pátek 27. listopadu 2015

Dovolená čás třetí - poslední

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u poslední části naší dovolené v Egyptě.

 
Od 4.11. do 12.11. jsme byli v na dovolené kousek za Hugádou ve čtyřhvězdičkovém hotelu.
A moc se nám tam líbilo.
 

 
Převážně jsme spali, jedli, četli, opalovali se a večer tu a tam poseděli s našimi novými známými z Čech.

 
Toto je můj pohled z lehátka, kde jsem se nejčastěji slunila.


Pozuji krásného keře.



Tento čapí nos nebo, jak se této krásné kytičce říká jsem si všimla náhodou. Dost často ji u nás kupuji jako dárek.



Opravdu moc krásná.
 




Jak říkám zeleň bylo opravdu moc krásně upravená a stále ji zahradníci kropili a stříhali.
 


 
Foto s naším oblíbeným číšníkem, který se o nás výsostně staral.


Poslední večer před odjezdem jsme se šli projít po krámcích mimo rezort.


 
Mešita a osvětlená zahrada.


 
Šli jsme se naposledy podívat na moře a spát, protože jsme letěli v 5,30h do Prahy.
Let byl super.
 

 
Tak to byla naše dovolená, snad Vás fotky příliš nenudily, vím pořád se to opakovalo, ale já příliš nefotila a snažila jsem se načerpat sil.
Což se mi snad povedlo.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...