pondělí 6. května 2024

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX. MOC TI GRATULUJI. ☺♥
AHOJ HOLKY,
krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné dny). Já doufám, že v tomto módu bude i příští týden. 
Můj blog má letos DESÁTÉ NAROZENINY, a proto si pro vás dovolila připravit druhou soutěž o pár produktů. 

  • Dárkový set čajů, který obsahuje 48 sáčků. 
  • Nivea - polštářky pod oči z kolekce s růží. 
  • Purity Vision - opět kolekce s růží - sérum s kyselinou hyaluronovou. 
  • Tuhé mýdlo s vůní růže. 
  • A menší svíčka ve skle s krásnou jasmínovou vůní. 


Pokud se chceš zapojit, tak to můžeš udělat tady formou komentáře, nebo na mém IG. 
Podmínka a to jediná, je mě odebírat buď to tady na blogu, protože soutěž je pro vás, pravidelné čtenáře a skvělou komunitu blogosféry. Nebo mě sleduj na instagramu a zanech komentář, kde prosím označ nějakou kamarádku, pro kterou by soutěž mohla být zajímavá. 

Po týdnu soutěž uzavřu a v pondělí tj. 6/5/2024 vyhlásím výherkyni/výherce. 

Děkuji, mám vás moc ráda. Bez vás by tento můj svět nebyl. 

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem.


10 komentářů:

  1. Eri, krásný výběr :-) Sledují tě tady i tam......přeji blogu ať vzkvétá a tobě taky 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, gratuluji k výhře. ☺♥ Napíšu Ti na IG, abys mi na oplátku poslala údaje, kam balíček zaslat. ☺♥ Ještě jednou velká gratulace.

      Vymazat
  2. To hyaluronové sérum bych ráda vyzkoušela :) A samozřejmě přeju ještě minimálně dalších 10 let!

    OdpovědětVymazat
  3. Eri, přeju další blogovací desítku, hodně čtenářů a nápadů na články.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri, ať tě blogování nadále baví :) a přináší ti radost. Moc pěkný soutěžní balíček

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji blogu do dalších let hodně čtenářů a Vám spoustu skvělých nápadů na bezva články. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace ke kulatému blogovému výročí. Ať se daří i nadále)))

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem k výročiu! 10 rokov je už ozaj dlhá doba. Nech ťa to ďalej baví a len dobrých čitateľov prajem!

    OdpovědětVymazat
  8. A teď i velká gratulace výherkyni)))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana micelární voda

AHOJ HOLKY,  přeji krásnou neděli a posílám velký pozdrav od Jadranu 🌞. Přináším rychlou recenzi na ČISTÍCÍ VODU ISANA. Balení je klasic...