sobota 28. července 2018

Červencové miš maš nákupy


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních nákupů. V červenci jsem příliš nenakupovala, protože jsem byla stále doma a nic moc jsem nepotřebovala. Sice jsem byla asi 2x v Dmku, ale kupovala jsem převážně praktické věci do domácnosti a také kapsičky Felix pro naší milovanou Izinku. 



Koncem července slavíme 8. výročí svatby a tak jsme si na slevomatu koupili voucher v hodnotě 2000 Kč na návštěvu naší oblíbené restaurace U Modré kachničky. Voucher vyšel na 1599 Kč.



Také jsem u nás na Kavalírce u místních Vietnamců ulovila tyto parádní aviváže značky Softlan. 



Manželovi jsem také pořídila půl kilogramové balení natural lískových a vlašských ořechů, které má tuze rád. 



A sobě jsem si pokoupila a zašopovala v sekáči. 



Krásná bleděmodrá košile z HMka za 80 Kč musela být moje. 



Nádherné letní šatičky mě také velice oslovily a vyšly na krásných 240 Kč. 



Růžové a zcela letní šatečky značky FF musely být moje a sednou mi přímo parádně a stály 260 Kč.



Rafinovaně střižené triko Top Shop za 130 Kč v krásné khaki barvě muselo být moje. 



A v Dmku jsem krom kapsiček a spousty produktů do domácnosti objevila tuto limitovanou edici na toaletní papír s motivem Paříže. 💗


A taky jsem si pořídila PLH beauty Merch triko s motivem štětců ve velikosti S, ale měla jsem si raději vzít XS, protože je mi velké, ale je pěkné. 


Jelikož jsem v červenci udělala velký a významný krok směrem kupředu tak jsem se odměnila a pořídila si tři produkty privátní značky Douglas a to čistící pěnu na obličej, hydratační masku, kterou jsem již měla a je super a také tělový krém. Nyní produkty z řady pečující kosmetky Douglas privátky najdete  s výraznou slevou a mají ještě akci 2+1, protože mění obaly. 



Když jsem fotila tento článek, tak naše Izinka na vše řádně dohlížela. 


A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový letní den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...