pondělí 1. října 2018

A takový byl měsíc září 2018


AHOJ,AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, u shrnutí měsíce září 2019. Ano je tomu tak, začal nám podzim a léto je pryč, prázdniny rychle uběhly a naše ratolesti musí znovu do škol. Snad bude babí léto, to já miluji. 



První zářiový víkend v Praze bylo nevlídno, pršelo a tak jsem se po domácích povinnostech uchýlila s knihou do kavárny, ano moje oblíbená činnost poslední dobou, ale dost se toho u mě změnilo a tak potřebuji chvilku klidu pro sebe a nejlépe se uvolním právě při dobré kávě a limonádě. 



Začátkem září se v Prokopském a Dalejském údolí konala akce zaměřená právě na školáky, bylo to moc prima a moc jsme si to užili. 


Jsem na sebe pyšná, po X dlouhých letech jsem znovu obnovila své členství v Městské knihovně a začala si pravidelně půjčovat různé knihy. 😍



Na instagramu se mi zalíbil podnik jménem Špejle, kde to funguje tak, že máte bufet a jídlo je na špejlích, jedna špejle vyjde na 29 Kč, nabíráte si sladké, slané, teplé, Asijské či tradiční české jídlo a při placení se Vám spočítají špejle. Restaurace je to příjemná, v centru Prahy, moderní a podle mého názoru dost oblíbená, ale Ambiente Brasileiro mám raději a vyjde i lépe finančně, ale je to čistě můj subjektivní pocit a názor. 



A od mých nových kamarádů a přátel jsem dostala dárečky z lásky. Udělaly mi tyto dalo by se říci maličkosti obrovskou radost. 



A poměrně často jsem se pohybovala okolo Nám. republiky, kde je toho hodně vidět, ale můžete třeba zaskočit na nákupy do Palladia.    


Můj oblíbený salátek v Delmartu a aby to nebylo tak zdravé, tak jsem si výjimečně dala zákusek a kávičku v McCafe. 

 

A začátkem září jsem na blogu uveřejnila soutěž "back to school".
Díky moc, že jste se zapojili. 


Na instagramu jsem zjistila, že Dermacol má nový sprchový gel s vůní zeleného čaje a opuncie, tak jsem si pro něj hned musela běžet a vzala jsem si i zvýhodněnou ranní masku. 



I začátkem září došlo na příjemné posezení u kávičky a něčeho dobrého a i zdravého. 


Na nám. Václava Havla je nová expozice, velice působivá. 




Praha je prostě krásná sama o sobě a inspiruje mě. 


Restaurace ve francouzském stylu Lavande najdete na Janáčkově nábřeží na naší krásné Praze 5. 


Noční osvícený kostel sv. Václava, kde jsem křtěná. 


 

Po náročném pracovním dni jsem potřebovala doping v podobě něčeho sladkého a nejela mi tramvaj přímo domů, tak jsem se popovezla jen přes most a Na Újezdě jsem podruhé navštívila vyhlášenou zmrzlinárnu Angelato a dala si hned tři porce zmrzliny v podobě pistáciové, oříškové a chaceecake s borůvkami a tentokrát mi zmrzlina neskutečně moc chutnala. 


A dokud jsou otevřené letní zahrádky, tak jsem jich hojně využívala a když bylo počasí, tak jsem si dopřávala i zmrzlinu. Oblíbila jsem si slaný karamel. 



Příjemné posezení s manželem u kávy, bylo to ojedinělé, protože celé září byla kampaň. 


Můj první kelímek s horkým nápojem Starbucks...dala jsem si horkou čokoládu a musím konstatovat, že mi moc nechutnala. 



Při pátku selfie s novým jelením šperkem z Vinted. 


A v naší zahrádce v práci stále krásně kvetou růžičky a my z nich máme radost. 



Víkendový zdravý obídek s trhy přímo U  Anděla. 



Nejlepší domácí pečené mussli s čajem latté, co  jsem kdy jedla a pila. 



Návod na život podle Jaroslava Duška
1. Když se ti něco líbí – řekni to 
2. Když se ti něco nelíbí – řekni to.
3. Když se ti po někom stýská, zavolej mu.
4. Když něčemu nerozumíš, zeptej se.
5. Když se chceš s někým setkat, pozvi ho.
6. Když něco chceš, popros.
7. Nikdy se nehádej.
8. Chceš-li, aby ti porozuměli, vysvětluj.
9. Když ses provinil, řekni to rovnou a nehledej výmluvy.
10. Mysli vždy na to, že každý má svou pravdu – a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní.
11. Nestýkej se se špatnými lidmi.
12. Nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti.
13. Naše problémy jsou pouze v naší hlavě.
14. Okolní svět není ani dobrý ani špatný – je mu zcela lhostejné, jestli existuješ.
15. Z každé události se snaž získat pro sebe něco užitečného.
16. Nebuď suchar.
17. Pamatuj, že nikomu nejsi nic dlužen.
18. Nezapomeň, že nikdo není nic dlužen tobě.
19. Nelituj ani času ani peněz na štěstí z poznávání světa.
20. V životě vždycky spoléhej pouze sám na sebe.
21. Věř svým pocitům.
22. K ženám (ostatně i k mužům), stejně jako k dětem buď trpělivý a trochu shovívavý.
23. Pokud máš špatnou náladu, zamysli se nad tím, že až zemřeš, nebudeš mít ani tu 
24. Žij dneska, protože včerejšek už není a zítřek být ani nemusí.




