pondělí 22. července 2024

#Recenze - Garnier super zklidňující odličovač

AHOJ HOLKY,
moc vás vítám u dnešní recenze.
Tuto Garnier
Essentials Sensitiveodličovač make-upu pro citlivou pleť jsem měla velmi, velmi ráda a určitě se k ní brzy vrátím.
Typická lahvička pro Garnier, kdy 200ml balení se dá pořídit od 120-150,- Kč.
Odličovací voda je určena skutečně pro všechny typy pleti, vč. té citlivé, jelikož nedráždí pleť ani oči.


Složení bez alkoholu a parfemace nezpůsobí podráždění a rostlinný extrakt se navíc postará o celkové zklidnění. Pleť zůstane dokonale čistá, jemná, hydratovaná a bez mastných zbytků.
Krásně a snadno odlíčila oční make-up vč. voděodolné řasenky. S běžným make-upem si poradí hladce, pleť nepodráždí, neobsahuje alkohol a nezpůsobí mastný film.
Proč píši v minulém čase, protože jsem tak trochu na tento poklad zapomněla a už je ve spotřebovaných produktech.

Vlastnosti:
rychle, ale i šetrně odstraňuje z pleti veškerý make-up včetně voděodolného
je dvoufázový, kombinuje účinnost odličovacího oleje se svěžestí čisticí vody
odličuje a čistí bez nutnosti silného drhnutí, nezpůsobuje podráždění
zklidňuje citlivou pleť i v okolí očí, hydratuje a zvláčňuje
zanechává pleť jemnou a bez mastných zbytků


Složení:
extrakt z růže – zklidňuje citlivou pleť, zmírňuje podráždění
vitamin B5 (panthenol) – hydratuje, zanechává pleť jemnou a zvláčněnou
bez alkoholu, parfemace a barviv
Toto odličovací tonikum s dvoufázovým složením je řekla bych, až ikonické pro značku Garnier.


Já jsem s ním byla velmi spokojená, protože neštípalo v očích, odlíčilo mé voděodolné líčení, nebo i dlouhotrvající rtěnku a nezanechalo mastný film na pleti.


Levné, dostupné, příjemně - velmi jemně voní, je vhodné i pro nositele kontaktních čoček, což já tedy nejsem, ale doporučení tam je.
Marně jsem nyní asi půl hodiny googlila a pátrala, kdy byl tento produkt uveden na trh. Nenašla, což mě trochu mrzí. Škoda, ale kdybys věděla, budu moc ráda za informaci.
 A jaké produkty od této značky jsou pro tebe ikonické, která nejraději používáš??


A tímto bych ti moc ráda poděkovala za přízeň blogu a zpětnou vazbu, která je pro mě motivací.


Měj pohodový den.


papa E.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Have a wonderful holiday. I'm on my third day in Croatia and I'm really looking forward to checking out the Müller Drugstore. 🌞🙃

      Vymazat
  2. Eri, já věci od Garnieru na pleť moc nepoužívám. Měla jsem pár masek a teď mám micelárku (ta je fajn) a pak noční krém, po kterém se mi udělaly fleky ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, mě jejich micelárky bohužel nesedly žádné, ještě si velmi dobře vybavuji booom s uvedením růžové varianty. To byla taková "levná" varianta růžové Biodermy, ale mě nevyhovovala. Přeji krásné letní dny a velký pozdrav z našeho třetího dne z Murteru. 🌞🌞🤗🤗🍉🍉

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, já mám od Garnieru ráda z tělovky červenou řadu Repair, z vlasovky Goodbye Damage, z pleťovky hlavně masky, čas od času tu základní růžoovu micelárku. Kdysi jsem používala jejich řadu Pure v rané pubertě a třeba macecha má od nich ráda odličovač v takovém menším balení takový zelený tuším že na obalu jsou vyobrazeny hrozny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ Sabi, odličovač s hrozny mě láká asi nejvíc, slyšela jsem na něj samou chválu. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...