neděle 7. srpna 2016

6-ti chodové degustančí menu, aneb oslava výročí :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku, který je opět nekosmetický.
V sobotu 30. 7.2016 jsme s manželem slavili již šesté výročí od svatby, tak jsme si zašli na super letní večeři do restaurantu na Malé straně do námi tolik oblíbené MODRÉ KACHNIČKY.
Jinak letos jsme spolu již desátým rokem, to to letí a letos na podzim bude mít můj blog druhé narozeniny :-)).


Vždy, když se na slevomatu objeví nějaké jejich degustační menu, tak neváhám ani minutu a kupuji.
Již jsme byli potřetí a vůbec toho nelitujeme, vždy jsme velice spokojení.

Navíc máme to kousek, vždy naprosto fantastické jídlo a pití a naprosto parádní a moc milá obsluha.



Stůl byl standardně založen a na začátek jsme si dali čerstvé a moc dobré pečivo s okurkovým a klasickým máslíčkem.


Voda a víno nesmělo chybět.
Prostory jsou velice komorní a v restauraci si bez rezervace nenajíte.
V restauraci jsme byli jediní Češi, jinak přišli samí cizinci.


Prostředí je to velice příjemné a vždy mi přijde, že se tam de facto zastavil čas.


Na zdraví, jinak mimochodem mám na sobě svatební šaty, protože my měli skutečně neplánovanou a velice maličkatou svatbu. Kdyby Vás naše svatba zajímala, tak mi písněte dole v komentářích a sepsala bych nějaký ten článeček. :-))


Nelekejte se, 6-ti chodové degustační menu se dá krásně sníst, porce jsou maličkaté, ale vydatné a plné úžasné chuti.
Celé menu pro dva na slevomatu vyšlo na 1200Kč plus útrata za nápoje v průměru okolo 1100Kč.


Restauraci navštívili světové celebrity.


Začali jsme studeným předkrmem v podobě pečené červené řepy, která byla naplněna máslem s kachním masíčkem, bylinkami a podávána na toustíku s balsamikovou redukcí a semínky, velice osvěžující a velice chutné. Na začátek ideální.


Následovala studená okurková polévka se pstruhem a česnekem, opět veliká dobrota.


Se zájmem papáme. :-))


Další mezi chod byl sorbet, toto byl asi nejlepší sorbet, který jsem kdy měla, obsahoval velice osvěžující citronovou zmrzlinu a Aperol.



No a jedno selfí nesmí chybět. Opět špulím rty. :-))


Následovala rybička, grilovaný siven s variací listových salátků a parmazánovými bramborami. Velice chutné lehké a musím se přiznat, že brambory jsem ani nedojedla, jak jsem byla s rybičkou spokojená.


Toto byl hřeb večera inu: pečená kachna na citrusech se šalvějí a s omáčkou z portského vína s pyré z kořenové zeleniny, bylo to skutečně "nebe v hubě", já standardně maso nejím, ale toto bylo tak luxusní a velice lahodné, naprosto božské jídlo.


Černá malá a silná kávička následovala, dávali jsme si trochu oddych před desertem.


Můj muž byl též velice spokojený.


Dezert byl také výtečný a to my příliš sladkému nedáme, ale bylo to převážně čerstvé ovoce doplněné čokoládovým koláčkem, připomínající odlehčené brownie.


Uff a jsme u konce, večeře byla naprosto parádní, večer jsme si moc užili a už se těšíme na další gastronomický zážitek.

A co Vy, také dodržujete oslavy?? My se snažíme slavit narozeniny a i výročí, loňi jsme zase byli na večeři na náplavce v tradiční rybí restauraci, ale o té jsem Vám také jistě psala.

Každopádně moc Vám děkuji, že jste stále se mnou, že čtete moje články a za Vaše komentáře předem velice děkuji.

Přeji krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...