neděle 21. července 2024

#Recenze - Nivea - černá micelární voda

 

 


AHOJ HOLKY, 
krásnou neděli přeji. Pomalu zavírám NTB a vyrážíme směrem Murter - Chorvatsko. Dva týdny dovolená, neskutečně se na tu pohodu těším. 
🌞🤗
moc vás vítám u dnešní recenze. Jsem asi poslední člověk, který vyzkoušel "černou" micelární vodu Nivea. 

Díky složce MicelAir šetrně, jemně a velmi účinně odstraní i voděodolný makeup. 

Toto vskutku velké balení 400ml vyjde na cca 150,- Kč, dá se sehnat v kamenné drogérii, nebo na různých e-shopech. 


Toto mé první balení mám spotřebované tak z jedné 1/3, ale než jsem si jej pořídila, tak jsem dostala na otestování celou polovinu, která mě přesvědčila, abych si produkt pořídila. 


Při odličování splňuje hned dvě fáze, detoxikace pleti a pak její následnou tonizaci, čili není potřeba omývat. Já jsem tedy stará škola, takže spíš micelárky použím, ale dám hodně i na můj pocit. Toto jsem neomyla několikrát a vždy jsem s výsledkem byla spokojená. 
A co vy, jaký jste tábor? Omýváte micelárky ze svého obličeje?? Případně jakou používáš následnou péči??
Tato micelárka si skutečně poradí s voděodolným líčením, dlouhotrvající rtěnkou a celkově výraznějším líčením. Je šetrná, netřeba na tamponek tlačit. Odličování s ní je velký komfort. Dělá dobrou službu. 


Nevysušuje pokožku, výtažek z čeného čaje detoxikuje a poté tonizuje pokožku. 


Popis samotného produktu:

Micelární voda s černým čajem rozpouští voděodolný make-up i tonizuje.

Zbavte svou pleť i voděodolného a dlouhotrvajícího make-upu, aniž byste ji podráždili. Dvoufázová micelární voda Nivea MicellAir Expert je díky spojení olejů, přírodních výtažků a komplexu MicellAIR natolik účinná, že při jejím nanášení nemusíte tlačit na kosmetický tampon. Při odličování tak můžete postupovat s jemností a šetrností a vaše pleť bude i tak dokonale čistá. Vyživující složky jí navíc zanechají vláčnou a hebkou na dotek.

Vlastnosti:

  • šetrně zbavuje pleť veškerých nečistot, které na ní během dne ulpí
  • odličuje, rozpustí a odstraní i voděodolný a dlouhotrvající make-up
  • nevysušuje, pomáhá udržet přirozenou rovnováhu vlhkosti v pleti
  • spojuje v sobě dvě fáze čištění, detoxikuje, tonizuje
  • zanechává pleť hebkou a vláčnou bez mastného filmu
  • při odličování není třeba na tamponek tlačit
  • je šetrná, lze ji používat každý den

Složení:

  • komplex MicellAIR – šetrně, ale účinně čistí pleť do hloubky
  • glycerin – hydratuje pleť, dodává jí chybějící vlhkost, zjemňuje, předchází vysoušení
  • suché oleje – pomáhají rozpouštět i voděodolný make-up, odstraňují ho z pleti
  • výtažky z černého čaje – detoxikují, tonizují, podporují obnovu kožních buněk
  • neobsahuje parfemaci



Já bych tímto ráda podělala za možnost nejprve micelární vodu vyzkoušet, abych nakonec sama zjistila, že ji potřebuji. 

Máš ozkoušenou tuto černou skin care? Jaký je tvůj názor obecně na micelární vody??


Moc ti děkuji za tvou podporu a přízeň mého blogu, která je pro mě velmi podstatná, vážím si ji a také za ni moc děkuji. 

A jak trávíš vlastně ty léto?? ♥

Přeji ti krásný a pohodový dnešní den. 


papa E.

8 komentářů:

  1. Micelárky používám, žádného vyloženého favorita nemám. Teď mám načatou micelárku od Garnieru, která byla ve vánoční balíčku a jsem spokojená. Dlouho jsem ji odkládala, protože krém ze stejného balíčku mi vůbec nesedl a dávala jsem ho pryč po pár použitích, tak jsem se bála podobného problému, ale naštěstí micelárka byla v pohodě.
    Jinak micelárky smývám. Pak dávám sérum a krém.
    Eriko, užij si hezky dovolenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, posílám velký pozdrav do Prahy. Taky smýváš, hold asi zvyk, nebo intuitivně cítíme, že to pleť potřebuje. Přeji krásné letní dny. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, navracíte se na místo činu???? Užijte si krásnou dovolenou, odpočiň si a naber síly))) papa a pozdravuj v Chorvatsku. P.S. černou micerálku neznám. Hezké dny u móó´řřřeee ))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, užívej, jsem napnutá, kde to jste. ☺♥ Děkuji, snažíme si užívat všeho, co nás činní šťastnými.

      Vymazat
  3. I used this liquid once and I remember that it worked well for me :) Great review!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, big greetings from Croatia, where we arrived yesterday. I was very pleasantly surprised by the micellar. I don't know why I didn't get one sooner. Have a nice summer. ☺♥

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, já micelárky používám už odnepaměti, kdysi jsem měla ráda Astrid než změnily složení, teď jsem poměrně věrná Avonu :) Micelárky běžně smývám, ale když ne nic se nestane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku od Avonu mám doma taky, zřejmě na váš popud, ale z řady Anew, byla totiž v akci. Snad balíček v pořádku dorazil. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...