pátek 22. července 2016

A tak si žiju, na skok mimo Prahu :-))



AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým je další pokračování ze série a Tak si žiju.

Druhý červencový víkend, respektive sobotu jsme zajeli k našim. A moc jsme si to užili.

Jednak jsem projeli naše nově opravené auto, ale také jsem je chtěli téměř po měsíci vidět.


Naši bydlí cca 25km od Prahy v malebném baráčku s krásnou velikou zahradou, která je plná záhonků, kytiček, ovoce a trávníku.


Jahůdky krásně rostou.


Hrášek zatím není, ale už se na něj moc těším.


Levandule mamce moc krásně kvete a ta vůně, nádherná.


Angreštík je také ňami.


Ale nejraději mám maliny.



Kytička, všude kam se podíváš.


Bazén nesmí chybět, ale zrovna jsme se nekoupali, páč nebylo zcela ideální počasí.



Samozřejmě, že jsme přijeli k obědu, měli jsme gulášek, mě mamča udělala zeleninu na sladkokyselo s bramborem, protože já nejím momentálně maso, poté jsme  grilovali, měli klobásky, zeleninu, super chlebíčky s rajčaty, ty já mám velice ráda.


A také jsme nakládali první várku okurek.


Z prádelny jsem přinesla sklenice, které jsme omyly, rovněž i okurky, oškrábaly mrkev, oloupaly a nakrájely cibuli a začali plnit do připravených sklenic.


Okurky jsou koupené v Německu a měli jsme jich 4kg a udělaly jsme z nich 12 velkých sklenic.


Do okurek dáváme krom speciální tajné domácí receptury i mrkev, cibuli, černý celý pepř, kuličky nového koření a bobkový list.




Okurečky jedna radost.



Naskládat do zavařovacího hrnce, přivést k 80C a táhnout cca 20minutek a je hotovo.


Na a po práci přišla na řadu zábava.


Šli jsme na zahradu, vytahli si židle a povídali si a smáli se a byla to velká pohodička.


Máma má na zahradě i papriky.



Rajčátka nesmí chybět.




No a samozřejmě ani lusky :-), ty my moc milujeme.


A na plotě se jim pne dokonce i víno.




Sobotní den utekl velice rychle, když jsem najednou zjistili, že je po sedmé večer, tak jsme se sbalili, nafasovali kvantum jídla a i pravidelný nákup z Německa a jeli dom.

Den jsem si velice užila a jsem ráda, že mám tak báječnou rodinu, se kterou moc ráda trávím čas.

A co Vy, jak nejčastěji trávíte víkendy??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...