo, když Hebe otevřeli první prodejnu v Praze. ☺ Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, užívej si dovči. Já se přiznám, že krémovým maskám zas tak nefandím a vitaminu C se zatím stále docela bojím, už tak jsem na sluníčko docela cíťa :D Nicméně Hebe už jsem zkoušela, rozhodně o dost rozšířily trh, co se týče kosmetiky v ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi taky mi přijde, že svou nabídku značně rozšířili a mají pořád skvělé ceny, co mi google nabízí. Dnes poslední den u moře a balíme směr Praha. ☀️🫶

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Pondělí Patchology

AHOJ HOLKY, moc vás vítám u dnešní recenze. Dnes představím své nejoblíbenější polštářky pod oči, co znám. Myslím tím tedy hlavně ZNAČKU PAT...