sobota 28. listopadu 2015

Dvousložkový odličovač očí.

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na DVOUSLOŽKOVÝ ODLIČOVAČ ze Sephory.
 
Tento odličovač jsem dostala na našem blogerském srazu v létě.
Obsahuje 50ml a je dvousložkový a měl by odlíčit i voděodolný make-up.

 
Mám moc pěkné balení, složku čirou a blankytně modrou.
Před použitím je třeba složky propojit, takže je potřeba s lahvičkou zatřepat, tak trochu zašejkovat.
Na bavlněný tamponek nanesete přiměřené množství odličovače a všechen oční make-up s ním odlíčíte.

 
Voděodolnou řasenku či výrazné líčení pravda odlíčí, ale s řasenkou si musíte dát větší práci.
Je dobrý, jsem za něj moc ráda, ale asi bych si ho znovu sama nepořídila.
 
Nevím, jak se tento odličovač pohybuje cenově, ale tipuji to cca okolo 150Kč.

 
Znáte produkty z řady pečující kosmetiky od této značky Sephora?
Pro mě je to první zkušenost.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...