sobota 4. května 2024

#Shopping2024 XX.



 AHOJ HOLKY, 

 v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou. 

Byl mi nabídnut přenosný = ruční mixér na smoothie BlendyGo3. 
Již jsem postovala na IG.
Je ideální na cesty, nebo třeba  do práce, kde jej právě nejvíce využívám. 
Nejprve jsem zkusila ovocné smoothie, protože já jak nejím banán, tak jen jen málo druhů na výběr. Jablko, hruška, kiwi, pomeranč, mandarika, hrozny a ananas. To bylo složení mého prvního drinku. 
Který byl výtečný. Druhý jsem zkusila zeleninový. Určitě jsi již zaznamenala samostatnou recenzi. 
Dárek z Rohlíku pro kolegyni k narozeninám. Lahev lepšího Prosecca a kytička, aby si ji mohla nechat v kanceláři. 

Zelenina z Rohlíku je prostě parádní kvality. Ano, i já, sice dost opožděně, což je pro mě typické jsem přišla na chuť avokádu. 

Jsem velký milovník chřestu, DM má rád zase ten bílý, který jsem připravila klasicky s bramborem a máslem. 

V Asijské večerče u DM v Bohnicích jsem si vybrala tuto směs koření Curry. Skvělé, tento druh koření doporučuji. 

Champangne, lepší kvality pro DM k jeho kulatinám. On kvalitní Champangne ocení. Měl radost. 
A jako takový sranda dárek jsem vybrala stolní hru Člověče nezlob se, NA EX s panáky. 😆
Dál jsem si vzala nové mezizubní kartáčky z Rossmannu Pokudent, které střídám. Tento rozměr mi vyhovuje. A tuhé mýdlo Protex do zásoby. 
Rohlík a jeho další nákup, abych mohla vesele vařit, přiznám se, že jsem to nějak přehnala, měla jsem jídla, že kuřecí prsa jsem dávala část do mrazáku. 
Zkusila jsem udělat v horkovzdušné fritéze celerové hranolky, nebo spíš to byly kostičky a naprosto luxusní záležitost. 
A další mix ovoce na smoothie. 
Od Haničky mi přišel Avon. Miluji jejich výhodné sety. Tentokrát jsem si vzala levandulový, který obsahuje pěnu do koupele, mýdlo na ruce, skvělý hydratační krém na nohy a kosmetickou taštičku. 
Levanduli přímo miluji, čili to byla jasná vůně. S touto překrásnou parfemací jsem si ještě z řady Planet Spa vzala aroma spay pro uklidnění  a navození lepšího usínání. Na tento sprej jsem koukala již několikrát. 
Koupí taštičky podpoříte boj proti ženským onemocněním a podpora prevence, což mi připomíná, že mě letos prvně čeká vyšetření na mamografu. 
Hydratační rtěnku v odstínu Burgundy jsem ulovila ve slevě, jelikož tato řada rtěnek, která vyšla loňský rok u mě vede! Neznám lepší od Avonu. 

A neodolala jsem ani noční masce právě s levandulí, ze stejné řady Planet Spa - Aromatheroapy Beauty Sleep. 
Sportovní a fitness položky. 
A tímto bych dnešní článek s nákupy ukončila. 

A co naposledy sis pořídila Ty?

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto právě probíhá zde na blogu, ale i na IG soutěž. Budu ráda, když se zapojíte. 


Prima den Ti přeji.



8 komentářů:

  1. Já jsem poslední dubnový den ulovila šaty a šortky - cestou z porady jsem se stavila na Budějovické. Původně jsem chtěla něco do práce v M&S, ale nakonec jsem skončila v C&A s dvěma spíše volnočasovými kousky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to je dobře. ♥ Na pracovní kousky jistě brzy narazíš, třeba zcela neplánovitě. ♥ Krásnou neděli přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já si objednala kryt na mobil, ale ještě mi nedorazil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, tak snad už dorazil. Přeji krásný sváteční den. ♥

      Vymazat
  3. Mám ráda chřest, avokádo i fenykl- Všechny tři naprosto miluji)))) Já si koupila široké džíny, letní šaty na dovolenou a perlový prstýnek. Joooo , utrácela jsem. Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, velký pozdrav z Dalmácie přeji ♥. Chřest je moje must have. ☺♥

      Vymazat
  4. Ten blender je úžasný. Já jsem si pořídila nádherné plavky ( tankini) od Ulla Popken.....a pak spoustu oblečení pro vnoučka a vnučky❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na to jak je skladný, tak má slušný výkon. Máme ho i tady s sebou u Jadranu. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...