Druhý víkend v září se uskutečnily dny Marianne, tak jsem i já využila slev a něco málo si pořídila v Sephoře. 



Super pracovní posezení u kávičky a salátu s mangem, avokádem a krevetami v Cacao kavárně. 



Více jak po čtvrt roce jsem si zašla ke své milé kadeřnici Gábince, která mi udělala úžasné melírky. 


Moje kamarádka letuška mi pořídila nějaké prádelko Victorias Secret. 



A po náročném pracovním dni to chtělo něco sladkého v podobě domácího kokosového dortíku v mé oblíbené kavárničce. 


A jedno středeční pracovní selfie nesmí chybět. 


Objevila jsem u nás na Smíchově jednu ezoterickou kavárničku, kde mají opravdu vynikající kávu a domácí limonády. 


Povinná četba, aneb i já jsem si půjčila v knihovně nějakou tu oddychovou beletrii. 




Příjemná procházka Prahou, kterou jsem zakončila v kavárně u knihy. 


A objevila jsem nově otevřenou cukrárnu v centru Smíchova, kde je to velice příjemné, útulné a co víc...mají zde i klavír. 


Jedna pondělní pracovní selfie :-).



A zase po nějaké té době jsem si zašla na kosmetiku, tentokrát jsem využila služeb kosmetického salonu Yves Rocher u nás U Anděla. Procedura byla velice příjemná. 



Příjemné posezení v parku Porthemka, jak jinak než s dobrou kávou, limonádou a knihou. :-)



Na Národní třídě jsem objevila vynikající zmrzlinu, opravdu mi moc chutnala. 😍


A jelikož 3/4 září bylo teplé počasí, tak jsem si zmrzlinu dopřávala, co to šlo :-).



Předposlední páteční den v kostce. 



Sobotní zdravá snídaně v podobě bílého jogurtu a granola. 


A bylo potřeba dojít si na údržbu, takže pedikúra a manikúra. 


Moje první foto pomocí aplikace z instagramu.....


Kamarád mě předposlední víkend v září vytáhl na super výlet do pivovaru do Velkých Popovic. 


Prostě podzimní pondělí. 


Se "sponzorkou" na setkání, jak jinak než v kavárně u dobré kávy, limonády a pistáciového dortíku. 



Poslední týden v září se pekelně ochladilo a tak jsem vytáhla svetry, šály, teplé boty a bundy. 


Prostě a jednoduše naše Izinka :-).


Koncem září se pekelně ochladilo, dokonce tak, že jsem začala shánět rukavice, ale přes poledne se krásně vyčasilo a u nás v práci to vypadalo nějak takto. :-)


A u nás na Smíchově jsem navštívila dva nové podniky :-)

 

Čtvrtek....poslední čtvrtek v září 2018 v kostce. Mše v kostele sv. Voršily, pohár ve Světozoru, první návštěva bistra Pasta ve Vodičkově ulici, kde Vám pastu připraví na Vaše přání a před Vašimi zraky a když jsem čekala na tramvaj, tak jsem vyblejska Dívčí školu. 


Konec září doprovázelo ještě pěkné slunné počasí a já si vyšla na procházku Prahou, dala jsem si salátek, limonádu, kávu a zmrzlinu a také jsem pokračovala v momentálním studiu a četbě. 


Září jsem zakončila návštěvou u rodičů, kde na nás čekalo domácí a moc chutné pohoštění a kamarádův pejsek. :-))

A jaký jste měli měsíc září 2018 Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den a šťastné vykročení do nového měsíce .... října 2018. 

papa Vaše E.


1 komentář:

  1. Jsem velmi rád, že se zde mohu podělit o své zkušenosti. Jmenuji se Brenda a byl jsem šťastně ženatý. Dokud můj manžel neřekl, že ho podvádím, pak jsme se oba stali otravnými páry, nemohl uvěřit, ani nevěřil mým slovům, takže jsme požádali o rozvod, později jsme se oddělili a slibovali jsme, že nikdy nebudeme. Dlouho jsem se snažil pohnout dál, ale nemohl jsem zůstat bez něj, a tak jsem začal hledat návrat mého manžela, pak mě odkázali na Dr.IZOYU. Skvělý muž, se kterým jsem se setkal, vrhl milostné kouzlo a přiměl svého manžela, aby se vrátil do 24 hodin. s tím jsem zde, abych se podělil o kontakt s Dr. IZOYA, oslovil ho přes drizayaomosolution@gmail.com. Je opravdu mocný a specializuje se na následující záležitosti ...
    (1) Kouzla lásky všeho druhu. (2) Zastavte rozvod. (3) Ukončete neúrodnost. (4) Potřebujete duchovní pomoc.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...